Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
Fan va du tog orden ur munnen på mig pojk.
Jag kommer också ihåg när jag blev medlem. Eller jag hängde ju på gamla forumet i hemlighet slutet på 07 och blev sedan medlem ordentligen ett tag efter. Jag va ju den där moppebruden som tillslut blev s.k "****" och grejen var den att jag brydde mig inte om det för jag hade fått så fina vänner på det forumet. Jag menar sommaren 09 hade jag umgåtts med jesper "Iceman", Michel, westerberg, Niklas "bonzai" och ni göteborgare och alla dom. Vafan sen blev det tråkigt och det känns som att facebook tog över allt och även Gabriel "yellowtail". Jag visste att det skulle bli såhär..

Ser man på moppetiderna nu så känns det verkligen som du säger, man fyller 15 och får ta moppen till skolan. Men sen då? Alla yngre missar ju "moppekulturen" till max! Stuntet går ju tyvärr knappt att utveckla längre. Eller jo för dom som knappt vet vad det innebär men dom andra, Dom som redan gjort allt. Klart man växer ifrån det och skaffar bil eller hoj men nu förtiden så känns det inte som att den inspirationskällan är så "känd" längre. Jag hade tillochmed glömt bort det nya forumet innan svanis och jag började prata om det för ett tag sen så kommer man in så känns det bara random.

Då kunde man bråka på riktigt och tjaffsa och saker. Typ när jag och quuz alltid bråkade i stil och kläder tråden. Fyfan vilka jävla avhyvlingar vi kunde ge varandra då och då. Sen var alla så glada och man var som en familj fast på nätet och när man träffade varandra på riktigt för första gången så KUNDE man faktiskt prata som man gjorde på forumet, inga konstigheter. Nu skulle det vara som vanligt. Folk pekar och viskar och är allmänt små.

Nej fyfan, forumet suger och tiderna suger och snart kommer till och med detta forum vara glömt - om inte 96-97er kommer ta över skiten.

word up x10! vad sägs om o skrapa ihop de gamla gänget o köra ett donken meet? är ju iofs 2-3år sen det senaste