1. #1

    Orginal Rör Plugg Am6

    Hej Hade tänkt att upplugga mit original rör i veckan men någon som vet om jag kan ta bort hela Pluggen och katalysator för dom sitter ihop i "delningen" av röret. Kan jag ta bort hela det partiet eller är det bara bättre att slå ut pluggen som sitter tillsamans med katalysatorn ?

  2. #2
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Vilken moppe gäller det? AM6 är motorn, men alla mopeder har olika rör, där pluggarna kan sitta på olika ställen

    EDIT: Såg på din profil att du hade en Beta RR, så antar att det är den det gäller, men kan tyvärr inte ett skit om betarören...
    Senast redigerat av CaToXXo den 2012-03-31 klockan 14:42.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  3. #3
    Det är en BEta RR 07 men asså han som hade den innan hade svätsat bort det partiet så katalysatorn och pluggen sitter löst frågan är om jag kan ta bort hela allt ?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Muskelfarfar Visa inlägg
    Det är en BEta RR 07 men asså han som hade den innan hade svätsat bort det partiet så katalysatorn och pluggen sitter löst frågan är om jag kan ta bort hela allt ?
    pluggen i röret sitter med 3 skruvar i delningen under motorn skruva loss skruvarna och ta bort pluggen sen skruvar du bara tillbaka allt
    !!!GILLA SIDAN FÖR F*N!!!
    !!vid tusen likes släpper dom stunt film!!
    http://www.facebook.com/GBGX3M

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    pluggen i röret sitter med 3 skruvar i delningen under motorn skruva loss skruvarna och ta bort pluggen sen skruvar du bara tillbaka allt
    Men det är massa som säger att man ska ta bort hela det partiet med katalysatorn och pluggen, det säger de flästa iaf

  6. #6
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av Muskelfarfar Visa inlägg
    Men det är massa som säger att man ska ta bort hela det partiet med katalysatorn och pluggen, det säger de flästa iaf
    Ta bort så mycket skit du kan
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Ta bort så mycket skit du kan
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    pluggen i röret sitter med 3 skruvar i delningen under motorn skruva loss skruvarna och ta bort pluggen sen skruvar du bara tillbaka allt
    Farsan sa att den fick max gå typ 70 så tänkte fixa sjukt ax vad ska jag köra för drevning då ?

  8. #8
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av Muskelfarfar Visa inlägg
    Farsan sa att den fick max gå typ 70 så tänkte fixa sjukt ax vad ska jag köra för drevning då ?
    13-53 är en lagom allround-drevning, urpluggat gör dom runt 70 så det blir lagom.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    13-53 är en lagom allround-drevning, urpluggat gör dom runt 70 så det blir lagom.
    12/56 då är det bra drevning ?

  10. #10
    Nu har ju inte detta till ämnet att göra egentligen men vad är skillnaden om den gör 70 eller 110 du får samma straff ändå ?

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Muskelfarfar Visa inlägg
    12/56 då är det bra drevning ?
    då kommer den vara som fan på 6 växel
    !!!GILLA SIDAN FÖR F*N!!!
    !!vid tusen likes släpper dom stunt film!!
    http://www.facebook.com/GBGX3M

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    då kommer den vara som fan på 6 växel
    Dåligt ? Men vill inte att den ska gå så fort, MEN DET BLIR LA BRA AXX !

    Pappa bryr sig inte om böter bara att det är farligare i 110 än 70

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in