Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    finns ju till och med folk som slänger fungerande datorer för de har blivigt slöa:S

när de säger "kompis" menar de inte kompis(som du sökert förstår), de använder oftas de ordet för de inte vet ditt namn.

det var en gång på sationen som ett par pundare försökte sno en cykel och då skriker farsan till de att de ska ge fan i den cykeln, sen får han ett sånt här svar "det ska du skita i för att det är inte din cykel" NÄR FAN BLEV DE SÅ? de brukade ju sticka när man sa till de :S
    Klart man slänger en dator när den blir slö, bara att köpa en ny ju så får man lite fart på sakerna.

Att de inte vet ens namn är INTE anledning nog för de att få använda "kompis" som tilltalsnamn, utan då frågar man alt. kommer ihåg vad personen presenterade sig som precis som vi andra svenskar.

Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Sluta upp med invandrar och rasism-snacket, denna tråd handlar om småtjuvar och skit.

Vi vet att ni inte kan hålla sånt prat inom rimliga gränser utan personangrepp, så återgå till topic, eller få en ytterligare tråd låst p.g.a er.
    Svårt att prata om tjuvar osv och hålla sig borta från invandrare då de trots allt är överrepresenterade i våra brottsregister.

Och sen ska ni inte stänga en tråd för att vi talar sanning, börja stänga tråden när folk spårar ur istället.

Där jag arbetar har vi fått saker stulna vid 3 tillfällen under den tid jag arbetat där, som jag vet om. Första var när jag arbetade, 5 vuxna zigenare, varav 2 kvinnor med sina JÄTTEkjolar kommer in. Känner på en gång att de inte passar in (då våra kunder består av äldre, finare personer och familjer från överklassen) och bestämmer mig för att hålla lite koll, men tyvärr är detta svårt att göra från kassatjänsten jag har. De kommer till kassan, och då märker jag hur 4 av de ställer sig framför mig för att på nåt sätt försöka täcka min syn framåt, något jag registrerar rätt fort och ser genom dessa personer att den sista mannen står vid nästa kassa (obemannad) och är på väg att dra ner rakblad i sin jacka. Han märker att jag ser honom, och bestämmer sig därför för att INTE fortsätta det han nästa påbörjat.
    Efter personerna varit inne så tillkallar jag den andra personen som arbetar i butiken och han har då märkt att 10 kilo oxfile á 499kr/kg (precis fyllt på) har försvunnit under exakt samma period som de varit inne.
    Mycket riktigt, kamerorna bekräftade våra misstankar.

De andra gångerna har det även då varit personer av annat ursprung som varit inne och stulit. UTAN undantag. Så mina åsikter har sina grunder.

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Klart man slänger en dator när den blir slö, bara att köpa en ny ju så får man lite fart på sakerna.
    Är du på riktigt? Slänga en helt fungernade dator som säg efter 1 år har blivit "slö"

Där jag arbetar har vi fått saker stulna vid 3 tillfällen under den tid jag arbetat där, som jag vet om. Första var när jag arbetade, 5 vuxna zigenare, varav 2 kvinnor med sina JÄTTEkjolar kommer in. Känner på en gång att de inte passar in (då våra kunder består av äldre, finare personer och familjer från överklassen) och bestämmer mig för att hålla lite koll, men tyvärr är detta svårt att göra från kassatjänsten jag har. De kommer till kassan, och då märker jag hur 4 av de ställer sig framför mig för att på nåt sätt försöka täcka min syn framåt, något jag registrerar rätt fort och ser genom dessa personer att den sista mannen står vid nästa kassa (obemannad) och är på väg att dra ner rakblad i sin jacka. Han märker att jag ser honom, och bestämmer sig därför för att INTE fortsätta det han nästa påbörjat.
    Efter personerna varit inne så tillkallar jag den andra personen som arbetar i butiken och han har då märkt att 10 kilo oxfile á 499kr/kg (precis fyllt på) har försvunnit under exakt samma period som de varit inne.
    Får man fråga vad det är för fin butik som du jobbar i där det säljs rakblad och oxfilé kunderna består av äldre, finare personer och familjer från överklassen? Låter i mina öron som du försöker glorifiera ditt lokala coop konsum?

