Sidan 9 av 15 Första ... 7891011 ... Sista

Ämne: Skitsnack

  1. #241

  2. #242
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Johaan Visa inlägg
    Du kan ju lyckas böja eller få sprickor och så men som sagt, tänker man för mycket på sånt så blir det inget av det, ut och testa, ramlar du så ser du vad som händer
    ää de är bara ut och testa i sommar

  3. #243
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Fast hur många har knäckt ramen på moppe egentligen?

    De mesta som skiter sig är ju egentligen packboxarna i framgaffeln, handtag(broms+koppling) och styret. Böjda/knäckta fotpinnar. Kanske bakramen om man prompt ska banka den i backen men annars ska den ju hålla.

    Sen kommer den toligen bli smått skabbig och skiten till slut men är de värt
    Tänkte mest att man kan få sprickor, jag har några lite här och där i min derbiram

  4. #244
    att spara pengar till stötdämpare och gasvajrar är också bra
    Tycker att du ska köra utan kåpor till att börja med, visst det kanske ser förjävligt ut men det är en smart grej att göra
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  5. #245

  6. #246
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    det skadar ju inte att leta pantburkar till nya handtag heller.. och kläder om man nu känner för de
    Värkar som de är dyrt att stunta :/ Vart man ju lite osäker om man ska testa elr inte. Har ju inte lust att lägga ner en förmögenhet på dämpare osv. Tävlar i supermoto oxå så de går åt lite pengar dit med

  7. #247

  8. #248
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    ja det är riktigt dyrt! krävs att din pappa är mångmiljonär typ.. haha nej men mycket här är overkill, bara kör o sunka ner den, går alltid med tattarlagningar.
    hahaha . nej de är han inte , nej jag tror att de inte blir nått för jag har inte lust att sunka ner den pga att att den är så jäkla fin i motor,ram osv . Har ingen lust att köpa en till moppe för typ 3 k bara för att stunta sönder den

  9. #249

  10. #250
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    men stuntar ju för att de e kul.. man har inte i avsikt att den ska gå sönder, det kommer bara
    joo de är klart att man göre för att de är kul , men jag har haft moppen sen i december , och eftersom jag inte är 15 än så skulle jag börja stuna på ett flygfält men den ska ju gärna funka när jag får köra den på vägen (A)

  11. #251
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    joo de är klart att man göre för att de är kul , men jag har haft moppen sen i december , och eftersom jag inte är 15 än så skulle jag börja stuna på ett flygfält men den ska ju gärna funka när jag får köra den på vägen (A)
    Ett mycket viktigt tips, använd bromsen! Ha alltid ett eller två fingrar på bromsen när du stuntar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  12. #252
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Ett mycket viktigt tips, använd bromsen! Ha alltid ett eller två fingrar på bromsen när du stuntar
    hehe jorå fördel om man kan få stopp på grejjorna men jag förstår vad du menar

  13. #253

  14. #254

  15. #255
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    På frambromsen då eller? han har ju inge dubbelok..
    tänkte på scooter, såg nu att han hade crossmoppe
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  16. #256
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    min beta ram har spruckit på 7 ställen och ramen hänger ner i däcket nu efter att bara ha kört typ 5gånger under sommaren.. så ja vad som helst kan hände, detta betyder inte att de händer för dig men det finns möjligheter men vem bryr sig om en moppe allt går o laga med svets o lite tejp. du kommer aldrig lära dig om du är feg, du ska köra den, den ska inte köra dig..

    Var det du som körde moppen eller den som körde dig om den har spruckit 7 gånger? <3

  17. #257

  18. #258
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    hahaha . nej de är han inte , nej jag tror att de inte blir nått för jag har inte lust att sunka ner den pga att att den är så jäkla fin i motor,ram osv . Har ingen lust att köpa en till moppe för typ 3 k bara för att stunta sönder den
    Bygg moppen till en pansarvang så kan du stunta sen utan att vara rädd över att ett skit ska pajja.

  19. #259
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    min beta ram har spruckit på 7 ställen och ramen hänger ner i däcket nu efter att bara ha kört typ 5gånger under sommaren.. så ja vad som helst kan hände, detta betyder inte att de händer för dig men det finns möjligheter men vem bryr sig om en moppe allt går o laga med svets o lite tejp. du kommer aldrig lära dig om du är feg, du ska köra den, den ska inte köra dig..
    Jajaja.. du kan ju inte stunta när du ser ut såhär: http://www.youtube.com/watch?v=LUbsebh_lAg ... klart de fuckar sig då!

  20. #260
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Antagligen jag eftersom de va den so
    Sprack på 7ställen o inte jag fast Crill döda min broms
    haha har ju sagt förlåt... be josef lägga upp klippet när jag pajjade den!!
    btw är du årets asshole...

  21. #261

  22. #262

  23. #263
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    det filmades aldrig............

    why för att jag inte kan komma till sthlm än? har lite ont om cashhhhhhhhhhhhh och tid, för mycket i skolan just nu ((((88
    det filmades visst! jag och kafi tävlade om vem som kunde cirkla mest med bara footbrake!
    och du är ändå årets asshole!

  24. #264

  25. #265

  26. #266
    Surfade runt lite och hittade denna!
    Sjukt coolt med brudar som stuntar, hon är lätt bättre än de flesta stuntarna på detta forum!


  27. #267

  28. #268
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Hon var duktig hon!
    Riktigt duktig
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  29. #269
    Citat Ursprungligen postat av Crill^ Visa inlägg
    Surfade runt lite och hittade denna!
    Sjukt coolt med brudar som stuntar, hon är lätt bättre än de flesta stuntarna på detta forum!


    hon ska bli mamman till dina barn eller? mohahaha =D

  30. #270

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in