1. #17101
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Hoppa över hit istället grabbar

    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-00-till-22-00
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  2. #17102
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vad tjänar det isåfall till att försöka dölja det du skrivit om det redan finns i ett citat?
    Eftersom att det som står skriver har betydelse än ett citerat inlägg.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #17103
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #17104
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Eftersom att så fort man skriver något blir man bannad. Patetisk? Så kan man också kalla det, såna som mig? När vi ändå håller på. Du har har ingen egen åsikt eftersom att du inte är kapabel till att ha en sådan. Förmodar att du heter något med Edde vilket beskriver ganska bra att ni är en bondfamilj som förpestar allt och alla.

    Att ni är rasister är inget påstående utan en faktum som du inte klarar av att stå för. Det är patetiskt.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Har jag ingen åsikt? Det var konstigt eftersom förra gången du försökte argumentera mot mig hade jag tydligen en åsikt som du störde dig på. Svårt att vara rasist dessutom om man inte står för något. Jag vad heter du på mnf, ralley? Vad är det för namn? Heter dessutom inte Edde irl. Skulle inte påstå att jag är bonde direkt. I såna fall hade nog alla klassats som bönder. Undra vem som är rasist när du säger som du gör om vad folk har för namn mm.

    Jag står för mina åsikter till skillnad från dig som tar bort dina inlägg och redigerar dem senare när du inser att du har fel. Som förra gången argumenterar du bara emot dig själv och är en misslyckad idiot

  5. #17105
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Eftersom att så fort man skriver något blir man bannad. Patetisk? Så kan man också kalla det, såna som mig? När vi ändå håller på. Du har har ingen egen åsikt eftersom att du inte är kapabel till att ha en sådan. Förmodar att du heter något med Edde vilket beskriver ganska bra att ni är en bondfamilj som förpestar allt och alla.

    Att ni är rasister är inget påstående utan en faktum som du inte klarar av att stå för. Det är patetiskt.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Så bönderna förpestar allt nu? Jaha se där ja... Det är ni som inte ska säga ett dugg. Äckliga bortskämda rikemansbarn som är rädda för att få lite skit under naglarna är vad ni är.
    Most stickpeople are black

  6. #17106
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Eftersom att det som står skriver har betydelse än ett citerat inlägg.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    så du menar att jag skulle ha fejkat mitt citat? glöm det, och det cementeras ytterliggare med tanke på att moderatorerna kan (antar jag) se vad som stod innan du ändrade.

  7. #17107
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Dött?

  8. #17108

  9. #17109
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej.
    Jo!

  10. #17110

  11. #17111
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    bry

  12. #17112
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    nej mört är en fisk
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  13. #17113
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Om man lyckas få framhjulen att spinna på en ford focus med 100 hk, är man ett bilfucko då?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #17114
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Om man lyckas få framhjulen att spinna på en ford focus med 100 hk, är man ett bilfucko då?
    nej man är bara ett bilfucko om man lyckas spinna med en t-ford.

