Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Kan hända, har endast hört om ett dock, de kallade sig "Heliga krigets medhjälpare" eller något liknande, men då på arabiska eller annat långtbortistan språk..

http://aftonbladet.se/
    , uppdaterar hela tiden nu...
    Skapa projicering av en falsk händelse.

Fyfan, åkte i en polare till min polares bil och FYYYYFAAAN vilket ljudsysten han hade i den alltså En enstaka bas på 15" i en hemmabyggd låda! Det kanske inte låter överdrivet stort, men hela jäkla bilen skakade när han spelade alltså. Det roliga är ju att det satt i en 3 därrars golf 3'a Åkte med dom för typ 5h sedan och det känns fortfarande i mina öron

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fyfan, åkte i en polare till min polares bil och FYYYYFAAAN vilket ljudsysten han hade i den alltså En enstaka bas på 15" i en hemmabyggd låda! Det kanske inte låter överdrivet stort, men hela jäkla bilen skakade när han spelade alltså. Det roliga är ju att det satt i en 3 därrars golf 3'a Åkte med dom för typ 5h sedan och det känns fortfarande i mina öron
    min polare har 4st 12" i sin golf4 max volym är "60" går knappt att andas på "30" han brukar spela på runt 15 då känner man att öronen inte gillar de

Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    min polare har 4st 12" i sin golf4 max volym är "60" går knappt att andas på "30" han brukar spela på runt 15 då känner man att öronen inte gillar de
    Haha, aa, helvete vilken grej! Aldrig varit med om någon liknande bas än vad han hade alltså känns verkligen att de inte var specielt bra för öronen

för ca 20 år sen hade min pappa 4 st 10" i sin suzuki swift, alltså månaderna innan jag föddes. när han drog på blev det "hack" på bakrutan när bakrutetorkaren skulle ta bort regnet...
    hans jobbarkompis (de jobbade båda på jvc) hade en liknande stereo, när han tvättade bilen en gång så tog han ur fronten på huvudenheten, och när han satte tillbaka den blev det kortslutning mellan kontakterna på något vis så stereon gick upp på högsta volym, inne i tvätthallen... jobbigt läge

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    för ca 20 år sen hade min pappa 4 st 10" i sin suzuki swift, alltså månaderna innan jag föddes. när han drog på blev det "hack" på bakrutan när bakrutetorkaren skulle ta bort regnet...
    hans jobbarkompis (de jobbade båda på jvc) hade en liknande stereo, när han tvättade bilen en gång så tog han ur fronten på huvudenheten, och när han satte tillbaka den blev det kortslutning mellan kontakterna på något vis så stereon gick upp på högsta volym, inne i tvätthallen... jobbigt läge
    Glhf sjukhuset med spräckt trumhinna då

Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Glhf sjukhuset med spräckt trumhinna då
    eh? han satt ju (antar jag) inte i bilen, man blir ju knappast döv av att stå utanför en bil som spelar stereo högt...

Skriver i nattråden då diskussionen om terrordåden hittills har ägt rum i denna tråd.

En vän postade detta på facebook.

R.I.P till de ca. 87 norskar som blev mördade av Anders Behring Breivik.
    Efter att ha sett två bilder från det han har gjort, så hoppas jag att Norge tänjer på lagarna och skinnflår svinet för att sedan ge honom en fin plats i den elektriska-stolen.
    Han är nu "världsmästare" i singel-massaker. Grattis.
    http://www.expressen.se/nyheter/1.25...ckerna-i-norge (Anders Behrig Breivik).
    http://news.blogs.cnn.com/2011/07/22...ted/?hpt=hp_t1 Varning för starka bilder, om någon är extremt känslig.
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Vad är det för skillnad på dom här bortsett från priset och märket? http://www.cykelkraft.se/ProduktInfo...711-2090.phtml
    http://www.cykelkraft.se/ProduktInfo...GRS00320.phtml
    Länkarna funkar inte?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Priset och märket.
    Läs en bit upp.

169kr för en kolv, srsly?

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Och sen sover du nu? Dålig stil
    Sov inte, vilade ögonen

ofta hon inte slutar om du bara ignorerar henne? haha
    Jag har ignorerat henne sen våren 2010 Ibland är man bra på att hitta rätt brud
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    169kr för en kolv, srsly?
    Ja, vafan är det för fel på den som gör att den är så billig?

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Kvinnan ska stå i köket ! Eller vänta lite, vad hände nu? Kvinnan står och polerar avgasrör i garaget..

Gonatt grabbar!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Rätt.

Sidan blev ganska fin den med för att ha stått utomhus i 3år.
    Och det är den andra man ser där borta.

Min har i princip stått ute sen -99 så lite jobb med polermaskinen gjorde gott

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Ok, ja den ser väldigt fräsch ut!

Min har vart avställd sen 3 år, så den har väl i princip stått på samma plats hela tiden, men den gick igång ganska lätt ändå tycker jag.
    Behövs lite förgasarinställningar nu bara!
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ok, ja den ser väldigt fräsch ut!

Min har vart avställd sen 3 år, så den har väl i princip stått på samma plats hela tiden, men den gick igång ganska lätt ändå tycker jag.
    Behövs lite förgasarinställningar nu bara!
    Okej hade varit riktigt fett med 18" på någon av dem

Ska köpa en jävla massa prylar till Volvon i början av Augusti när jag får min lön bla 18", spacers, sänkningsfjädrar, vinge mm
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jo det skulle se riktigt bra ut.
    Högra fjädern är av ifram på den här, ska kolla hur mycket och om det går att kapa lika på andra sidan istället för att skaffa ny fjäder.
    Och jag kan nog kanske få ett par 17" Titan för ganska bra pris, men sånt är inget jag orkar lägga pengar på nu.
    Kolla på tradera annars kan finnas billigt där

Tar du körkort i år?

Reg.datum
    Sep 2010
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Äsch, sitter bra däck på den andra, så jag måste inte ha något annat..

Förhoppningsvis, fyller år i slutet av november så vi får se om jag hinner.
    Syftade på fjädern Okej hoppas du tar det, längtar själv till dagen när man kan ta bilen till plugget å inte behöva passa kollektivtraffiken.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in