1. #17611
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Nej för de där är ett riktigt band.
    Tänkte nästan det Har för övrigt bott i ryssland i 4 år när min farsha jobbat där så lite nostalgi för mig också o höra sånt

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    gött att man inte är ensam iaf, ibland känns det som om man är omringad av idioter
    Men man va ju fucko i början, är väl så mnfare så blir till
    Senast redigerat av webbe den 2012-01-22 klockan 15:17.

  2. #17612
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    gött att man inte är ensam iaf, ibland känns det som om man är omringad av idioter
    Är jag det? Jag har väl inte hängt här lika länge men..

    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Men man va ju fucko i början, är väl så mnfare så blir till

    Sry för dubbelpost
    Ja alla börjar ju som fuckon men det är en jävla skillnad på förra mnf och detta.. Det här kommer snart lägga ner tror jag med det menar jag inaktivt. Anledningen till att man kom till förra mnf var alla kunniga, coola projekt och sköna medlemmar. Idag finns knappt nåt av dem tre :/ Har väl själv inte hängt här så länge om man jämför med dem riktigt gamla men tycker jag sköt mig bra för att driva mnf vidare. Och då menar jag hur man va på förra. Man var ju skraj i början när man skulle posta nåt. Inte posta fel eller liknande för då blev det ett jävla liv om man var ny medlem. Då kom kommentarerna flygandes och modarna tog det på ett bra sätt Nu får alla nya bögar göra vad dem vill och tror dem är nåt..

    Tråkigt men men..

  3. #17613
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Är jag det? Jag har väl inte hängt här lika länge men..
    nä rå, som tur är är de rätt sällsynta på övrigt, men i chatten råkar man ut för hela spektrat, på gott och ont...
    på tal om det där med "nykomling"-snacket så blossade det ju upp rätt rejält och det blev riktigt stränga regler angående att kolla folk för nykomling, om jag inte minns fel blev rille permad för att ha skrivit "sug min *** färskingjävel" till någon stackare

  4. #17614
    godnatt alla
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  5. #17615
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    godnatt alla
    nattinatti
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  6. #17616

  7. #17617
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Är jag det? Jag har väl inte hängt här lika länge men..



    Ja alla börjar ju som fuckon men det är en jävla skillnad på förra mnf och detta.. Det här kommer snart lägga ner tror jag med det menar jag inaktivt. Anledningen till att man kom till förra mnf var alla kunniga, coola projekt och sköna medlemmar. Idag finns knappt nåt av dem tre :/ Har väl själv inte hängt här så länge om man jämför med dem riktigt gamla men tycker jag sköt mig bra för att driva mnf vidare. Och då menar jag hur man va på förra. Man var ju skraj i början när man skulle posta nåt. Inte posta fel eller liknande för då blev det ett jävla liv om man var ny medlem. Då kom kommentarerna flygandes och modarna tog det på ett bra sätt Nu får alla nya bögar göra vad dem vill och tror dem är nåt..

    Tråkigt men men..
    Snacka inte skit nu klart de inte kommer läggas ner, men man får ju ta nya medlemmar på rätt sätt, alla har inte lika stor erfarenhet som vi lite äldre medlemmar har, kommer ihåg när man va 14 vågade man knappt lyfta av cylindern på moppen, men tack vare pepp o dyl från mnf.com fick man självkänsla

  8. #17618

  9. #17619
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Älskar hur folk hänger här men sen försöker leka att dem är för c00la för det..

  10. #17620

  11. #17621
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Behöver lite hjälp att ta ett beslut, vad skulle ni välja om det är mellan 3 nätter i Hamburg och en studentkryssning?

    Fördel Tyskland:----------Nackdel Tyskland:
    Flera dagar-----------------Har inga vänner som hänger på, bara föräldrar
    Bättre miljö
    Shopping
    Bordershop

    Fördel kryssning:------Nackdel kryssning:
    Polare-------------------Missar allt positivt med Tyskland
    Supa
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  12. #17622

  13. #17623
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Älskar hur folk hänger här men sen försöker leka att dem är för c00la för det..
    Är jag tillräckligt kool?

    Imorgon är det skola och det nya "underbara" schemat börjar.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #17624
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hade också valt kryssningen, alla dagar i veckan. Hur länge pågår den?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #17625
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hade också valt kryssningen, alla dagar i veckan. Hur länge pågår den?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Det är en natt, Silja Galaxy.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  16. #17626
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Behöver lite hjälp att ta ett beslut, vad skulle ni välja om det är mellan 3 nätter i Hamburg och en studentkryssning?

    Fördel Tyskland:----------Nackdel Tyskland:
    Flera dagar-----------------Har inga vänner som hänger på, bara föräldrar
    Bättre miljö
    Shopping
    Bordershop

    Fördel kryssning:------Nackdel kryssning:
    Polare-------------------Missar allt positivt med Tyskland
    Supa
    Under stundentkryssningar skapas minnen (eller inte beroende på dricka) för livet och legender föds! Åk på kryssning å be dina päron köpa på bordershopp åt dig!
    En svensk tiger!

  17. #17627
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Under stundentkryssningar skapas minnen (eller inte beroende på dricka) för livet och legender föds! Åk på kryssning å be dina päron köpa på bordershopp åt dig!
    Ja, det vill man verkligen inte missa. Problemet är dock att man delar hytt med en nykterist och 2 brudar som tycker att om man är för full eller spyr får man inte vara där.. Så får vistas nån annan stans helt enkelt
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  18. #17628
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Ja, det vill man verkligen inte missa. Problemet är dock att man delar hytt med en nykterist och 2 brudar som tycker att om man är för full eller spyr får man inte vara där.. Så får vistas nån annan stans helt enkelt
    Det var rätt lame.... Varit på kryssning där min polare deckade i grannens hytt (trodde det va våran) så fick bära över honom till våran där han spydde så vi kastade in han i duschen, sen deckade han i sin säng och några andra kom in å hade sex i hytten medans han va helt borta.

    Weird shit happens på kryssningar men det där var nog de värsta, han var inte så glad när han fick veta vad som hänt!
    En svensk tiger!

  19. #17629

  20. #17630

  21. #17631
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    http://www.youtube-mp3.org/ Tar några sekunder beroende på hur snabbt internet du har
    Tackar


  22. #17632

  23. #17633

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599

  24. #17634

  25. #17635

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Kunde inte somna du.

  26. #17636
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Måste fixa fälgarna till bilen sen förra ägaren och fixa lack på vissa ställe också från förra ägaren, sen blir det ut på blocket med den! nya äventyr vankas!

  27. #17637
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Måste fixa fälgarna till bilen sen förra ägaren och fixa lack på vissa ställe också från förra ägaren, sen blir det ut på blocket med den! nya äventyr vankas!
    Opel?

  28. #17638

  29. #17639

  30. #17640
    deadmau5

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in