Ämne: Slider stulen

Hybridvisning

Reg.datum
    Mar 2009

Slider stulen

Aa, jag vettefan vart jag skulle posta detta är jävligt förbannad just nu.
    Nån gång under natten till idag 7/7 så stals min Yamaha Slider, Den är Röd svart och har röd tolva.
    Den ska troligen finnas i Gävle Sörby/andersberg, jag bor på sörby.
    Den är mest "synligast" med sitt fyr-kolvsok, aerox gaffel o oversize skivan (det som gör att den blir unik i Gävle)
    Här är en bild hur den såg ut senast igår.
    Uploaded with ImageShack.us

Hittelön till den om ger mig tips om rätt moped får 1000kr.
    om inte de räcker så får vi diskutera det.
    om jag har postat fel så skiter jag i det. nån mod få¨r flytta tråden, för nu skiter jag i allt.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jävla idioter det finns

Sorry för OFT men blir så jävla förbannad...
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Alltid lika tråkigt när något blir stulet... jävla tattare som inte kan låta grejerna vara . Hoppas den kommer tbx

Reg.datum
    May 2010
    Får du tag på asen så slå på jävelen riktigt hårt från mig med.

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jävla idioter det finns

Sorry för OFT men blir så jävla förbannad...
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Alltid lika tråkigt när något blir stulet... jävla tattare som inte kan låta grejerna vara . Hoppas den kommer tbx

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Får du tag på asen så slå på jävelen riktigt hårt från mig med.

Skönt att ni skriver som ni skriver, fast vi tror vi vet vem det är. men har inga bevis som sagt..
    hade ju låst den med 2 lås så tror inte det är nå tonårspojkar som gjort detta, samt den står väldigt öppet, allt hörs i vårt område så.. så tror faktiskt det är någon mer erfaren inom detta.
    och ja, den som gjort detta kommer få sota.

tyvär har mopeder blivigt en vara som är välldigt lätt att sälja i delar eller utomlands, sen så är det nog som sagt inte tonnårspojkar som gjort det men hoppas på det bästa

sen borde de som gjort det få sin lilla belöning efteråt

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    tyvär har mopeder blivigt en vara som är välldigt lätt att sälja i delar eller utomlands, sen så är det nog som sagt inte tonnårspojkar som gjort det men hoppas på det bästa

sen borde de som gjort det få sin lilla belöning efteråt
    Det luktar lite värre pack än ungdomsligister ja. Annars går man inte på en så känd moppe.
    '

Det luktar lite värre pack än ungdomsligister ja. Annars går man inte på en så känd moppe.
    '
    yess för idioterna till ungdommar ger sig på mopeder som inte är licka lättigenkännliga

Reg.datum
    Mar 2009
    '
    Du har så rätt så.. har polare som snor mopeder o så, idiot kompisar ja vet, men man kan inte välja sitt umgänge så mkt. och dom skulle aldrig ta en väldigt trimmad moppe för dom är så lätta att känna igen... har iaf anmält detta till polisen nu.. hoppas bara man får tbx den, visst får ja behålla trimmet om ja säger att den va till för tävlingsbruk?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Du har så rätt så.. har polare som snor mopeder o så, idiot kompisar ja vet, men man kan inte välja sitt umgänge så mkt. och dom skulle aldrig ta en väldigt trimmad moppe för dom är så lätta att känna igen... har iaf anmält detta till polisen nu.. hoppas bara man får tbx den, visst får ja behålla trimmet om ja säger att den va till för tävlingsbruk?
    Det får du. och då säger du Dragracing, inte banracing.

Reg.datum
    May 2010
    Det märkte jag allt här, kompisens fiddy ville dem sno, men Blackie vågade dem inte ens försöka sno.
    dem visste att den kunde dem inte komma nånstans med utan att den kändes igen. Den skulle ha vart osäljbar på hela Europa typ.
    Och ännu mindre nu efter att den hamnar på tre hjul.

Reg.datum
    Jul 2010
    För faan, jag kollade precis på ett tar bilder på mopden din under tiden den blev stulen.. En fråga bara: Om man är en pundare som snor en moped, varför ta den unikaste?..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    För faan, jag kollade precis på ett tar bilder på mopden din under tiden den blev stulen.. En fråga bara: Om man är en pundare som snor en moped, varför ta den unikaste?..
    I deras värld finns ingen annan logik än pundets logik och den ger jag då inte mycket för...

Reg.datum
    Mar 2009
    Det får du. och då säger du Dragracing, inte banracing.
    okej, bara hoppas den kommer fram då, annars blire leta nya moppe då..
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Jadu..
    I deras värld finns ingen annan logik än pundets logik och den ger jag då inte mycket för...
    mm

16. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Sånadär idioter lever nästan på att sälja mopeder/delr utomlands. Tar mopeder dom vet kan få bra betalt för. Dom ger sig ju inte på nån kina skit för 2k. Kompisens Drac tog dom ju och den är ganska lätt att känna igen.
    Ändå är tydligen baotian en av landets mest stulna mopeder..... men det finns ju ett X antal tiotusen av dem ute på vägarna så.... kanske inte så konstigt.

18. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Mjo men tror att det är mer unga tattare som snor dom isåfall. För dom är inte direkt lätta o känna igen när det finns 100st likadana i samma stad typ
    Det jag menar, den är ju så vanlig att man nästan spyr åt den. Plus att dess stöldskydd skrattar man sig förbi typ. Rena hånet.

Reg.datum
    May 2010
    någon tog min fiddy men hittade den sen fast då var den ram knäckt men dom vågade inte ta min rieju tydligen
    fan vad mycket mopeder som blir stulna

om du får tillbaka den så skaffa larm

tyvärr så är detta inte rätt tråd, och den leder heller inte någonvart. Anmäl den till polisen och håll ögonen öppna.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in