Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Händer?
    Nja sitter o tjötar me lite brudar o rullar lite skinn

Själv?

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Nja sitter o tjötar me lite brudar o rullar lite skinn

Själv?
    spelar Sovmorgon (y)
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    åh, jävla sjukdom Vill bli frisk nu!
    Haha släng i dig lite vitpepparkorn som jag sa någon annan stans svälj ner med vatten
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Det va ett bra tag sedan man såg dig du! Håller KBA stunters fortfarande ihop?
    Tror inte det
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Det va ett bra tag sedan man såg dig du! Håller KBA stunters fortfarande ihop?
    Hehe nej nej! Det var några årsen vi splittrades .. Kocke o jag bor ju grannar så vi är vänner! Steffe och Kimsan träffar man på ibland men umgås inte direkt med dom. Johan Eklund bor utomlands osv.. Så det är rätt splittrat!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Hehe nej nej! Det var några årsen vi splittrades .. Kocke o jag bor ju grannar så vi är vänner! Steffe och Kimsan träffar man på ibland men umgås inte direkt med dom. Johan Eklund bor utomlands osv.. Så det är rätt splittrat!
    Undra hur mkt tid man lagt ner på att kolla på era filmer, det va ni som fick mitt moppeintresse att ta fart
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Undra hur mkt tid man lagt ner på att kolla på era filmer, det va ni som fick mitt moppeintresse att ta fart
    Hehe det är gött det

Moppetiden var tamefan det roligaste asså! När man blev typ 17 år så längtade man till bil. Men nu när man har körkort o bil osv. Så lovar jag inget slår moppe tiden.. Det var en helt annan känsla! Saknar moppe tiden som fan och jag sitter fortfarande idag och tänker varför i helvette jag inte gjorde en lite längre film när jag var som bäst.. Men men tiden e över!

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ah, de kan man förstå då de va ett tag sedan ni höll på, men kända var ni när ni höll på. När man blir lagom nostalgisk brukar ja kolla på gamla filmer som än ligger kvar på datan =)
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Hehe det är gött det

Moppetiden var tamefan det roligaste asså! När man blev typ 17 år så längtade man till bil. Men nu när man har körkort o bil osv. Så lovar jag inget slår moppe tiden.. Det var en helt annan känsla! Saknar moppe tiden som fan och jag sitter fortfarande idag och tänker varför i helvette jag inte gjorde en lite längre film när jag var som bäst.. Men men tiden e över!
    Fyller snart 17 och snart blirt det bil, går dock i tankarna på att stuntkitta sendan nu till sommaren då det blir min sista "moppesommar"
    Din första film var riktigt bra

Gokväll bois var ute och stunta lite idag.. fyfaan säger jag bara.. känslan är oslagbar!

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Fyller snart 17 och snart blirt det bil, går dock i tankarna på att stuntkitta sendan nu till sommaren då det blir min sista "moppesommar"
    Din första film var riktigt bra
    Hehe kör på Nja jag gillar mer den senaste jag gjorde med klipp som jag hade innan gaffeln gick av! Men den filmen har youtube tagit bort :S Men finns en film som någon person har redigerat med några av klippen!
    Du har säkert sett den Men länkar ändå!
    http://www.youtube.com/watch?v=gadBuXpOi-s

Håller med dig till fullo, kunde inte sagt det bättre själv. Längtade till bil hur jäkla mycket som helst, nu har jag haft körkort länge och längtar istället tillbaka till moppetiden!

Moppetiden va den bästa i mitt liv, hittills i alla fall, så njut ni som är i den nu!

PS. Nu när vi har ett nytt forum osv.. och jag har ca 9 GB random moppefilmer från träffar, projekt och allt man kan tänka sig.. sånt borde laddas upp egentligen? Nån borde starta en sån tråd!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Hehe kör på Nja jag gillar mer den senaste jag gjorde med klipp som jag hade innan gaffeln gick av! Men den filmen har youtube tagit bort :S Men finns en film som någon person har redigerat med några av klippen!
    Du har säkert sett den Men länkar ändå!
    http://www.youtube.com/watch?v=gadBuXpOi-s
    Är det en teaser på "Puttes softfilm"? I den filmen stuntade du också utanför elof lindälv?

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Är det en teaser på "Puttes softfilm"? I den filmen stuntade du också utanför elof lindälv?
    Nja det e någon kille som tagit klipp ur den filmen och redigerat .. Men den filmen tyckte jag var rätt go! Har dock inte den på datan för min data med alla filmer och bilder krashade så har ny dator.. Och youtube har tagit bort just den filmen ..

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Håller med dig till fullo, kunde inte sagt det bättre själv. Längtade till bil hur jäkla mycket som helst, nu har jag haft körkort länge och längtar istället tillbaka till moppetiden!

Moppetiden va den bästa i mitt liv, hittills i alla fall, så njut ni som är i den nu!

