1. #4501
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Haha, smått kul att alla börjar så tidigt och just imorgon.
    Själv börjar jag tvåan och börjar klockan ett på Tisdag.
    Haha ja, okej jag börjar oxå imorgon men klockan 1

  2. #4502
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag började i torsdags, 2an, fordon.

    Inge vidare schema, men onsdagar så börjar vi 10 i 10, och slutar kvart i 12.

    Men de sämsta är att vi har knappt några fordonslektioner, bara ett par 40-minuters, bättre att lägga ihop alla på en dag så man kan få ngt gjort..
    Sämst, men ni får loven tidigare som kompensation. Jaså, tråkigt att höra men jag håller med om att det varit en bättre idé så att man hinner komma igång, det har gett mer tid till att arbeta osv. Hoppas att jag åtminståne får ett bra schema, ärligt talat så har jag inte en aning om hur mycket jag kommer ha att göra nu när jag börjar.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  3. #4503
    Plugg igen....Yes


    08.00 till 16.15 Måndag - Torsdag.
    08.00 - 15.15 Fredag

  4. #4504

  5. #4505

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    håller med dig o simon! i 2:an hade jag sånna korta lektioner inom vvsen då, han knappt börja innan man slutade igen.. Nu i 3:an har jag fått ett pissshema ärligt talat.. på måndagar har jag 1 svenska lektion, börjar 12.10 och slutar 13.15.. skönt enligt vissa men inte enligt mig.
    vvs <3 hehe har 150 minuters håltimme idag och 195 minuters håltimme imorrn, gillar vårat schema

  6. #4506

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Mitt schema är helt okej.

    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  7. #4507
    Citat Ursprungligen postat av Panceta Visa inlägg
    vvs <3 hehe har 150 minuters håltimme idag och 195 minuters håltimme imorrn, gillar vårat schema
    Lätt värt, även om jag inte vet när du har håltimmarna. Tackar aldrig nej till gratis raster.
    Edit: Såg att dom lagt upp mitt schema, inte så pjåkigt även om jag går till halv 5 två dagar.

    http://www.webpagescreenshot.info/im...01014528am.png
    Senast redigerat av sogat den 2010-08-23 klockan 00:47.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  8. #4508

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Lätt värt, även om jag inte vet när du har håltimmarna. Tackar aldrig nej till gratis raster.
    Edit: Såg att dom lagt upp mitt schema, inte så pjåkigt även om jag går till halv 5 två dagar.

    http://www.webpagescreenshot.info/im...01014528am.png
    är ju typ kul med rast i en timme eller nå

  9. #4509

  10. #4510
    Börjar idag igen. NV, andra året, here I come...

  11. #4511
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Fyfan vad jag är avundsjuk på er som går i gymnasiet!
    Tro mig, jag längtar tillbaka!
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  12. #4512

  13. #4513

  14. #4514

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    jobbigt shema! när jag gick ettan så hadde vi verstad varanan vecka mycket mer chill^^
    Ska ju vara mycket verkstad Eller menar du verkstad hela veckan varannan vecka?
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  15. #4515

  16. #4516
    The day comes and goes, so does love in all humanity.
    People get hurt , some get loved, some get left alone .
    The world was meant for people to be two and give an new generation an loving faith for eachother.
    Undemanding, Unfaithful, Unbelived is what the world today have becomed.
    Let the world peace come to the poeple for the love they deserv.

    Let the love get a chance and live for longer to an wounderful life

    BUHU .. ska nog skriva dikter

  17. #4517
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Kan jag tro, många som säger de.. jag vill inte gå ur nu känns de som
    När man väl går i skolan (både grundskola och gymnasiet) så vill man inget hellre än att slippa.
    Men när man väl gått ut skolan helt fattar man hur sjukt bra man egentligen hade det och hur kul man hade med polarna varje dag.

    Att ta studenten är dock det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, sjukt kul!
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  18. #4518
    Citat Ursprungligen postat av Fjellner Visa inlägg
    När man väl går i skolan (både grundskola och gymnasiet) så vill man inget hellre än att slippa.
    Men när man väl gått ut skolan helt fattar man hur sjukt bra man egentligen hade det och hur kul man hade med polarna varje dag.

    Att ta studenten är dock det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, sjukt kul!
    Sjukt kul tills man inte kommer ihåg nå mer Minns inget från 16:00 - 11:00 dagen efter

  19. #4519

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Börjar på Gymnasiet imorn då ingen bigdeal.. eller jo, för jag vet inte vart aulan är xD så får yra runt som ett fån + mobilen gick sönder under morgonen så kan inte ringa mina polare som går samma linje, så blir till att försöka vara vaken hela natten, gå dit tidigt som fa-an och vänta på polarna ^^

  20. #4520
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Sjukt kul tills man inte kommer ihåg nå mer Minns inget från 16:00 - 11:00 dagen efter
    Haha jag lyckades hålla mig lagom full hela dagen/natten så jag har faktiskt inga minnesluckor
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  21. #4521
    Citat Ursprungligen postat av Fjellner Visa inlägg
    Haha jag lyckades hålla mig lagom full hela dagen/natten så jag har faktiskt inga minnesluckor
    Jag hade inget annat val ... Min syrras kille sa bara: Om inte de här är slut får du betala för de. Han skämtade, men jag visste inte de så jag drack på. Tillslut så vart det fina minnen att jag åt rostbiff sen skulle ut. Där va allt jag kom ihåg

  22. #4522
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Jag hade inget annat val ... Min syrras kille sa bara: Om inte de här är slut får du betala för de. Han skämtade, men jag visste inte de så jag drack på. Tillslut så vart det fina minnen att jag åt rostbiff sen skulle ut. Där va allt jag kom ihåg
    Hahaha där kan vi snacka om fail!
    Dock är du knappast ensam om att ha minnesluckor från studenten, vissa trodde man skulle behöva magpumpas redan vid lunch.
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  23. #4523

  24. #4524
    Citat Ursprungligen postat av Fjellner Visa inlägg
    Hahaha där kan vi snacka om fail!
    Dock är du knappast ensam om att ha minnesluckor från studenten, vissa trodde man skulle behöva magpumpas redan vid lunch.
    Jag skulle behöva en magpumpning på morgonen ska jag säga .. hade typ supit hela natten . Va tvungen att typ spy upp de mesta för att nyktra till lite sen drack jag vatten .. vart sjukt mycket . sen va det igång igen xD

  25. #4525
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Jag skulle behöva en magpumpning på morgonen ska jag säga .. hade typ supit hela natten . Va tvungen att typ spy upp de mesta för att nyktra till lite sen drack jag vatten .. vart sjukt mycket . sen va det igång igen xD
    Haha fyfan!
    Jag tror att jag var jävligt lugn i jämförelse faktiskt
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  26. #4526

  27. #4527
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jag vill inte ens föreställa mig hur min student kommer att bli..
    Det kommer du bli varse om
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  28. #4528
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  29. #4529
    Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    0171-Enköping
    Inlägg
    120
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Studenten minns jag som rätt kul, körde till och med bil till förkröket kl 07 på morgonen. Haha!
    Jag satt precis och funderade på vart du hade tagit vägen någonstans!
    När klockan var 07 på studentdagen hade jag nog knappt gått upp tror jag, första supen blev efter att vi hade vart i kyrkan på morgonen.
    Dukade upp bord i verkstaden (Gick fordon) och käkade med jäger till maten
    Sedan var det igång..!
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

  30. #4530

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in