1. #17041

  2. #17042
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    kan du ta reda på vad den heter?
    http://www.youtube.com/watch?v=Mq0aagbZgUM

  3. #17043
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg



    Någon som vet vad låten i börja heter?

    Det är inte 2pac-Dumpin spm nämns bland kommentarerna
    The Ark Prayer for the Weekend Kanske?

    Jaha, du menade den i början..
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  4. #17044

  5. #17045
    var det inte rätt den jag hittade?

  6. #17046

  7. #17047
    söver alla?
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  8. #17048

  9. #17049
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    http://www.youtube.com/watch?v=3aAtFrWft2k

    ALAN ALAN ALAN ALAN ALAN!!!!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  10. #17050
    det är officiellt natt!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #17051

  12. #17052
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    "Tre till fem mörkhyade män.

    Det söker polisen...."

    Hörde att det skulle bli lätt att hitta det, finns ju en del i detta lilla land.


  13. #17053
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    att dom är mörkhyade är ju inte direkt förvånande... fan va arg man blir.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  14. #17054
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Oväntat att det var "mörkhyade", fyfan vad förbannad jag blir, ska börja bära kniv om jag är ute på kvällarna.

  15. #17055
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    "Tre till fem mörkhyade män.

    Det söker polisen...."

    Hörde att det skulle bli lätt att hitta det, finns ju en del i detta lilla land.
    jo visst

    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    att dom är mörkhyade är ju inte direkt förvånande... fan va arg man blir.
    ja och framför allt blir man förbannad på regeringen som i princip står bakom detta

  16. #17056
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jävla negrer, dunka skiten ur dom och skicka tillbaka dom till sitt jävla skitland där dom bor i hyddor av bajs och knullar kvinnor för det är deras rätt.

    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Oväntat att det var "mörkhyade", fyfan vad förbannad jag blir, ska börja bära kniv om jag är ute på kvällarna.
    kniv, fjolleri. en bulle och ett baseballträ är bättre. kasta bullen och sen när dom böjer sig för att ta upp den bankar du in skallarna på dom med trät.

  17. #17057
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Oväntat att det var "mörkhyade", fyfan vad förbannad jag blir, ska börja bära kniv om jag är ute på kvällarna.
    Har också funderat på det, då jag och polarn höll på att bli rånade på mopparna i somras när vi stog still.

    Helt plötsligt så smyger det upp en mörkhyad man och och typ slänger sig efter mopparna, men som tur var så hade vi dem igång och drog iväg
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  18. #17058
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  19. #17059

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Skål på er pojkar.

  20. #17060
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Skål på er pojkar.
    gaystjärt varför har du slutat spela cod?

  21. #17061
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    jävla negrer, dunka skiten ur dom och skicka tillbaka dom till sitt jävla skitland där dom bor i hyddor av bajs och knullar kvinnor för det är deras rätt.
    precis, blir så jävla förbannad när media har tutat i svenskarna att alla invandrare vill svenskar väl och att den onde vite mannen bär på en skuld eftersom vi har förslavat dom stackars negrerna för några hundra år sen, när det i själva verket är tvärtom, svenskarna är extremt toleranta mot alla sorters människor och invandrarna (inte alla givetvis, men en allt för stor del av dem, framför allt negrer och araber) hatar svenskar och vill inget hellre än att döda, tortera och våldta oss.
    på samma sätt förespråkar judar ett mångkulturellt europa fyllt med negrer och araber, samtidigt som de vill stoppa all invandring till israel och dessutom deportera 50 000 negrer därifrån, dubbelmoralen vet inga gränser.

    kolla bara på det här och bli arg:


    2.35 och framåt:

    "när de upptäcker att kvinnan inte är svensk avbryter de"

  22. #17062
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    precis, blir så jävla förbannad när media har tutat i svenskarna att alla invandrare vill svenskar väl och att den onde vite mannen bär på en skuld eftersom vi har förslavat dom stackars negrerna för några hundra år sen, när det i själva verket är tvärtom, svenskarna är extremt toleranta mot alla sorters människor och invandrarna (inte alla givetvis, men en allt för stor del av dem, framför allt negrer och araber) hatar svenskar och vill inget hellre än att döda, tortera och våldta oss.
    på samma sätt förespråkar judar ett mångkulturellt europa fyllt med negrer och araber, samtidigt som de vill stoppa all invandring till israel och dessutom deportera 50 000 negrer därifrån, dubbelmoralen vet inga gränser.

    kolla bara på det här och bli arg:


    2.35 och framåt:

    "när de upptäcker att kvinnan inte är svensk avbryter de"
    jävla pack, jag klarar knappt av att titta på såna videos längre, jag blir så jävla förbannad så jag mår illa. om inte regeringen gör något åt saken inom en snar framtid är det nästan så man får skaffa sig en liten privat armé och köra ut asen ur landet.

