1. #16591
    ja, men skulle gissa på att det är exsakt samma skit i bland annat kaffe.... och alkohol ska vi ju inte tala om

    sverige är fan aldeles för skyddat.. snart är det väll utegångsförbud efter klockan 21.00 pga att många skadar sig eller nåt.. vafan låt folket få göra nåt!


    men som du sa, har kompisar som är k'nsliga för saker i det.. men iom att dom vet det så håller dom sig ifrån det..

    innan det så borde föräldrarna hålla koll på det
    R.I.P DooD-Kungen av portning!

  2. #16592
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av PoWeRKinG Visa inlägg
    ja, men skulle gissa på att det är exsakt samma skit i bland annat kaffe.... och alkohol ska vi ju inte tala om

    sverige är fan aldeles för skyddat.. snart är det väll utegångsförbud efter klockan 21.00 pga att många skadar sig eller nåt.. vafan låt folket få göra nåt!


    men som du sa, har kompisar som är k'nsliga för saker i det.. men iom att dom vet det så håller dom sig ifrån det..

    innan det så borde föräldrarna hålla koll på det
    finns ju även vissa som inte vet om att dom har ett svagt hjärta eller dylikt förrens det händer något. energidryck är inte lika farligt som kaffe heller
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #16593

  4. #16594
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Gör alla ikväll då?

  5. #16595

  6. #16596
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av mrpalmer Visa inlägg
    inte ett piss! Själv?
    svara på facebook!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  7. #16597

  8. #16598
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av PoWeRKinG Visa inlägg
    nej men dom har gått ut och varnat och haft uppe frågan ett par gånger isåfall ska det vara på kaffe också? eller?
    Staten vill visa sin kompetens genom att berätta om faran med energidryck? Jo för svininfluensan var ju också "farlig"
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det är ju farligt. det är ju en hel del som dött av det, främst folk med dåligt hjärta. sedan så är inte allt taurin bra för barn, därav åldersgränsen. bättre att dricka typ cola då ju, inte alls lika farligt. För vissa personer kan en energidryck vara farligare än t.ex cigaretter..
    På exempelvis Redbull står det att en dagligt intag inte bör överskriva 2(3?) burkar per dag. Om en p12a dricker 6-8 burkar per dag så överskrider han sitt intag med 2-4 gånger mot vad som rekomenderas och DÅ är det farligt Men om man tar en burk ibland så är det helt okej!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #16599

  10. #16600
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Staten vill visa sin kompetens genom att berätta om faran med energidryck? Jo för svininfluensan var ju också "farlig"

    På exempelvis Redbull står det att en dagligt intag inte bör överskriva 2(3?) burkar per dag. Om en p12a dricker 6-8 burkar per dag så överskrider han sitt intag med 2-4 gånger mot vad som rekomenderas och DÅ är det farligt Men om man tar en burk ibland så är det helt okej!
    precis. dom som har dött av energidryck har haft ett svart hjärta + druckit typ 2 flak...

    svininfluensan, fler dog av vaccinet än av sjukdommen xD
    R.I.P DooD-Kungen av portning!

  11. #16601

  12. #16602
    Är det inatt man ställer tillbaks klockan en timme?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  13. #16603

  14. #16604
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja, din dator och telefon har troligtvis redan gjort det
    Jaha, det tänkte jag inte på faktiskt... Märkte nu att klockradion gick en timme före iaf.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #16605
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Gud vad dött det var här inatt. Det får bli kudden för min del nu. Puss
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  16. #16606
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912



    Kolla hela!
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  17. #16607
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Sova <3

  18. #16608
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Staten vill visa sin kompetens genom att berätta om faran med energidryck? Jo för svininfluensan var ju också "farlig"

    På exempelvis Redbull står det att en dagligt intag inte bör överskriva 2(3?) burkar per dag. Om en p12a dricker 6-8 burkar per dag så överskrider han sitt intag med 2-4 gånger mot vad som rekomenderas och DÅ är det farligt Men om man tar en burk ibland så är det helt okej!
    jo precis, men sedan finns det folk som dött av endast en burk också. Det var en som kom härifrån, det hade inte visat några som helst fel på hans hjärta, han drack en redbull och så hittades han död av sina föräldrar vid datorn..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #16609
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo precis, men sedan finns det folk som dött av endast en burk också. Det var en som kom härifrån, det hade inte visat några som helst fel på hans hjärta, han drack en redbull och så hittades han död av sina föräldrar vid datorn..
    Låter skumt, men kan nog vara sant om han kombinerat redbullen med något annat?

    Hur gött är det inte med lov??!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #16610
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Låter skumt, men kan nog vara sant om han kombinerat redbullen med något annat?

    Hur gött är det inte med lov??!!
    Det är ju galet chill!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  21. #16611
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Fan vilket tjat om redbull. Om en kille dog av en redbull så måste det vara nåt grovt fel på han!

  22. #16612

  23. #16613
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Fan vilket tjat om redbull. Om en kille dog av en redbull så måste det vara nåt grovt fel på han!
    han hade antagligen dåligt hjärta och det märker man inte förrän man dör av det. man har ju sett ett antal fotbollsspelare som ramlat ihop och dött på planen osv.

  24. #16614
    FK Europa.

  25. #16615
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Låter skumt, men kan nog vara sant om han kombinerat redbullen med något annat?

    Hur gött är det inte med lov??!!
    tydligen inte. Det ä r gott som fan! wubbb
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #16616
    Mats då...

  27. #16617

  28. #16618
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Mats då...
    Haha såg den för ett tag sedan, Villket mongo


    Edit: haha

    Senast redigerat av derbi_crille den 2011-10-31 klockan 00:55.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  29. #16619
    Han verkar inte riktigt veta vad han ger sig in på.

    Kikar på NHL. Intressant möte med många svenskar, Ottawa - Toronto.

  30. #16620

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in