För att få slut på de jeffla landet kanske? Vi har ett starkt försvar här i Sverige som har varit en storsatsning när de gäller skattepengar och annat och varför inte skicka ut dom och visa va dom går för istället för att ha dom här i Sverige där dom inte gör någon nytta ? Lika bra att skicka ut ett gäng plan på 5-10 st och bevisa att vi också kan kriga?

starkt försvar i sverige, du måste skoja? vi har inget försvar

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Word!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    +1 haha

Reg.datum
    May 2010
    Ledig på onsdag. As skönt

Vi har ett rätt starkt försvar för att vara ett land på 9 mil invånare och dom får ju aldrig chansen att bevisa de ! Libyen hade varit totalt utslaget efter en dag med Gripen,Rafale och EF trion !

Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Vi har ett rätt starkt försvar för att vara ett land på 9 mil invånare och dom får ju aldrig chansen att bevisa de ! Libyen hade varit totalt utslaget efter en dag med Gripen,Rafale och EF trion !
    nej

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vi har extremt bra vapen det kan man inte säga någonting om men vi har dock alldeles för få soldater...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Det är tofflor som styr.. Sen har det inte varit någon storsatsning direkt, snarare tvärtom då dem får mindre pengar.

jag vågar sätta rätt mycket på att vi skulle totaltorska ett fullskaligt krig mot libyen om det inte vore för understöd från usa, storbritannien och resten av fn...

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Ledig på onsdag. As skönt
    Jag är ledig imorrn, fast bara jag
    Har gjort det till en moppemeckardag imorrn
    FD rkan

jag vågar sätta rätt mycket på att vi skulle totaltorska ett fullskaligt krig mot libyen om det inte vore för understöd från usa, storbritannien och resten av fn...
    Vääänta nu, vrf snackar ni om libyen?
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Vääänta nu, vrf snackar ni om libyen?
    för att negris påstår att svenska försvaret, som består av några feta hemvärnsgubbar och några 20åriga värnpliktiga, enkelt skulle kunna flyga ner till libyen med några jas-plan och slå alla med häpnad och utplåna hela alltihop. haha

för att negris påstår att svenska försvaret, som består av några feta hemvärnsgubbar och några 20åriga värnpliktiga, enkelt skulle kunna flyga ner till libyen med några jas-plan och slå alla med häpnad och utplåna hela alltihop. haha
    Frågan är väl egentligen vad vi svenskar har med Libyen att göra från första början?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Frågan är väl egentligen vad vi svenskar har med Libyen att göra från första början?
    inget, låt dom sköta sig själva för fan, snart kommer det väl 200 000 libyer och ska ha gratis lägenheter och socialbidrag och svenska sjuklövern tar naturligtvis emot dem med öppna armar, grattis sverige

inget, låt dom sköta sig själva för fan, snart kommer det väl 200 000 libyer och ska ha gratis lägenheter och socialbidrag och svenska sjuklövern tar naturligtvis emot dem med öppna armar, grattis sverige
    Joomen precis. Känns som att USA, Frankrike, Norge och vilka andra länder det nu är som har lagt sig i kan sköta det hela ganska bra utan oss. Men om nu Sverige verkligen ska ge sig in i konflikten/kriget så får man ju hoppas att det inte blir för stora påföljder, som t.ex. att det kommer hit en massa flyktingar som du sa.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Man undrar ju hur länge till man kommer hänga på MNF.. Tror tyvärr inte det är så lång tid kvar för mig här...

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    k bry

Nä men alltid tråkigt att folk lämnar =(

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Man undrar ju hur länge till man kommer hänga på MNF.. Tror tyvärr inte det är så lång tid kvar för mig här...
    k

Ska jag anteckna detta?^^

hahaha, så sköna är ni

Men för att bryta denna mobbning mot Hast som tydligen har något ytterst intressant att berätta, så frågar varför du Hast snart ska lämna oss?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det kommer faktiskt att bli så, Sverige har skickat folk dit för att försöka locka med sig ett par mini-Gaddafisar.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Varför lämna?

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Någon som har Helicoil hemma till tändstiftsgängan ?(A) Jag behöver nu! Det är till 16 tändstift, kan inte gäng storleken i huvudet, men till fiddyn för kan ha hittat ett fel Kontakta mig om ni har
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in