PS. Nu när vi har ett nytt forum osv.. och jag har ca 9 GB random moppefilmer från träffar, projekt och allt man kan tänka sig.. sånt borde laddas upp egentligen? Nån borde starta en sån tråd!
    Absolut! Pir4ten la ju upp en torrent med moppefilmer på 13gb och den har jag allt kvar Så mycket borde man försöka lägga upp igen!

Min moppetid har varit lång, tyvärr så körde jag endast seriöst med kompisarna en sommar, sen la de av då de fick andra saker i skallen och med tanke på vart jag bor var det inte lätt att söka sig till nya trakter och få nya kontakter :/
    Har fortfarande 7 moppar varav 1 är ihopmonterad och fungerande. Kanske får göra något med de andra =D

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg

On it!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Nja det e någon kille som tagit klipp ur den filmen och redigerat .. Men den filmen tyckte jag var rätt go! Har dock inte den på datan för min data med alla filmer och bilder krashade så har ny dator.. Och youtube har tagit bort just den filmen ..
    Vet du varför ni slutade ha träffar i kba, dog intresset?

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Vet du varför ni slutade ha träffar i kba, dog intresset?
    Det kan man väl säga att det gjorde! Det känns som att 93orna inte åkte så mycket moppe direkt.. Förra sommaren såg jag typ inga moppar alls ute på vägarna :S

När jag körde moppe då kryllade det av moppar! och alla hängde alltid vid mc donalds och körde på kungsmässans parkering osv.. Förra året var det typ inget sånt.. Och verkar inte som ni 94or har så stort intresse heller!

HAHA den torrenten började jag också tanka, orkade aldrig dra hela eller så tog jag bort den tror jag.. xD

Tycker nästan mest om filmerna som är riktigt riktigt gamla, när ''legendmoderatorerna'' själva var moppekåta, hoppade med scootrar och en Rieju på en liten gräskulle, slow motion och hela kittet! Suveränt!

EDIT: De e samma här omrking, när vi va ute kunde de samlas typ 15 moppar vid affären, nu är det nån enstaka som är riktigt intresserad! Nu har dem ju gjort det ännu svårare att få köra moped med så, intresset dör ut!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Det kan man väl säga att det gjorde! Det känns som att 93orna inte åkte så mycket moppe direkt.. Förra sommaren såg jag typ inga moppar alls ute på vägarna :S

När jag körde moppe då kryllade det av moppar! och alla hängde alltid vid mc donalds och körde på kungsmässans parkering osv.. Förra året var det typ inget sånt.. Och verkar inte som ni 94or har så stort intresse heller!
    jo det stämmer, kanske finns 10 -20 seriösa moppepojkar i kba idag. Funderar på att ha en moppeträff i sommar om intresset finns. Dock verkar det inte som det..

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    jo det stämmer, kanske finns 10 -20 seriösa moppepojkar i kba idag. Funderar på att ha en moppeträff i sommar om intresset finns. Dock verkar det inte som det..
    hehe ah det är tråkigt faktiskt! Men men trenderna kommer och går! Säg till i sommar isåfall! Så kan man kanske komma förbi .

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tror det var till stor del lagförändringen som trädde i kraft för något år sedan, då eukortet byttes ut emot amkortet, många struntade då i att ta kortet. Det är ju många affärer som tyvärr har känt av denna förändringen och även andra ställen. Sen så har väll dagens ungdom blivit för datorfixerade och inte skaffar sig en vettig hobby!

På tal om gamla filmer, kommer ni ihåg runt 2007, då man anklagad för fucko direkt man gjorde något roligare och att Ragg svarade med Fuckofilm nr1 & 2. Det är 2 utav alla dem moppefilmerna som jag vill få tag på!

Nu blir de dock till att sova! God Natt allihopa så ses vi en annan dag =D

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    hehe ah det är tråkigt faktiskt! Men men trenderna kommer och går! Säg till i sommar isåfall! Så kan man kanske komma förbi .
    A visst
    Tar du A4an isf?

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    A visst
    Tar du A4an isf?
    Hehe ne det tror jag inte! Den ska säljas. Får väl se vad jag kommer med! Jag hoppas att jag kan få tag på en billig jävla mc innan sommaren!

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hhaha hade ingenting för mig så jag skissade (har inte gjort det på jävligt länge) men självklart hade man inga bra pennor kvar bara skit pennor faktiskt! , R:et as fukkat , och gubben också :/

Vad tycker ni ? har inte gjort något serri sen jag fick moppen

Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Hehe ne det tror jag inte! Den ska säljas. Får väl se vad jag kommer med! Jag hoppas att jag kan få tag på en billig jävla mc innan sommaren!
    Hade varit kul att se dig på 2.hjul i sommar God natt

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Hhaha hade ingenting för mig så jag skissade (har inte gjort det på jävligt länge) men självklart hade man inga bra pennor kvar bara skit pennor faktiskt! , R:et as fukkat , och gubben också :/

Ser helt okej ut Kör du på riktigt eller vad man säger?

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg

ricktigt snyggt bra gjort också, du har talang
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in