Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

  2. #2

  3. #3
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    haha, ikväll när jag skulle åka till shell med en polare så svänger jag ut från grusvägen och ut på stora vägen. börjar puttra lite långsamt och ser då att en kärringjävel står mitt i vägen med en kratta i handen. vejar förbi och få börjar hon springa efter med kryckor och grejer. kärringjävlar
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #4
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Puttrade runt på villavägarna i 35 och höll då på att få en käpp rakt i ansiktet utav en sur gubbe Gjorde då precis samma sak som dig, gav det berömda fingret Sjukt hur gnälliga folket där jag bor är, dom hade ju en razzia till och med Hur ofta brukar det hända er att folk klagar osv?

    Inte den enda historian jag har, får väll dela med mig av dom andra någon annan gång

  5. #5
    Jag har aldrig vart med om nåt allvarligt, bara blivit utskälld för att moppen lät för mycket när jag startade moppen utanför en lägenhet och gubbjäveln skulle ringa polisen om han såg mig igen.

  6. #6
    Är inte så farligt här omkring, lite sura gubbar är det lite mkt av men annars äre lungt, hittills, grymma grannar här i skogarna!
    Man får ta det med en nypa salt bara
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Är inte så farligt här omkring, lite sura gubbar är det lite mkt av men annars äre lungt, hittills, grymma grannar här i skogarna!
    Man får ta det med en nypa salt bara
    Mjo dom enda som är jävliga är alla satans volvobögar som ska åka ½meter bakom och dom idioter som ska förbi på 50vägar.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Mjo dom enda som är jävliga är alla satans volvobögar som ska åka ½meter bakom och dom idioter som ska förbi på 50vägar.
    hahahahahahahhhahahhaha alla jävla epabögar som åker runt i sina jävla rostlådor o spelar eddie meduza med helt ruttna högtalare är ännu värre!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #10

  11. #11

    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    sverige
    Inlägg
    96
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    hahahahahahahhhahahhaha alla jävla epabögar som åker runt i sina jävla rostlådor o spelar eddie meduza med helt ruttna högtalare är ännu värre!
    haha de epa killarna låter klockrena "!!

  12. #12
    Här är det väl hyffsat lugnt. Dock så var det en kärring som försökte jaga mig med ett paraply och gubben till granne gnäller på mig över att det låter som nån jävla motorväg efter gatan. Sen händer det väl några enstaka gånger att nån drar upp fingret åt en eller hytter med näven och skriker men då gör man bara samma sak tillbaka Det var kul en gång när en gubbe gestikulerade att han höll i ett gevär och sköt på oss
    Most stickpeople are black

  13. #13
    var kanske 13-14 år låg runt på kvarteret och körde bland gatorna hade kört i gatan 1 gång tidigare några minuter imellan så kom gubbjäveln ut med trädgårdsslangen och spola ner en när man kom förbi

  14. #14
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Själv har polaren lyckats att faktiskt bli avslagen från sin moppe av en irriterad gubbe. När han blivit avslagen sprang gubben fram till honom och motade några fina slag med kryckan (eller vafan det nu var) innan kompisen hann upp och skrev efter gubben. Kompisen i sig sket i att anmäla eller så då han faktiskt ej körde 100 % lagligt (dock laglig hastighet med lampa och hela köret och mopeden lät laglig). Jag förstår verkligen inte vad vissa människors problem är.

    Sen så har jag en rätt komisk historia som jag tror att jag skrev på förra forumet också. Kommer inte ihåg detaljerna men jag och några till blev jagade av ca 5 stycken bilar. När kompisen blev "blockerad" så att säga och inte hade någonstans att fly som kom de ut med basebollträ och en pistol. Tro det om ni vill det men det är i alla fall sant. Vi hade inte gjort ett skit. Det var några andra från vår skola som tydligen lekt rövare och gjort några fina "burns" utanför gubbens hus. Dagen efter när vi kom körande lika glada som alltid så stod dom där beredda med bilarna. Var ca 10 cm ifrån att vi en slirande liten golf (den gick upp på två hjul) på mig och polaren. Helt jävla sjuka människor kan jag lova er, åk aldrig till min del av skåneland.

  15. #15
    Samma sak hände mig när jag var på väg hem så kommer jag in på en 30 väg, höll kanske 40 ärliga inte mer, det var regnigt och blött på asfalten men iaf, när jag är kanske 200 ifrån mitt hem så springer det ut en lös hund ute på vägen så jag fick bromsa och stannade till så kommer det en gubbe ut springandes.
    Sur som han va så slet han tag mig i tröjan och så fråga han vad i helvete jag pysslade med och varför jag körde så jävla fort....
    Höll hastigheten men dom sura gubbjävlarna ska ju alltid vara till beskymmer....

