Ämne: Effektrör

  1. #1

    Exclamation Effektrör

    Eftersom jag inte får några svar i tråden för munstycken ställer jag nu frågan här.

    Jag har ett MK thrower som jag ska installera på min yamaha dt50x -07. Vill helst inte testa mig fram, så är det någon som vet vad jag ska ha för storlek på munstycket? Allt annat är original!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  2. #2
    Öppna förgasaren och kolla vad du har för munstycke, gå upp 15-20 storlekar. Du får testa dig fram, bättre att börja med ett för stort munstycke än ett för litet

  3. #3
    går inte att gissa vilket munstycke du ska ha eftersom det typ är olika till olika mopeder men gör som mksp sa, om 70 nu är original så börja med 90 å gå neråt tills det slutar blöddra

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av D3rbin Visa inlägg
    går inte att gissa vilket munstycke du ska ha eftersom det typ är olika till olika mopeder men gör som mksp sa, om 70 nu är original så börja med 90 å gå neråt tills det slutar blöddra
    Tänkte om någon hade gjort samma sak på samma moppe, klart man inte kan gissa sig till de!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  5. #5
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av soppanslut Visa inlägg
    Tänkte om någon hade gjort samma sak på samma moppe, klart man inte kan gissa sig till de!
    Han menade att även om nån annan har exakt likadan moppe med samma setup så är det inte alls säkert att du ska ha samma munstycke som han. Det varierar från moppe till moppe.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Han menade att även om nån annan har exakt likadan moppe med samma setup så är det inte alls säkert att du ska ha samma munstycke som han. Det varierar från moppe till moppe.

    Ville ha något att gå efter Aja Tack för svaren!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in