Ämne: AM-kortet

  1. #1

    AM-kortet

    tja alla,nu är de så att jag ska göra ett teoriprov på påsklovet (v.15). Hur gör man det lätt för sig själv att klara skiten?

    Och är frågorna svåra?

    / David

  2. #2
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Bara att läsa igenom dina böcker och förmodligen anteckningar du gjort så ska du se att du klarar det.

  3. #3
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    Flagga dom du inte kan på direkten ta dom senare, för at ödsla tid!

  4. #4
    plugga på som fan på skolans datorer så ska du nog klara det, frågorna var inte svåra, tycker jag.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    plugga på som fan på skolans datorer så ska du nog klara det, frågorna var inte svåra, tycker jag.
    Jag brukar sitta o plugga på deras datorer ca 1,5h om dagen, och sen läser igenom mina böcker, men vägskyltarna,kommer det några frågor om dom?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Dawidd Visa inlägg
    Jag brukar sitta o plugga på deras datorer ca 1,5h om dagen, och sen läser igenom mina böcker, men vägskyltarna,kommer det några frågor om dom?
    det kommer lite om allt, klart som fan de kommer om skyltarna Om du har alla rätt på skolans datorer så kommer du klara provet utan problem!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    det kommer lite om allt, klart som fan de kommer om skyltarna Om du har alla rätt på skolans datorer så kommer du klara provet utan problem!
    okej Men jag har lånat moppeböcker av en polare, och då gav han mig ett häfte med 71 frågor, är de dom som kommer på teoriprovet eller ? Kan fixa bild om det önskas

  9. #9

  10. #10
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Jag själv pluggade inte så mycket, bara du hänger med på lektionerna (om du nu går på några vill säga) och kanske läser lite innan du ska göra det så ska det nog gå bra!


  11. #11
    aha okej, då blire väl o plugga hela veckan tack för svaren!

  12. #12
    du kan ta och ladda hem något övningsprogram för bil om du är osäker. Jag klarade mitt på andra gången då vår undervisning verkligen var undermålig. Jag hade läst igenom teoriboken minst 2 ggr och hälften av frågorna på första provet fanns inte ens med i boken -.- . Jag hade dock röta så att jag fick samma prov igen nästa gång!
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av izak3 Visa inlägg
    du kan ta och ladda hem något övningsprogram för bil om du är osäker. Jag klarade mitt på andra gången då vår undervisning verkligen var undermålig. Jag hade läst igenom teoriboken minst 2 ggr och hälften av frågorna på första provet fanns inte ens med i boken -.- . Jag hade dock röta så att jag fick samma prov igen nästa gång!

    Jag kör typ ett test på kortkort.se med 20frågor, får alla rätt nästan hela tiden

  14. #14

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    am provet är aldrig lika dant som någon annan gång, dock kan du få liknande. men inte 100% lika..

    jag pluggade bara genom att hänga med på teorin, läste boken 1 gång dagen innan. gjorde aldrig dom där internetfrågorna

    ett tips till provet är: kommer det frågor som är ungefär såhär "vem har företräde här?", tänk dig att du sitter i den situationen och hur du hade agerat då
    eller att du tänker på om du åker bil med din far, att du tänker: "vad hade han gjort nu?"
    lycka till!
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  15. #15
    jag läste inte ett skit i boken de är bara att göra körskolans repetitioner mycket de är lättare än man tror

  16. #16

  17. #17
    Bara så du vet är frågorna omformulerade från dom frågorna du gör på tex din körskola osv. Jag läste boken 1 gång gjorde även frågeboken till boken och jag hade under 5 fel på hela boken sen gjorde jag nog 50 test på körskolan och jag drog hem det på första försöket så ja, plugga är väl det som är bäst..

  18. #18

  19. #19
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Vet inte om det är samma på AM men B-körkortet var väldigt lätt, några teorilektioner och lite pluggande dagen före provet och jag fick 60 poäng.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in