1. #1

    Hyperdelar + annat till Minarelli DD & Piaggio Lång-/Kortblock & Peugeot Stående

    Tjena!

    Nu är det min tur... Jag söker efter ett par hyperdelar till mitt pågående ombyggnadsprojekt.
    Håller på att bygga på min Stage6 R/T 70cc Speedy(tidigare MHR TEAM II Speedy) .
    Mitt mål är att få klart hojjen till Brodalen Meet.
    Har ni något utav dessa följande dejar tveka inte att hojta till i tråden eller via PM alternativt: [email protected] .

    Det som jag är ute efter är:

    • Yasuni c30 eller R/T, Stage6 R/T 70cc rör- Måste vara komplett och i fint skick

    • Malossi Overrange 2005/2010 [Minarelli & Piaggio/Gilera] - Måste vara komplett och i bra skick

    • Kopplingsklocka: Malossi Wingbell/ Malossi MHR, Stage6 Wingcooler/ Stage6 R/T kopplingsklocka [Peugeot & Piaggio/Gilera] - Måste vara i bra skick

    • Koppling: Malossi MHR Delta clutch [Peugeot & Piaggio/Gilera] - Måste vara i bra skick

    • Stage6 MKII Depåstöd [Universal] - Fungerande skick

    • Peugeot Speedfight 1/2 Vattenpump - Måste vara i bra skick och inga glappande lager

    • Stage6 Viton insugsgummi (den som brukar följa med R/T insugsspacer) [Minarelli & Piaggio/Gilera]

  2. #2
    Har ett fint depåstöd, kanske är lite onödigt och dyrt att frakt dock.
    Har nog ett insugsgummi också !

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Har ett fint depåstöd, kanske är lite onödigt och dyrt att frakt dock.
    Har nog ett insugsgummi också !
    Underbart! Säg var du ska ha för det så kan vi säkert lösa det på ett smidigt sätt !
    PM'a är du snäll

  4. #4

  5. #5

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in