  16. #16
    Vi har här hemma en backe där dem har gjort såna där farthinder som är över hela ena körfältet så man måste vänta tills de ä tomt i det andra.
    Aja, ett antal gånger så har jag kommit med moppen där de inte är nått farthinder och så kommer det en bil, som svänger ut fast han SKA stanna?
    fått väja ett antal gånger! Dem har fått fingret varje gång!
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  17. #17
    har ju en klass 2 moppe så på vissa cykelvägar får man ju köra moped, och då när min moppe gick hyffsat laglit så körde jag då där så kom då det att gammalt par då och ställde sig som en väg block på cykelvägen så fick jag ju stanna så blev han skir sur och stog och gapa på mig då varför jag körde på cykelbanan och ja allt sånt babbel, sen var min pappa så fin så han hade tryckt ut ett papper där det stog då den regeln om cykelbanan är laglit att köra klass 2 på ska ska man göra det så tryckte jag upp det pappret i gubbens nylle och sa jag får köra här sen blev han tyst, jag tog mitt papper och köra iväg tyckte det var en jävla win!

  18. #18
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    här om kring är de rätt lugnt, men för ca 3 vintrar sedan så försökte en gubbe stoppa mig när jag körde med min mt5:a. jag kom där och körde i ca 20km/h på en cykelväg så ställer han sig mitt i vägen för mig när jag kör, åbörja skrika ungjävel osv till mig ( moppen lät väll lite mer än va den skulle) så jag växlade ner till ettan och gasade på så slängde han sig åt sidan så jag fick hans arm i huvudet xD
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  19. #19
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    HAHAHAHA grym tråd


  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    HAHAHAHA grym tråd
    Håller med!

  21. #21
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Blaubeeren Visa inlägg
    körde in på torget och parkerar, nån minut efter kommer en turk och slår min polare och skrek åt oss att dra åt helvete och om vi kommer dit igen ska han polisanmäla oss (scary ooooo } sen sparkade han iväg hjälmen så den sprack , så nu brukar vi reta upp honom så att han börjar skrika


    Sen har de väl varit gubbar som skriker ungjävlar
    en kärring som stog mitt i vägen o skrek de står ej moped där

    alltid kul när nån blir arg hihihi <3

    kan inte stava soz
    Fyfan vilket överlägset intellekt du har! Nog för att det kan vara smått roligt (antar jag) att reta gallfebern på folk o.s.v. så är det sånt här som gör att den turken så småningom slår ner någon oskyldig moppepojk eller liknande. TÄNK!

  22. #22
    tar väll o bumpar denna roliga tråden, med min händelse där grannen jagade ikapp mig med bilen xD Jag körde på grusvägen utanför mitt hus lite för att prova mopeden, och näst längst upp på grusvägen, bor en jävla gubbe som täcker hela grusvägen med 2 lastbilar och en tomt full med last pallar och annan dvs skit, ( han har även en hundjävel som springer lös där uppe ) iallfall jag körde förbi hans hus saktade jag ner o låg i kanske 10kmh låg på 1/3 gas i 2an med en moped som går ca 80, alltså tog jag det försiktigt, när jag vänder uppe på grusvägen och va på väg ner hem igen så precis efter hans hus drog jag på lite o låg i trean på 3/4 gas, men så tappar jag röret för jag hade inte spänt upphängningen med låsmutter, och gummit som sitter mellan kröken och mellanröret gick av på mitten, så jag stannade, och när jag tittade bakom mig så låg röret där, och grannen kom med bilen, så jag viffta med händerna att han skulle akta röret o inte köra på de, han stannade precis framför röret o går ut, så jag frågar ifall han skulle kunna ta mitt avgasröret till mig, men då börjar han skrika på mig och sa att när jag körde som "en idiot??" framför hans hus så va det risk att jag körde på hans hund, och ifall jag gjorde det så skulle han gå ner o bryta nacken av mina hundar och att han skulle bryta nacken av mig ifall jag körde på hans hund osv blev lite rädd där tbh
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  23. #23
    på den tiden jag ägde slidern som lät som en damsugare och hade lampor osv.
    så stod jag och kollade på när min käre kompis william åkte med sin beta rr här på vägarna. och i det här fallet den mest trafikerade vägen här ute i solö.
    han körde kanske i en halvtimme och körde bakhjulet fram och tbx och höll på så ett jävla tag minns jag. sedan var det min tur att bara testa köra lite bakhjul så hade tydligen färjan droppat alla bilar.. så jag åkte där på bakhjulet i kanske 20 - 30km/h där. och
    fick en kö på kanske 30 bilar. jag märkte ingenting men när bilen bakom med en gubbe i 50års åldern började tuta och prejja mig mot sidan så insåg jag att det här är illa. men jag stannade och han hoppade ur och fyfan vad arg han var! han började veva med
    armarna och typ försökte banka in hur jävla farligt det där är! och att han skulle ringa polisen när han kom hem och han gick och skrev ner mitt reg nr, och var helt jävla förbannad. jag bara tog det lungt och bah ah korkat av mig sedan åkte han vidare och drog däckspinn för att vrida ur sin ilska säkerligen..

