Ska sälja bort min moped nu, då 18årsdagen börjar närma sig och det är dags för bil.
Det är en Yamaha DT50R från 2007 och har rullat ca 1500 mil. Alltså en Klass 1 moped.

Den har blivit servad regelbundet och går som en klocka.
Saker som är bytta:
Kopplingsgrepp
Handtag
Packboxar i framgaffel byttes i maj 2010
Bakskärm
Framskärm
Kedja, tändstift givetvis
Tändplatta (min egna klantighet)
Bromsok (det gamla sprack när jag drog åt avluftningsskruven för hårt -.-)

Har även bytt knappsatsen på vänstersidan till en med brytare för hel och halvljus (finns bara halvljus på andra Dtr)

Vid frågor är det bara att höra av er!

Billigare vid snabb affär
Godkänt ABUS-lås ingår, samt delar som blivit över från den här och tidigare dtr (-94)