will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Bertus Visa inlägg
    Fast Arcen är bra jämfört me de andra ericssons!
    SE aint good.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    SE aint good.

sony ericsson är ju bland de sämsta skiten som finns IMO. hört och upplevt själv att de verkligen är dåligt gjorda. börjar krångla och då måste man lämna in dom, sen håller dom ett tag och fuckar igen. Farsan köpte sig en sony ericsson för ett tag sen och använde den i 1 vecka, tappade den inte eller någonting och var rädd om den, men sen slutade touchen fungera, och han lämnade in den och då påstod de att det inte skulle gå på garantin pga "onormalt slitage"? :s
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

hur länge håller avgasröret sig rostfritt om man bara slipar och smetar på autosol?

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    sony ericsson är ju bland de sämsta skiten som finns IMO. hört och upplevt själv att de verkligen är dåligt gjorda. börjar krångla och då måste man lämna in dom, sen håller dom ett tag och fuckar igen. Farsan köpte sig en sony ericsson för ett tag sen och använde den i 1 vecka, tappade den inte eller någonting och var rädd om den, men sen slutade touchen fungera, och han lämnade in den och då påstod de att det inte skulle gå på garantin pga "onormalt slitage"? :s
    Deras knapptelefoner är ganska bra men touch ska dom hålla sig ifrån

Upptäckte att man kunde få bakhjulet att släppa ganska lät på moppen idag I början gick den dåligt och typ blöddrade, ca 40s in i filmen börjar den gå ganska bra

Most stickpeople are black

Mina planer på att köpa en arc efter sommarn är kanske något man borde ta o skippa då...

+1, stay away from SE..

Mina planer på att köpa en arc efter sommarn är kanske något man borde ta o skippa då...
    Japp. Det är Samsung, LG,HTC, man ska hålla sig till nu.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Vet inte hur de är med touch telefonerna menmin knapptelefon som jag hade förrut har jag aldrig haft något problem med när jag använt den varje dag i nåt år. Dock så har en kompis en xperia som jag inte vet exakt modellnamn på som har krånglat en jävla massa när han haft den.

Edit: 2000 inlägg :d

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Vet inte hur de är med touch telefonerna menmin knapptelefon som jag hade förrut har jag aldrig haft något problem med när jag använt den varje dag i nåt år.
    Samma här, alla mina knapptelefoner från SE har fungerat utmärkt...
    Men den där Sensation kanske är något att ha?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    mjo, farsan har nu återigen köpt en sony, en xperia, den ska in på lagning imorgon eftersom en del av skärmen inte reagerar på touchen längre..
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    +1, stay away from SE..

mjo, dock är jag jävligt nöjd med min iphone 4 och har haft den i ca 2 månader utan problem så jag håller mig till den nu
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Vet inte hur de är med touch telefonerna menmin knapptelefon som jag hade förrut har jag aldrig haft något problem med när jag använt den varje dag i nåt år.
    knapp telefonerna har jag själv inte upplevt problem med men det kanske var för att jag bara hade typ 2st knapptele's från sony ericsson, men har polare och bekanta som även haft problem med dom!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Kåpmoddning nu på kvällskvisten, har plastic padding på fingrarna.. bleh, det stelnar! Fick bort det mesta med tvål iaf

Någon annan som har ngt kul för sig?
    Mitt stuntprojekt av Gurkiz gamla Neos! Länk HÄR!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    +1, stay away from SE..

Jag tror nästan man ska börja hålla sig till zte Tror att dom kommer bli stora

Citat Ursprungligen postat av Ackér Visa inlägg
    Kåpmoddning nu på kvällskvisten, har plastic padding på fingrarna.. bleh, det stelnar! Fick bort det mesta med tvål iaf

Någon annan som har ngt kul för sig?
    Äsch, plastic padding som är så mysigt

Nej, blir väl att sova snart antar jag!

mjo, dock är jag jävligt nöjd med min iphone 4 och har haft den i ca 2 månader utan problem så jag håller mig till den nu
    Ja egentligen allt nästan, men jag skrev inte alla märken skulle bli ganska jobbigt^^

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag tror nästan man ska börja hålla sig till zte Tror att dom kommer bli stora
    Ja kanske det, dom har ju lyckats bra än så länge

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ja egentligen allt nästan, men jag skrev inte alla märken skulle bli ganska jobbigt^^

Ja kanske det, dom har ju lyckats bra än så länge
    Med tanke på hur billiga dom är så kommer dom att bli stora, men som alla märken så börjar man billigt och tar sedan lite mer när man fått ett rykte Som htc tex

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Med tanke på hur billiga dom är så kommer dom att bli stora, men som alla märken så börjar man billigt och tar sedan lite mer när man fått ett rykte Som htc tex

Helt rätt

Äsch, plastic padding som är så mysigt

Nej, blir väl att sova snart antar jag!
    Mjo, börjar jobba 12 imorgon... usch, har vant mig vid att sova från 5-15 numera haha

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jag har Sensation och är supernöjd, finns verkligen ingenting att klaga på.
    Nu kommer säkert folk ta upp blabla sgs2 är snabbaste mobilen, det spelar ingen roll, INGET slår HTC Sense, inget..
    Precis, Sense är sjuuuuuuuukt underbart! Touchwiz eller vad samsuns heter är inte lika bra imo.

Nej, HTC har verkligen fått till Sense, vet inte riktigt varför men tycker det känns så personligt bara antar jag
    Kan bara hålla med dig^^

Nej, HTC har verkligen fått till Sense, vet inte riktigt varför men tycker det känns så personligt bara antar jag
    Om ni säger såna här fina saker om HTC så verkar den som ett bra alternativ! man kanske inte ska lita på sin SE fanboy kompis med Arc...

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Någon som monterat dubbla kylare på Derbi Senda?

Bjuder på en bra låt som jag hittade idag, http://www.youtube.com/watch?v=EKaAVbo6AD8 Flipsyde - No More.. finns säkert några av er som redan hört den

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Påtal om HTC... "HTC Flyer" finns den att få tag i Sverige? Om inte, kommer den att finnas tillgänglig i Sverige? När?
    Den finns i sverige i flera olika versioner. Kolla www.katshing.se

Tackar för länken, länge varit otroligt sugen på en sån, nästan så man ska sälja moppen och köpa en
    Om man köper 3G versionen, är det som i en mobil eller kan kan surfa med mobilt bredband via USB eller simkort?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Tackar för länken, länge varit otroligt sugen på en sån, nästan så man ska sälja moppen och köpa en
    Om man köper 3G versionen, är det som i en mobil eller kan kan surfa med mobilt bredband via USB eller simkort?
    Ja jag är också lite sugen på en ;D

Yes det måste det nästan vara, typ via Mobilt bredband 3G. om man kan surfa på annat sätt vette fan

Alltså menade, om det är som att surfa i en telefon dvs inget modem, eller om det går att koppla in ett mobilt bredband via USB (då vi precis införskaffat ett modem från 3 med upp till 32mb/s). Så då hade man ju haft användning för det också
    jaahaaa.. Hmm du får nog kolla upp det, men angående att koppla in Mobilt.. så har jag sett att endel gör det i sina "Plattor"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in