Att de inte vet ens namn är INTE anledning nog för de att få använda "kompis" som tilltalsnamn, utan då frågar man alt. kommer ihåg vad personen presenterade sig som precis som vi andra svenskar.

Svårt att prata om tjuvar osv och hålla sig borta från invandrare då de trots allt är överrepresenterade i våra brottsregister.

Och sen ska ni inte stänga en tråd för att vi talar sanning, börja stänga tråden när folk spårar ur istället.

De andra gångerna har det även då varit personer av annat ursprung som varit inne och stulit. UTAN undantag. Så mina åsikter har sina grunder.

Jag skulle stänga ner p.g.a off-topic! Denna tråd ska inte handla om rasism eller invandring. Vilket det i stor del har diskuterats om nu.

Den ska handla om småtjuvar, innehåller historien om en invandrade, fine. Men fortsätt inte att skriva "invandrare gör allt blablabla. o.s.v."

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Oxfile för 500 spänn kilot? Vad är det för några jävla societetspriser?

för typ ett år sedan gick jag förbi en myrorna butik och då såg jag hur en man (troligtvis pappan) ropade och vinkade till sig sin unge som stod i dörröppningen med lite saker i famnen. när ungen springer ut kommer en vakt efter och typ "arresterar" ungen och mannen. strax därefter springer en zigenarkvinna ut och börjar argumentera med vakten om att de inte tänkte sno något...

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Hahahahaha dagens!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Idag skulle några finska grabbar vara på Power meet i Västerås men en zigenare valde att skjuta ihjäl dem i kön till McDonalds i Borgå, Finland.

Sicket jävla klantigt att villkorligt släppa fri en livstidsdömd, mördande hästkarl så han får driva runt fritt i samhället..

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Farsan berättade att när han var yngre så såg han en snubbe som höll på med bilar på lägenhetsparkeringen. Farsan tar då fram sin leksakssiren och tutar med den från balkongen, gissa om snubben fick fart
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Var med polaren och badade idag. Körde 125:a dit men väl där så glömde polaren nycklarna i tändningen. Sensationellt nog så stod skiten kvar 4 timmar senare med nycklarna i.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Farsan berättade att när han var yngre så såg han en snubbe som höll på med bilar på lägenhetsparkeringen. Farsan tar då fram sin leksakssiren och tutar med den från balkongen, gissa om snubben fick fart
    Haha =)

Det jag tycker är tråkigast med snatteri är att butiker kan få stänga på grund av de

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Haha =)

Det jag tycker är tråkigast med snatteri är att butiker kan få stänga på grund av de
    Mjo duh, i våran pressbyrå så snodde dom så mycket att kamerorna sitter bakom godis hyllorna. xD

Citat Ursprungligen postat av Mordarosten Visa inlägg
    Mjo duh, i våran pressbyrå så snodde dom så mycket att kamerorna sitter bakom godis hyllorna. xD
    Haha så skare vare =)

På tal om pack så fick jag igår msn-kontot, Steamaccet och facebookaccet hackat. Av någon jävla ****** i Malmö visade det sig... Har dock fått tillbaka allt nu! Vet inte hur man skulle klarat sig utan skitsnabb kundsupport

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    På tal om pack så fick jag igår msn-kontot, Steamaccet och facebookaccet hackat. Av någon jävla ****** i Malmö visade det sig... Har dock fått tillbaka allt nu! Vet inte hur man skulle klarat sig utan skitsnabb kundsupport
    Luktar Keylogger..

Okej, vet inte vad det är men bara för att klargöra så kan jag ju berätta att jag var korkad nog att ha samma pw på alla tre...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Keylogger är ett program som du får till din data, personen som skapade keyloggern kan gå in på ett program han har där han ser dina lösenord varje gång du skriver in dem.

Keylogger är ett program som du får till din data, personen som skapade keyloggern kan gå in på ett program han har där han ser dina lösenord varje gång du skriver in dem.
    kort sagt läser den av tangenttryckningarna och skickar iväg dem till skaparen

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    kort sagt läser den av tangenttryckningarna och skickar iväg dem till skaparen
    Hur vet man när man fått detta och hur kan man sedan ta bort det?

Hur vet man när man fått detta och hur kan man sedan ta bort det?
    Du kan ha laddat ner filer från hemsidor , msn och det finns en hel del sidor som tränger sig igenom ditt virusskydd och brandvägg.

Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Du kan ha laddat ner filer från hemsidor , msn och det finns en hel del sidor som tränger sig igenom ditt virusskydd och brandvägg.
    Okej... För jävligt låter det...

Men är det någon som vet hur jag kan kolla om jag har det på datan och isåfall hur jag tar bort det?

Okej... För jävligt låter det...

Men är det någon som vet hur jag kan kolla om jag har det på datan och isåfall hur jag tar bort det?
    Kör virussökning och sen kan du kolla igenom vad för program som finns på din dator. Är det något du inte använder eller inte känner till så RADERA skiten. Finns ett program som heter HijackThis som ska hitta lite olika filer som finns i din dator.

Kör virussökning och sen kan du kolla igenom vad för program som finns på din dator. Är det något du inte använder eller inte känner till så RADERA skiten. Finns ett program som heter HijackThis som ska hitta lite olika filer som finns i din dator.
    Okej, ska göras

Tack så mycket för hjälpen!

Inga problem

Idag var det 2st ****** ungar som kastade in stenar på våran tomt där min familjs hundar (schäfer och cocker spaniel) ligger ute och vet inte riktigt om nån av dom blev träffade men de började skälla iallafall. Hann och se vilka det var så följde efter dom och då sprang ena hem till mor sin och bestämde mig då för att ta ett litet snack.. Roligt att de säger lögner rakt i upp ansiktet på en.

"min son blev jätterädd när hundarna började skälla på han och hans kompis" Klart som fan att de blir arga om de får saker och ting på sig...

Reg.datum
    May 2010
    Inga problem

Idag var det 2st ****** ungar som kastade in stenar på våran tomt där min familjs hundar (schäfer och cocker spaniel) ligger ute och vet inte riktigt om nån av dom blev träffade men de började skälla iallafall. Hann och se vilka det var så följde efter dom och då sprang ena hem till mor sin och bestämde mig då för att ta ett litet snack.. Roligt att de säger lögner rakt i upp ansiktet på en.

"min son blev jätterädd när hundarna började skälla på han och hans kompis" Klart som fan att de blir arga om de får saker och ting på sig...
    Hade dem gjort det mot våra hundar hade jag dragit dem randiga och blåslagna. och sedan snackat med deras urbota dumma morsor. och förklarat att om dem gör det igen så blir det mer stryk som väntar.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Hade dem gjort det mot våra hundar hade jag dragit dem randiga och blåslagna. och sedan snackat med deras urbota dumma morsor. och förklarat att om dem gör det igen så blir det mer stryk som väntar.
    Så ska dom små jävlarna tas!!!

grejen var att dom var runt 7 år >.<

Nu tycker jag vi röstar på SD så vi slipper alla småtjuvande utlänningar

Reg.datum
    May 2010
    År 2001 så hade vi ett rånförsök i våran dåvarande cykelbutik, 4 st halvaraber försökte råna oss med kniv, som alla ansvarsfulla affärsägare har så låg det ett alubollträ bakom disken som fick göra nytta mot rånarna, dem löpte gatlopp efter att dem blev lite hotade med bollträet, och knivarna låg vackert kvar på butiksgolvet när dem sprang för sina liv efterföjda av diverse välriktade hotelser om dem återkom. dem återsåg vi aldrig mer i närheten ens av butiken. Skall väl sägas att dem inte fick med sig några saker eller pengar. Dem skall nog vara mest glada att inte ambulansen fick hämta dem.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    År 2001 så hade vi ett rånförsök i våran dåvarande cykelbutik, 4 st halvaraber försökte råna oss med kniv, som alla ansvarsfulla affärsägare har så låg det ett alubollträ bakom disken som fick göra nytta mot rånarna, dem löpte gatlopp efter att dem blev lite hotade med bollträet, och knivarna låg vackert kvar på butiksgolvet när dem sprang för sina liv efterföjda av diverse välriktade hotelser om dem återkom. dem återsåg vi aldrig mer i närheten ens av butiken. Skall väl sägas att dem inte fick med sig några saker eller pengar. Dem skall nog vara mest glada att inte ambulansen fick hämta dem.
    Fett grymt gjort, där satte du allt ******jävlarna på plats

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in