  15. #17115
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    nej man är bara ett bilfucko om man lyckas spinna med en t-ford.
    Jo lyckas man spinna med 20 hk då är man som en bil.....Simon!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #17116
    fyfan läbbig händelse nyss.. vi var ett gäng grabbar, och så fick vi för oss för att basta i våran bastu här hemma, vi satt där ca 20 minuter kanske.. sen drog vi alla och duschade, men Robert var kvar i rummet, och sa ingenting.. och sedan när vi kom ut i allrummet, börjar han snurra runt och typ vinglar som om han vore Stup full! när han precis håller på att ramla ner för trappen så fick jag tag på honom och hörde med han om vad som händer, och fick inge svar.. tänkte lite snabbt, ( kan ju va så att man fått så mycket värme i kroppen i bastun och sedan hoppar in i en svinkall dusch.. och bli illamående och typ svimma.. så jag drog ut honom på balkongen och lät honom ta djupa andetag! och han mådde verkligen skit! som om han skulle spy lr liknande, efter kanske 10 minuter där ute gick vi in och nu la jag han i min säng och lät honom vila, han snackar knappt något och verkar bli bättre... gav han ett glas vatten också så han får tbx lite vatten som han tappat i bastun... och så sa han att han slog i skallen i duschen och det blixtrade till.. vad ska jag göra? låta honom sova/ vila ? fan grymt äckligt!
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  17. #17117
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    fyfan läbbig händelse nyss.. vi var ett gäng grabbar, och så fick vi för oss för att basta i våran bastu här hemma, vi satt där ca 20 minuter kanske.. sen drog vi alla och duschade, men Robert var kvar i rummet, och sa ingenting.. och sedan när vi kom ut i allrummet, börjar han snurra runt och typ vinglar som om han vore Stup full! när han precis håller på att ramla ner för trappen så fick jag tag på honom och hörde med han om vad som händer, och fick inge svar.. tänkte lite snabbt, ( kan ju va så att man fått så mycket värme i kroppen i bastun och sedan hoppar in i en svinkall dusch.. och bli illamående och typ svimma.. så jag drog ut honom på balkongen och lät honom ta djupa andetag! och han mådde verkligen skit! som om han skulle spy lr liknande, efter kanske 10 minuter där ute gick vi in och nu la jag han i min säng och lät honom vila, han snackar knappt något och verkar bli bättre... gav han ett glas vatten också så han får tbx lite vatten som han tappat i bastun... och så sa han att han slog i skallen i duschen och det blixtrade till.. vad ska jag göra? låta honom sova/ vila ? fan grymt äckligt!


    Han har antagligen förlorat endel kroppsvätska! Ge honom mer vatten!

  18. #17118
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Han har antagligen förlorat endel kroppsvätska! Ge honom mer vatten!
    Ger honom mer vatten nu... men han är sjukt trött... vågar man låta honom sova?
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  19. #17119

  20. #17120
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Ger honom mer vatten nu... men han är sjukt trött... vågar man låta honom sova?
    Ingen aning, är ingen doktor!
    Om jag varit du hade jag inte låtit honom sova

  21. #17121
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Ger honom mer vatten nu... men han är sjukt trött... vågar man låta honom sova?
    Har han slatt i huvet så åk till akuten för helvete!

  22. #17122
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Ger honom mer vatten nu... men han är sjukt trött... vågar man låta honom sova?
    Ring sjukhuset och kolla med dom va du ska göra, låt honom inte somna innan dess.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  23. #17123
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Har han slatt i huvet så åk till akuten för helvete!
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Ring sjukhuset och kolla med dom va du ska göra, låt honom inte somna innan dess.
    Han säger att allt är okej nu.. han kan stå och röra på sig normalt nu utan att typ svimma lr vad han nu höll på med..
    så nu vilar han, håller verkligen koll på han nu iallafall.
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  24. #17124
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Han säger att allt är okej nu.. han kan stå och röra på sig normalt nu utan att typ svimma lr vad han nu höll på med..
    så nu vilar han, håller verkligen koll på han nu iallafall.

    Du borde ringa iallafall
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  25. #17125
    Antagligen en hjärnskakning

  26. #17126
    äänntligen klar med mitt historia arbete! blev hela 3 sidor!!!!

  27. #17127
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Råkar det möjligtvis vara jag?
    Nu ska vi inte peka ut någon!







    Givetvis är det du!

    Killar ska man knäcka en "regular" cola, en vaniljcola eller en öl?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #17128

  29. #17129
    Öl sitter alltid fint en Onsdag

  30. #17130
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Vanlig cola! Btw hur går de med 945?
    Blev en vanlig cola(tar nog dock en Carlsberg sen med ) ! Skall orginalrenovera den istället för att trimma och styla den(då oskruvade 945or är värda mer). Tråkigt nog behövs den troligtvis lackas om då den förra ägaren åstakommit repor över nästan hela bilen. Så den ska lackas, frächas upp invändigt, på med Hydrafälgar och sen skall den nog säljas/bytas mot någon annan bil. Hur går det med din Talladega?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in