1. #1

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    fungerade inte för mig på min gamla yz80, haha. men kan hända att jag gjorde fel :d
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #6
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hmm.. hur gjorde du?
    oj. såg att det blev två, ursäkta för det. jag pumpade i allting och lät den stå ett tag och sen körde jag bara
    och är det till en scoot du ska ha det? egentligen är dom där flaskorna till slanglösa däck, så det ska fungera bra på en scooter
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #7

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    Det där är bara en tillfällig lösning för att kunna ta sig hem om man fått punktering. Inget jag rekommenderar att åka runt med. Du kan sätta in en slang i ditt däck istället. Kostar inte många kronor på däckverkstad.

  11. #11

  12. #12
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hmm.. men saken är att jag bara vill kunna köra under hela lovet, sen spelar det ingen roll så orkar fan inte vänta tills tisdag då alla affärer öppnar och sen montera av bakdäcket o det.. vill köttta så mycket det går under lovet därför letar jag efter en snabb och smidig lösning
    genvägar brukar tyvärr aldrig hålla, det bästa är att göra det riktigt. och jag vet precis hur jobbigt det är att höra, jag hatar själv att vänta och hatar när jag inte får som jag vill
    men du kan prova att spruta i punkteringsspray, jag tror det kan fungera iomed att du har slanglöst.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #13

  14. #14
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    För någon sommar sen när jag fortfarande åkte moppe så lyckades jag få en spik i mitt däck. Åkte ner till Däckia och frågade om dom hade något lösning som inte skulle kosta flera tusen.
    Han tog en lång kladdig gummi grej, likt en godisrem. Vek den på mitten och tröck ner den i hålet och klippte av den vid ytan av däcket, det håller fortfarande.

  15. #15
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Fungerade i 7 månader när min Senda hade pyspunka. Då sprayade jag i till däcket blev stenhårt och körde sedan en mil i ca 40-50 km/h som maxhastighet.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #16

  17. #17

  18. #18
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jo men saken är att det är pyspunka så hittar inte direkt något stort hål -.-
    är det bara lite pyspunka kommer nog sprayen fungera klockrent
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #19
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jo men saken är att det är pyspunka så hittar inte direkt något stort hål -.-
    Då går det ju att göra hålet större också... Nej men då borde sprayen fungera.

  20. #20
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Okej låter bra, men pumpade du till däcket blev hårt eller blanda du med luft ?
    Använde bara sprayen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #21

  22. #22

  23. #23

  24. #24

  25. #25
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Undrar en liten sak, hur kan du INTE ha pengar när du säljer mopeder titt som tätt och gör vinst på typ 11 lax som du gjorde senaste. Ett däck på biltema kostar typ 200..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #26

  27. #27
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Jaa dom funkar ! Man ska spruta i hela flaskan. Sen ska du åka 5 km och sen fylla i luft. Då håller de

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in