Ämne: Stage6 Vikter

Stage6 Vikter

Hämta nyss ut mitt paket med vikter, ska ner till garaget nu o fixa lite me moppen dra v brickan o prova köra, ifall jag behöver byta vikter hur många gram måste jag lägga i ? ifall de 7,5 gram ska jag lgga alla 6 som de står 7.5 Gram på ?

SORRY FOR RUBRIK MEN BEHÖVER SNABBT HJÄLP; VILKEN SKA JAG TA BORT OCH VAD SKA JAG SÄTTA TILLBAKA ?

Har nu borttagen v-bricka o moppen går lite över 65, när jag startar den när den är kall så går den bra men när jag kört en 5-10 min så känns de som att den inte pallar vid fullgas ? vad kan det vara?

Senast redigerat av PustoGardas den 2012-03-09 klockan 01:42.

Du ska ta ut alla vikter och byta till dom nya, bara att testa sig fram..
    Call me super sexy boogeyman slayer!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Topic ska beskriva ämnet, inte att du vill ha hjälp.

heh sorry va nere i garaget när jag ändrade rubriken men..

v brickan är borta nu o när den är kall (ny startad) så går den som fan så gick den 65 när jag va på väg till okq8 för att tvätta, sen på väg hem så gick den mellan 50 o 60, fullgas . och de typ knackar lr nåt när man kör ? eller så ere jag som känner så, va kan det bero på?

Om du har automatchoke så har du för litet munstycke och därför går den som den gör

kan det hända något ifall jag bara kör så som den är nu? eller måste jag byta munstycke?
    tycker iallafall att den går bra

Ingen ? :/

kan de hända något ifall jag inte göre ?

Citat Ursprungligen postat av PustoGardas Visa inlägg
    kan de hända något ifall jag inte göre ?
    Om du vill ha moped som går dåligt är det ju upp till dig. Bättre att du fixar munstycke och är snäll mot mopeden
    .

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in