  23. #17063
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    jävla pack, jag klarar knappt av att titta på såna videos längre, jag blir så jävla förbannad så jag mår illa. om inte regeringen gör något åt saken inom en snar framtid är det nästan så man får skaffa sig en liten privat armé och köra ut asen ur landet.
    regeringen vill inte göra något åt det, de vet mycket väl vad som händer men skiter i det eller gillar det t o m, förutom sd då, fast även där finns det judar som sympatiserar med judiska terroristorganisationer.

    edit: sd sitter ju såklart inte i regeringen, men i riksdagen vilket jag menade

  24. #17064
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    precis, blir så jävla förbannad när media har tutat i svenskarna att alla invandrare vill svenskar väl och att den onde vite mannen bär på en skuld eftersom vi har förslavat dom stackars negrerna för några hundra år sen, när det i själva verket är tvärtom, svenskarna är extremt toleranta mot alla sorters människor och invandrarna (inte alla givetvis, men en allt för stor del av dem, framför allt negrer och araber) hatar svenskar och vill inget hellre än att döda, tortera och våldta oss.
    på samma sätt förespråkar judar ett mångkulturellt europa fyllt med negrer och araber, samtidigt som de vill stoppa all invandring till israel och dessutom deportera 50 000 negrer därifrån, dubbelmoralen vet inga gränser.

    kolla bara på det här och bli arg:


    2.35 och framåt:

    "när de upptäcker att kvinnan inte är svensk avbryter de"
    Enda lösningen till dessa problem är väll tyvärr att vi måste bekämpa dessa idioter med våld, för Reinfelt och Co har ju skrivit in svenskfientligheten i grundlagen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #17065
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    regeringen vill inte göra något åt det, de vet mycket väl vad som händer men skiter i det eller gillar det t o m, förutom sd då, fast även där finns det judar som sympatiserar med judiska terroristorganisationer.

    edit: sd sitter ju såklart inte i regeringen, men i riksdagen vilket jag menade
    då är det väl dags för oss att avsätta regeringen och bilda en ny.

  26. #17066
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Kommer förmodligen bli att SD får en del röster när vi som är födda 1996 och tidigare får rösta, de över 30 år fattar ju inte hur det är idag, såg ju inte ut som det gör nu när de var yngre.


  27. #17067
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Kommer förmodligen bli att SD får en del röster när vi som är födda 1996 och tidigare får rösta, de över 30 år fattar ju inte hur det är idag, såg ju inte ut som det gör nu när de var yngre.
    Det finns även SD-väljare som är över 30 år. Men problemet är de som inte upplevt problemen med mångkulturen i deras fina villaområde. Kanske skulle de låta bli att rösta på M eller MP om en gäng kommer och vandaliserar/rånar hos dem?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #17068
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det finns även SD-väljare som är över 30 år. Men problemet är de som inte upplevt problemen med mångkulturen i deras fina villaområde. Kanske skulle de låta bli att rösta på M eller MP om en gäng kommer och vandaliserar/rånar hos dem?
    Såklart det finns SD-väljare över 30 år, men jag menar att många vägrar förstå vad som håller på att hända/har hänt och väljer då bort SD p.g.a. rasism o.s.v. Det är i alla fall vad jag tror


  29. #17069

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    jävla pack, jag klarar knappt av att titta på såna videos längre, jag blir så jävla förbannad så jag mår illa. om inte regeringen gör något åt saken inom en snar framtid är det nästan så man får skaffa sig en liten privat armé och köra ut asen ur landet.
    håller med dig till 100%. Är så jävla trött på såna jävlar som tror att dom äger allt!

  30. #17070
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Yeeah
    Senast redigerat av ralley den 2011-12-18 klockan 00:28.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in