Guide till lamp + skyltfäste till rrx någon?!

Någon som har en guide hur man kan bygga ett eget skyltfäste för lampan o skylten? Vore skitnice fall någon hade!

Mät och designa!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

Ja, det skulle faktiskt vara riktigt nice!

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Hur har du tänkt dig den? inflyttad, eller som en bögläpp neråt, en rakt bakåt osv...? omöjligt för oss andra att veta hur du vill ha det.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Hur har du tänkt dig den? inflyttad, eller som en bögläpp neråt, en rakt bakåt osv...? omöjligt för oss andra att veta hur du vill ha det.

ah förlåt! Den ska ej vara inflyttad, baklampan ska precis vara under bakstänkan, o sen kommer plåten precis under lampan, vore skitsnyggt.. Typ som biltemas skyltfäste, men mindre lut så man ser plåten mer

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Bocka en plåt bara och sätt fast i ramen, sen skruvar du fast lampan och skylten i plåten
    Har inget TK men är ett fucko ändå

Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Bocka en plåt bara och sätt fast i ramen, sen skruvar du fast lampan och skylten i plåten

Får väl göra de Fast vore nice om någon har en guide till detta

Citat Ursprungligen postat av Dawidd Visa inlägg
    Får väl göra de Fast vore nice om någon har en guide till detta
    Annars kan du ta biltemas hållare och böja till den som du vill ha'n
    Om det är den iplast så tar du bort lampan och her den i kokande vatten och böjer. Så gorde jag

Bara att fixa en plåt platta, böj, borra och sätt fast! Själv så tog jag sönder min bögläpp på derbin och sågade den så den blev som det du ville att den skulle se ut, blir skit snyggt om man gör det noga och bra

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in