Sidan 30 av 620 Första ... 2028293031324080130530 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av selllle Visa inlägg
    men det gör ju ont
    Ett uttryck för ett riktigt j*vla spöregn som gör folk dyngsura in på benen.

PS: Nån tog upp mitt namn lite högre upp i listan.
    Ja, mina moppar är hobbyfordon numera, kostsamma sådana, och det finns ett ordstäv, man är inte äldre än man känner sig.
    Skillnaden är bara att mopparna går fortare med åldern. Och kanske vågar ta steg och mått man helst drog sig för när man var runt 15-16, och inte hade kunnandet att göra dem stora jobben.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Hoppas dom skäms! Det skulle jag göra om hela innerstan spärrades av för att jag skulle åka häst o vagn och gifta mig.
    Fan, du har rätt i nästan allt du säger

edit: menar alltså nästan alla postar
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Hoppas dom skäms! Det skulle jag göra om hela innerstan spärrades av för att jag skulle åka häst o vagn och gifta mig.

Ja, för fan! Vi lever i en diktatur

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    haha jag fattade det också
    kolla in min stunt rrx <-tryck på texten

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fan skulle hända med kungafamiljen om man avsatte monarkin? Skulle de bli vanliga medborgare och skulle de få behålla sina pengar?
    Senast redigerat av Linus den 2010-06-19 klockan 01:14.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Ja, för fan! Vi lever i en diktatur
    Borde det inte va monarki?

Men förstår poängen

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Borde det inte va monarki?

Men förstår poängen
    Det är liksom ingen sinekur att bevaka spektaklet från polisens sida heller, med alla kungligheter, alla presidenter och fan vet vad, ett attentat (som lyckas) och Sverige skulle få ett diplomatiskt helvete för hur lång tid som helst framöver.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg

PS: Nån tog upp mitt namn lite högre upp i listan.
    Ja, mina moppar är hobbyfordon numera, kostsamma sådana, och det finns ett ordstäv, man är inte äldre än man känner sig.
    Skillnaden är bara att mopparna går fortare med åldern. Och kanske vågar ta steg och mått man helst drog sig för när man var runt 15-16, och inte hade kunnandet att göra dem stora jobben.
    de va jag ja, han tyckte de va konstigt att om man va över 30 o höll på me moppar, faast de är som vilken hobby som helst. Ålder spelar ingen roll
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    skulle isåfall viljat veta hur många 100km/h mina moppar hade gjort vid 40 år ålder.. Är ju som värst när man var 15, då man trimmade till max och körde till max med när man var 15 hade man ju inget i hjärnan som sa stopp... Ne när jag är 40 ska jag ha en stunthojj o ingen moppe!
    Skall jag vara ärlig, så har den spärren inte infunnits sig än hos mig, utan en sport är att se hur mycket man kan pina ut ur dem där små motorerna. Trimmade skiten ur min första moppe när jag var 12 och sedan dess har det hållt på. Nu är det mest en kul hobby. Även om man har en bruksis med som man tar sig billigt till o från stan med.
    Inga parkeringsproblem så att säga.

Reg.datum
    May 2010
    jo precis, det har ingen betydlse på åldern genom att trimma moppen imo.. när man är 17 år och hållt på med mopeder så kan man det mesta Men visst, jag förstår dig att det är en hobby du har
    Jo.
    Fast polisen hade nog stor lust att ta stryptag på mig efter alla frånkörningar man gjorde mot snuten i unga år.
    Så jag har sannerligen inte vart Guds bästa barn på det området.

Nu har väl man insett sina "begränsningar" men dem är mest av social natur, med familj, mm. Suget att jaga ut dem allra sista gnuttan hästkrafter finns där jämnt.
    Eller som med Blackie, stretcha ut det tekniska dribbleriet så långt man bara kan i chassiet.

Reg.datum
    May 2010
    Blastergurra : Får man undra hur gammal du är ? hehe , 18 va ?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Sammanfatta kvällen med 6 ord; Blött, kallt och JÄVLIGT KUL
    5 ord*

Reg.datum
    May 2010
    nja de får man inte yess
    Hehe tänkte de , kändes som ett tag att du var typ 23 år där

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Seriöst nej jag sitter här och ljuger... Hur räknar man ekorre år då? eller är de samma som vanliga år?
    Fan du hann citera det, tänkte att jag var lite hård mot dig där. Hur man räknar ekorreår vet jag inte.

Reg.datum
    May 2010
    Det här är en tråd man slänger käft i, det brukar den vara på alla forum, så är man alltför lättstött så skall man nog undvika tråden i fråga.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    haha jag är snabb Tar inte direkt åt mig i vilket fall från ett forum...
    +1, och vilket som är ekorrar ändå söta.

Tjaaaaaa alla glada filmtips ?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    fan va yr ja blev helt plöstligt

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in