1. #1
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285

    Exclamation Vi söker crew till lkpg meet!

    (Copy past från det tillfälliga forumet)


    Jag och "stunt_roxx" söker ett seriöst crew!

    Vad vi är ute efter är följande:

    *3 st som har hand om racing banan och tar tid, startar m.m

    *2 st som har hand om stunt tävlingarna.

    *1 eller 2 som har hand om anmälningarna till alla tävlingar.


    Så vi vill ha runt 4-6 personer! Jag och "roxx" vill ha ett seriöst crew! Ni ska lyssna på vad jag och roxx säger, jag kanske låter hård men vi ska va seriösa, så inget larv!

    Efter som att senaste meeten har blivit fuckat så hoppas vi på att kunna fixa ett ordentligt meet! jag kommer fixa en ljudanläggning + elverk så vi kan få ordning på folket. Innan har det varit megafon och det har inte varit en hit precis.

    Så skriv i tråden om du är intresserad! Om du inte vill skicka mail öppet så skicka PM.

    EDIT: Har även tänkt att vi kan ha några som jobbar som vakter, typ 3 stycken. Då blir uppgiften att hålla folk borta från racebanan och att få folk att ge fan i att köra på banan när det är tävlingar. Kravet för den uppgiften är att man vågar säga till folket. Är du stor och biffig så får du en kaka om du hänger på.
    Senast redigerat av Mordarosten den 2010-05-29 klockan 03:01.

  2. #2
    Drac_Drivers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Åtvidaberg
    Inlägg
    432
    Jävligt taggad på ett lkpg meet.... Hoppas ni får ihop ett crew asså....skulle vara synd om det inte blir ngt meet.. Tror att jag själv inte är lämpad till att vara med i crew :p

  3. #3
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av Drac_Driver Visa inlägg
    Jävligt taggad på ett lkpg meet.... Hoppas ni får ihop ett crew asså....skulle vara synd om det inte blir ngt meet.. Tror att jag själv inte är lämpad till att vara med i crew :p
    Haha vi ska ju så klart ge instruktioner av vad du ska göra, du kan ju börja med nått lätt som anmälningar. Än så länge är vi bara 3 eller kanske 4 personer så vi behöver så många som vi kan få!

    Men hoppas folket hittar hit nu för fasen! Så vi kan fixa ett meet i sommar!

  4. #4
    Jag kan höra med en eller 2 polare här i motala om dem kan va intresseade men dem kommer nog köra i racen med men de gör ju inte så mycke
    vi kan hjälpa till med racen o sen hålla koll på allt folk så de inte blir någon fuckokörning den här gången...

  5. #5
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av Eltorsko Visa inlägg
    Jag kan höra med en eller 2 polare här i motala om dem kan va intresseade men dem kommer nog köra i racen med men de gör ju inte så mycke
    vi kan hjälpa till med racen o sen hålla koll på allt folk så de inte blir någon fuckokörning den här gången...
    Lyssande! Ska snacka med Roxx när han loggar in.

  6. #6
    okej bra, men adda min msn då
    [email protected]

  7. #7
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av Eltorsko Visa inlägg
    okej bra, men adda min msn då
    [email protected]
    Det e gjort.

  8. #8

  9. #9
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_driver Visa inlägg
    Hoppas att ni får folk till det är sugen som attans att komma GL

    /Derbi Driver
    Just nu ser det lovande ut. Vi är 5 (kanske 6) men vi behöver så många som vi kan få!

  10. #10
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    ja är på kmr med ludixen <3

  11. #11

  12. #12
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    antar de kommer bli 2 i sommar + ngt stunt meet typ , antagligen runt den 30e elr 1 juli elr ngt sånt

  13. #13
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Drar upp en intresse tråd om en stund.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in