Ämne: Väla meet

  1. #1

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687

    Väla meet

    Hittade denna på facebook: http://www.facebook.com/events/316073735118869/ . Inte jag som har gjort den men tänkte bara sprida runt den så att det kanske blir nåt.

    Info: "Jag och en kompis kände för att fixa ett moppemeet i Skåne,och det blev då i helsingborg, inte helt säkert än men blir av om det finns mycket intresse, så är du intresserad eller ha kompisar som är intresserade så gå med i detta evenemang.

    Blir antagligen en samling på välas parkering,med stunttävlingar,race osv. senare också en cruisingrunda i helsingborg och sedan tillbaks t väla senare,gå med vid intresse !" -Ägaren Linus

  2. #2
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Hittade denna på facebook: http://www.facebook.com/events/316073735118869/ . Inte jag som har gjort den men tänkte bara sprida runt den så att det kanske blir nåt.

    Info: "Jag och en kompis kände för att fixa ett moppemeet i Skåne,och det blev då i helsingborg, inte helt säkert än men blir av om det finns mycket intresse, så är du intresserad eller ha kompisar som är intresserade så gå med i detta evenemang.

    Blir antagligen en samling på välas parkering,med stunttävlingar,race osv. senare också en cruisingrunda i helsingborg och sedan tillbaks t väla senare,gå med vid intresse !" -Ägaren Linus
    Jag kommer.

  3. #3

  4. #4
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ruben Visa inlägg
    Kommer förmodligen, bara för de är i skåne
    Kom upp, det är en fin raksträcka där det ska hållas! Bor 1 km därifrån, det ligger för övrigt 500 meter ifrån väla köpcenter (med max, McDonald's samt en j*vla massa affärer) om ni blir hungriga eller behöver något.

  5. #5

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag kommer.
    Soft.

    Citat Ursprungligen postat av ruben Visa inlägg
    Kommer förmodligen, bara för de är i skåne
    Låter bra!.

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Kom upp, det är en fin raksträcka där det ska hållas! Bor 1 km därifrån, det ligger för övrigt 500 meter ifrån väla köpcenter (med max, McDonald's samt en j*vla massa affärer) om ni blir hungriga eller behöver något.
    Japp.!. Rätta mig om jag har fel men scooterpunkten ligger väl inte så jätte långt där ifrån heller?.

  6. #6
    Guldfiskens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Helsingborg, Råå
    Inlägg
    33
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Japp.!. Rätta mig om jag har fel men scooterpunkten ligger väl inte så jätte långt där ifrån heller?.
    Det stämmer, ligger 10 minuter från Väla

  7. #7

  8. #8
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Soft.

    Låter bra!.

    Japp.!. Rätta mig om jag har fel men scooterpunkten ligger väl inte så jätte långt där ifrån heller?.
    Som gustavhultgren säger, 10 minuter ungefär. Varför vill du veta det?

    Citat Ursprungligen postat av gustavhultgren Visa inlägg
    Det stämmer, ligger 10 minuter från Väla
    Toppen!

    Citat Ursprungligen postat av ruben Visa inlägg
    Låter kalas!
    Det är riktigt finfint!

  9. #9

  10. #10
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hypermatte Visa inlägg
    de måste bli av!!!! ,va inte där föra året! för hypern vägra starta just dagen före.. så nu får man se om hon vill gå igång efter ja satt ihop henne ! !
    Tråkigt!

    Vet någon hur det blir? Om det blir något så är min aprilia fortfarande hel i alla fall!

  11. #11

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tråkigt!
    Vet någon hur det blir? Om det blir något så är min aprilia fortfarande hel i alla fall!
    tror att det kommer bli nåt, men har inget fordon :/.... en annan frågade om man fick ta med en fiddy/cross det fick man inte heller.. så kommer troligen inte om man inte åker med nån kompis..

  12. #12
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    tror att det kommer bli nåt, men har inget fordon :/.... en annan frågade om man fick ta med en fiddy/cross det fick man inte heller.. så kommer troligen inte om man inte åker med nån kompis..
    Tråkigt! Men sålänge folket kommer dit så att det blir något så är jag nöjd.

  13. #13

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tråkigt! Men sålänge folket kommer dit så att det blir något så är jag nöjd.
    jup, om du sticker dit så får du ta lite bilder!

  14. #14
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    jup, om du sticker dit så får du ta lite bilder!
    Jag får se hur det blir! Tar nog några bilder i alla fall.

  15. #15
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Dubbelpost men det får bli bump eller något. Men meetet är framflyttat en månad tydligen för att killen som håller i det inte är klar med sin moppe än.

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Dubbelpost men det får bli bump eller något. Men meetet är framflyttat en månad tydligen för att killen som håller i det inte är klar med sin moppe än.
    soft då kanske man kommer med puckeln!

  17. #17
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    soft då kanske man kommer med puckeln!
    Roligt att höra!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in