    haha det som är så irriterande är att william som kört i 30 minuter innan bara fick tummen upp från alla hela tiden.. så kommer jag och får världens utskällning. haha!

    btw han ringde aldrig polisen. folk skräms på det sättet, har märkt det flera gånger!
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  24. #24
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    De va i somras när jag skulle iväg o stunta me min gamle Neos.
    För att komma till platsen jag stuntade på behövde man antingen åka ut på en stor huvudled eller ta gångvägen. Jag tog alltid gångvägen för jag fick inte åka stora vägen

    Neosen lät som in i helvete så de lät att gå fortare än vad de gjorde.
    Hursomhelst så tänkte jag dra på lite för de var ändå ingen på gångvägen,trodde jag.
    Så jag drar iväg på gångvägen i c:a 60-70 blås, och mitt upp från ingenstans står en gubbe mitt i gatan på c:a 45-60 år (svårt o avgöra med tanke på hur han betedde sig) och viftar som en galning med armarna med sina 3 jättehundar i koppel.
    Man som jag är så stannar jag och stänger av moppen för att se vad han har o säga!

    Han kommer fram till mig och ser så jävla arg ut. Han börjar med att skälla ut mig:
    "Är du helt dum eller? Det här är ingen jävla racingbana fattar du väll!?!"
    Och medans han skrek åt mig vifta och pekade han på mig som en rappande gangster och jag har svårt att hålla mig för skratt.
    Jag ba: "Ööhm jag vet, jag borde inte köra så fort"
    Och han fortsätter vifta o peka o skrika åt mig. Till sist hotar han mig me o bussa hundarna på mig och jag tänker att han måste vara psyksjuk eller nått för han verkade inte helt frisk.
    Så jag startar moppen och drar iväg fort som fan medans han fortfarande pekar på mig..

    Skum gubbe
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #25
    http://www.youtube.com/watch?v=wu86pDQhhiY


    tydligt exempel på horighet ! vid 1:12
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  26. #26
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Mig <3 Gamlingar .
    Jag kör så försiktigt så dom brukar bjuda hem mig på fika
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  27. #27
    Haha fan vilken skön tråd! Aja, jag kan dela med mig av min och rkan's händelse i somras då. Vi åkte på en cykelbana, och då ser båda 2 på långt håll att det kommer ett äldre par och går, han lägger sig bakom mig och vi kör intill gräskanten i typ 20 km/h högst, och ändå ska dem hålla på o veva med armarna och greja.. Sjukt irriterande när man försöker visa hänsyn iallafall! Hälften av alla gånger man åker om någon på cykelbanor är det någon som blir arg..

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av Robe Visa inlägg
    http://www.youtube.com/watch?v=wu86pDQhhiY


    tydligt exempel på horighet ! vid 1:12
    haha den videon känner jag igen
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  29. #29

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av T-roXXy Visa inlägg
    Haha fan vilken skön tråd! Aja, jag kan dela med mig av min och rkan's händelse i somras då. Vi åkte på en cykelbana, och då ser båda 2 på långt håll att det kommer ett äldre par och går, han lägger sig bakom mig och vi kör intill gräskanten i typ 20 km/h högst, och ändå ska dem hålla på o veva med armarna och greja.. Sjukt irriterande när man försöker visa hänsyn iallafall! Hälften av alla gånger man åker om någon på cykelbanor är det någon som blir arg..
    Bumpar upp detta igen med nån liten historia ^^

    Har hänt samma sak med mig. Min kompis körde förbli en gubbe med sin ciao han brydde sig typ inte men när jag kommer med min fina rieju rrx så börjar han gapa , ställer sig ivägen så jag kör upp på gräset och han springer och försöker putta av mig, Har hänt att jag har stannat och lyssnat på dom .. dom står där o säger att man är en jävla idiot upp i huvudet , man är sugen på att ge dom en näve.En gång så prövade jag en kompis moppe så jag drog ju såklart full gas. sen senare när jag ska sticka så kör jag samma väg som jag hade gjort då ,då kommer det en gubbe ut med en hund som springer överallt .Han börjar gapa över att jag hade kört så jävla snabbt när jag låg runt 10Km/h till att börja med. brydde mig inte så mycket. Han ska vara en sån jävel för att jag o mina kompisar jagade en tjejkompis som bor där, så lyfte vi upp henne på ett stenstaket , sen så kommer han ut och börjar skrika igen osv.fast det inte var ens på hans tomt. Men han har flyttat nu iallafall :=)

  30. #30
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Fått både potatis och vatten kastat på en när man körde dt hos simon för några år sen
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in