Ämne: Trimma Baotian?
Trådad visning
-
2012-04-01, 11:14 #1Medlem
- Reg.datum
- Mar 2012
- Ort
- stockholm
- Inlägg
- 226
Trimma Baotian?
Heeej de e så att min brorsa har en Baotian classic och den kommer bara upp till 40km/h. Som han tycker e jävligt trögt. Så nu undrar han hur man kan få fart på den lite. Jag har klippt den rosa kablen.. ingen skillnad alls.
Några råd ?


Svara med citat