vilket rör är bäst till org cylle Derbi senda x-race 06

Vilket rör passar bäst till org cylle? Gianelli t2 eller leo vince v6?
    jag är mest ute efter axx men den ska ha en hyffsad topp

Om du vill ha bra axx tror jag leovince't är bäst :p

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    T2 borde ge bäst axx o topp
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    Jul 2010
    Strypt CDI på X-Race? Har du bytt/borrat eller original? =)

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Strypt CDI på X-Race? Har du bytt/borrat eller original? =)
    man kan inte borra i cdin på derbi senda.
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Reg.datum
    Jul 2010
    Nehe. :0 Jag som hade för mig att jag hade sett en guide om hur man borrar en CDI och i just den använde de en derbi som exempel.. Hm, hur svårt är det egentligen att byta? =/

Nehe. :0 Jag som hade för mig att jag hade sett en guide om hur man borrar en CDI och i just den använde de en derbi som exempel.. Hm, hur svårt är det egentligen att byta? =/
    Det var inte Derbi, var antagligen en Yamaha DT med den där "moric-boxen".

Som tidigare personer sagt så e Gianellit grymt, funkar bra om du ska trimma mer sedan. Kör själv Gianelli på Polini Guss 80cc

den sitter med 2 skruvar i ramen o sen kopplar man bara tändningskablarna färg mot färg o sen tändhatten. klart. de var nog en yamaha dt du sett med de då
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Reg.datum
    Jul 2010
    Ah, tack. Det var väl inte så svårt.. Det enda man ska tänka på vid ny CDI är väl att det ska stå ducati på den om den e till ducatiderbi? :p Har hört att Gianelli låter som ett TK.. Hade tänkt köpa antingen ett Mk Thrower för ca 400+frakt eller hämta upp ett Gianelli o bra skick av en som bor på gångavstånd för ca800 (smått prutbart). Men vet inte längre vilket jag ska ha, hatar poliser och därför e det tråkigare Trower bra med sin tysthet.. Hmm, nåra förslag? Eller kör man lite diskret med ett urpluggat original (oroa er inte, tänker ej kapa blindrör, en polare har ett färdigt urpuggat i förrådet som skräpar) som jag har hört har världens tråkigaste topp och bottendrag?. Och ny cdi kommer väl snart vilket betyder att man kan varva fullt me Gian. Nokia ftw! Sitter på en parkbänk och snor nån random kärrings WLan.. *evil*

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in