Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    jag såklart
    Jak ska sova snart

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jak ska sova snart
    jag ska se tv snart magnum
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

matteprov avklarat at last, dags att sova

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vad tror ni jag skulle få för min aerox om jag skulle sälja den? Vet att det finns en tråd om det här men orkar inte göra inlägg i den ingen kommer svara ändå.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Sure, detta är verkligen inte ett problem egentligen. Men ändå, jag blir så less på mina föräldrar som inte låter mig göra som jag vill.
    Som vissa vet tappade jag min iPhone i havet, och idag fick jag 6k ifrån försäkrings bolaget att köpa en ny mobil för, det behövde inte vara en iPhone enligt försäkrings bolaget.
    Min morsa köpte en iPhone till sig själv idag, och då blir pappa avundsjuk på morsan och säger åt mig att köpa en iPhone för dom 6k så han kan ärva den utav mig sen. För ifall jag inte köper någon iPhone så får jag
    inte dom 6k att lägga på en ny mobil. Så nu skiter jag i en ny mobil och använder en gammal bara för att han inte ska vinna

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Sure, detta är verkligen inte ett problem egentligen. Men ändå, jag blir så less på mina föräldrar som inte låter mig göra som jag vill.
    Som vissa vet tappade jag min iPhone i havet, och idag fick jag 6k ifrån försäkrings bolaget att köpa en ny mobil för, det behövde inte vara en iPhone enligt försäkrings bolaget.
    Min morsa köpte en iPhone till sig själv idag, och då blir pappa avundsjuk på morsan och säger åt mig att köpa en iPhone för dom 6k så han kan ärva den utav mig sen. För ifall jag inte köper någon iPhone så får jag
    inte dom 6k att lägga på en ny mobil. Så nu skiter jag i en ny mobil och använder en gammal bara för att han inte ska vinna
    Vad låg din självrisk på?
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad låg din självrisk på?
    600kr har jag för mig

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    600kr har jag för mig
    Gött! Btw Hast har du några bra knep på hur man ska tänka när man prutar på bilar? (Ska snart kolla på en 940 FTT)
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Gött! Btw Hast har du några bra knep på hur man ska tänka när man prutar på bilar? (Ska snart kolla på en 940 FTT)
    Jodå, dock mindre viktigt nu när jag skiter i ny mobil och forsätter med en gammal SE M600i, och nej den har inte kamera.

Nja de är väl att leta upp såna saker som inte borde vara så bra som dom borde vara. Kolla upp innan vanliga fel på just den bilen och kostnader på dom felen. Så står du där och pratar om alla dom felen och hur mycket det kostar. Sen ska du alltid räkna med att få pruta 10% på såna här bilar iaf. Vill han inte pruta så mycket så kan han ta sig i röven

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jodå, dock mindre viktigt nu när jag skiter i ny mobil och forsätter med en gammal SE M600i, och nej den har inte kamera.

Nja de är väl att leta upp såna saker som inte borde vara så bra som dom borde vara. Kolla upp innan vanliga fel på just den bilen och kostnader på dom felen. Så står du där och pratar om alla dom felen och hur mycket det kostar. Sen ska du alltid räkna med att få pruta 10% på såna här bilar iaf. Vill han inte pruta så mycket så kan han ta sig i röven
    Ska tänka på det , den låg uppe för 23 k men det borde inte var några problem att få ner den 15% med tanke på att den är 13 år gammal.
    Btw den här hade jag kunnat döda för: http://www.blocket.se/alvsborg/940_t....htm?ca=20&w=2

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ska tänka på det , den låg uppe för 23 k men det borde inte var några problem att få ner den 15% med tanke på att den är 13 år gammal.
    Btw den här hade jag kunnat döda för: http://www.blocket.se/alvsborg/940_t....htm?ca=20&w=2
    Nej men 10% ska du få ner den iaf
    Jaa den var fin!

Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    FAAAAN va trött jag e men kan inte sova!!!
    Cheak out my projekt

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Izza1996 Visa inlägg
    FAAAAN va trött jag e men kan inte sova!!!
    Gå å "bajsa" sen kan man alltid sova!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Bajs

Käerv

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Nej men 10% ska du få ner den iaf
    Jaa den var fin!
    Sen hade jag tänkt köpa den utan de fula 17" hjulen som sitter på i nuläget så de ska nog lösa sig Förresten hörde att ryktas om att Volvo planerar en Rwdbil vet du om det stämmer?

Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Ulltimata sömn fösaren
    Cheak out my projekt

Reg.datum
    May 2010
    Jag lyckades fan att somna igår pissnödig , sov 7 timmar

MED TORR SÄNG EFTER
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Du menar väl runka? Bäst funkar de att knulla redigt gött.

Sen hade jag tänkt köpa den utan de fula 17" hjulen som sitter på i nuläget så de ska nog lösa sig Förresten hörde att ryktas om att Volvo planerar en Rwdbil vet du om det stämmer?
    Ah de låter bra Nja, Volvos ingenjörer vill väldigt göra en RWD bil! Men ekonomerna kommer nog inte tillåta det

Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag lyckades fan att somna igår pissnödig , sov 7 timmar

MED TORR SÄNG EFTER
    Inte ont i rövhålet då?
    Cheak out my projekt

Reg.datum
    May 2010
    Inte ont i rövhålet då?
    Jävla apa
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Du menar väl runka? Bäst funkar de att knulla redigt gött.

Ah de låter bra Nja, Volvos ingenjörer vill väldigt göra en RWD bil! Men ekonomerna kommer nog inte tillåta det
    Hade varit grymt kul om de gjorde det. Var alltid inne på en 850 t5 tills jag provkörde en och med så många hk på framhjulen blir det bara en massa spinn.

Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    MYSIGt nu blev man hungrig oxå
    Cheak out my projekt

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Hade varit grymt kul om de gjorde det. Var alltid inne på en 850 t5 tills jag provkörde en och med så många hk på framhjulen blir det bara en massa spinn.
    Jo men tveksamt med dagens ekonomi Ah jag vet min S60 har mest däckspinn hela tiden när man vill gasa, inte så skoj

Reg.datum
    May 2010
    MYSIGt nu blev man hungrig oxå
    Det har jag varit sen 8

Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Det har jag varit sen 8
    Hur orkar du???? jag skulle dö!
    Cheak out my projekt

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Köp en awd då! Fast dom drivlinorna är väl lite sådär.
    Är inte de framhjulsdrivna i huvudsak och bakhjuldriften går väll enbart igång om bilen märker att framhjulen släpper?
    Hast: Du funderar inte på att rwd konvertera din?

Reg.datum
    May 2010
    Hur orkar du???? jag skulle dö!
    Pallar inte gå ner , jag har köket precis under mig och trappan längst bort i huset = köket är dubbelt så långt bort som trappan

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in