-
2010-07-07, 19:41 #1Instängd
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Olofström
- Inlägg
- 6 543
offroad lyft eller depåstöd
hej
jag undrar vad som är bästa ha när man ska meka med moppen uppställd med offroad-lyft eller depåstöd från biltema???
-
2010-07-13, 23:50 #2
Offroad-lyft efter som dom har de på verkstäder när dom ska meka
--->
---> 
Ursprungligen postat av engert
God hjul pårej!
-
2010-07-17, 00:47 #3Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Stockholm
- Inlägg
- 370
INte bara de... kan tänka mig att de är mer stabilare
-
2010-07-17, 01:23 #4
-
2010-07-22, 15:53 #5
Offroad lyft är nog bäst ...
Senast redigerat av Hoffen den 2010-07-23 klockan 21:09.
-
2010-07-22, 16:04 #6
Svara med citat



