Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    vaknade nyss på golvet
    låg i sängen och lyssnade på musik sen hörde jag mobilen vibrera. visste inte hur länge den hade vibrerat så jag hoppade upp ur sängen och kände direkt av ett blodtrycksfall, får det ofta så jag tänkte jag kunde skynda mig till mobilen och sen luta mig mot väggen för att stabilisera blodtrycket, men jag han inte och tuppade av i dörröppningen till mitt rum. nu har jag ont i höften, axeln och huvudet efter fallet.
    Läskigt

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    nån vaken?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    nån vaken?

jag är
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    jag är
    Vad händer+

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Såklart!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Såklart!
    whazzzzzuuup?

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Vad händer+

Inte mycke är för pigg för att sova själv?
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    Inte mycke är för pigg för att sova själv?
    haha samma här Vaknade kl 3 idag (igår) så är inte speciellt trött

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    whazzzzzuuup?
    Cruisar på Lfs

Reg.datum
    Apr 2008
    Abo
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    OKEJ GRABBAR NU BEHÖVER VI SLÅ IHOP ERA MINDRA INTELLIGENTA HJÄRNOR!!!

Såhär ligger det till:

Ska på fest imorgon med en tjej som jag har varit förälskad i i över 5 år nu. Long story short, jag har inte vågat ta tag i det. Hon är riktigt blyg när det kommer till förhållanden, har aldrig haft en pojkvän med hon är ändå en solklar 10:a. Både kroppsligt, ansiktsmässigt och mentalt
    Iallafall, på denna fest kommer även en annan kille som också har en thing för henne, och det är nog ganska besvarat från hennes sida. Men samtidigt så verkar det som hon gillar mig med tanke på vad hon skriver osvosv.
    Funderar på att lägga in en stöt, men hur ska man göra det lite smidigt? jag menar, känt tjejen i över 10 år nu... Vill inte förstöra vänskapen om det visar sig att hon inte är intresserad.
    Är det helt enkelt att gå fram till henne ett par minuter i 12 och be om nyårskyss? Eller vad fan ska jag göra?

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    OKEJ GRABBAR NU BEHÖVER VI SLÅ IHOP ERA MINDRA INTELLIGENTA HJÄRNOR!!!

Såhär ligger det till:

Ska på fest imorgon med en tjej som jag har varit förälskad i i över 5 år nu. Long story short, jag har inte vågat ta tag i det. Hon är riktigt blyg när det kommer till förhållanden, har aldrig haft en pojkvän med hon är ändå en solklar 10:a. Både kroppsligt, ansiktsmässigt och mentalt
    Iallafall, på denna fest kommer även en annan kille som också har en thing för henne, och det är nog ganska besvarat från hennes sida. Men samtidigt så verkar det som hon gillar mig med tanke på vad hon skriver osvosv.
    Funderar på att lägga in en stöt, men hur ska man göra det lite smidigt? jag menar, känt tjejen i över 10 år nu... Vill inte förstöra vänskapen om det visar sig att hon inte är intresserad.
    Är det helt enkelt att gå fram till henne ett par minuter i 12 och be om nyårskyss? Eller vad fan ska jag göra?
    Gå fram och säg att du alltid varit intresserad av henne och se vad som händer?

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Pinsamt skratt och typ "okeej hihihi" liksom... vafan.. kommer INTE att gå med henne utan att det blir pastej av det

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    +1 va fan

Reg.datum
    Mar 2006
    Pinsamt skratt och typ "okeej hihihi" liksom... vafan.. kommer INTE att gå med henne utan att det blir pastej av det
    Men vafan, närma dig bara? Om hon är blyg är det bara att: Närmare... Närmare... Närmare... Sen händer det av sig själv om hon vill.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Men vafan, närma dig bara? Om hon är blyg är det bara att: Närmare... Närmare... Närmare... Sen händer det av sig själv om hon vill.
    Om jag blir för närgången med henne och hon avböjer så kommer vår vänskap vara crashad för hon kommer tro att jag är en jävla kåt våldtäktsman

Reg.datum
    Mar 2006
    Om jag blir för närgången med henne och hon avböjer så kommer vår vänskap vara crashad för hon kommer tro att jag är en jävla kåt våldtäktsman
    Är du inte det då?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Skaffa lite bröst hår nu och snacka med bruden. Tror inte hon kommer dissa dig ifall du säger att du gillar henne. Det är ju liksom inte "vill du gifta dig med mig?" det är för fan bara tonårs kärlek.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Är du inte det då?
    Bara ibland.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Skaffa lite bröst hår nu och snacka med bruden. Tror inte hon kommer dissa dig ifall du säger att du gillar henne. Det är ju liksom inte "vill du gifta dig med mig?" det är för fan bara tonårs kärlek.
    Jaha? Om du hade vetat hur mkt denna tjejen betyder och har gjort för mig genom åren så hade du nog förstått att jag knappast vill mista henne över något idiotiskt förslag?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jaha? Om du hade vetat hur mkt denna tjejen betyder och har gjort för mig genom åren så hade du nog förstått att jag knappast vill mista henne över något idiotiskt förslag?
    Om ni nu är så bra vänner så borde de verkligen inte vara ett problem för någon utav er att du säger att du gillar henne. Du kommer inte förlora henne för att du säger att du gillar henne. Lever du hellre med de i hemlighet och får aldrig reda på om hon kände samma eller ska du ta och säga att du gillar henne och få veta om hon känner samma?

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Om ni nu är så bra vänner så borde de verkligen inte vara ett problem för någon utav er att du säger att du gillar henne. Du kommer inte förlora henne för att du säger att du gillar henne. Lever du hellre med de i hemlighet och får aldrig reda på om hon kände samma eller ska du ta och säga att du gillar henne och få veta om hon känner samma?
    Det är sant i det du säger, men jag vill fan inte riskera vänskapen. Men får väll styra upp något då, får se vad fan det blir bara...

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Det är sant i det du säger, men jag vill fan inte riskera vänskapen. Men får väll styra upp något då, får se vad fan det blir bara...
    Gör så! Men tänk ifall den andra killen nu lägger in en stöt på henne, då kommer du antagligen alltid ångra dig för att du inte var före honom.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Gör så! Men tänk ifall den andra killen nu lägger in en stöt på henne, då kommer du antagligen alltid ångra dig för att du inte var före honom.
    Antagligen. Men då tar jag till drastiska metoder, aka plan b

Reg.datum
    Jun 2010
    Antagligen. Men då tar jag till drastiska metoder, aka plan b
    Bättre att ångra nåt du gjort, en ångra nåt du aldrig gjorde.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Bättre att ångra nåt du gjort, en ångra nåt du aldrig gjorde.
    Funkar så bra på papper, men när man väl kommer till kritan står man likväl och tvekar som en liten rädd *****.

Reg.datum
    Jun 2010
    Funkar så bra på papper, men när man väl kommer till kritan står man likväl och tvekar som en liten rädd *****.
    Haha, jo, men gå på känsla. Om det känns fel, backa. Om inte, bara kör på så går det bra.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    WAZZZZZAAA!!! Någon vaken?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in