Sidan 3 av 3 Första 123
    Här har ni fet spellista, bara hardstyle! http://open.spotify.com/user/vevaxel...SrcWYnaLCiaziR

Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Haha, lirade inte Stana där?

Det är en polare. : D
    öhm jo de e Stana som står med händerna i vädret bakom oss.. Riktigt trevlig kille vi tog en öl tsm efter han spelat i V.I.P båset.

Fan vad deg Skall bli kul att träffa honom igen när de nu blir

Gött då äre klart ! Qlimax 2010 (igentligen vill jag inte) sedan så köpte jag biljett igår te Qountdown som håller på under nyårsafton !

Tips på bra hardstyle artister? Inte Brennan Heart, Showtek eller Headhunterz

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Går inte att undvika att höja volymen!

Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Har lyssnat på hardstyle nu i ett par år och gillar det som fan, så tänkte en dag, kanske man skulle börja med det själv. Och det gjorde jag, har väll hållt på med seriös produktion i 1 månad eller något sånt. Ta en titt, en remix på Dj pandas it's a dream. http://www.youtube.com/watch?v=KEVT_z6g8vo

OCH GLÖM INTE ATT TITTA I HQ !

Snälla kommentera vad ni tycker och sånt, så jag vet vad jag kan göra bättre

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Förlåt men lät inte bra Men är bara att fortsätta försöka, till sist lär man sig ju
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av riejudrax Visa inlägg
    Har lyssnat på hardstyle nu i ett par år och gillar det som fan, så tänkte en dag, kanske man skulle börja med det själv. Och det gjorde jag, har väll hållt på med seriös produktion i 1 månad eller något sånt. Ta en titt, en remix på Dj pandas its a dream. http://www.youtube.com/watch?v=KEVT_z6g8vo

OCH GLÖM INTE ATT TITTA I HQ !

Snälla kommentera vad ni tycker och sånt, så jag vet vad jag kan göra bättre
    Inte för att vara sån men skall säga dig 2 saker.

1. Du kan inte ha den tune på basen för då låter de verkligen inte som en bas bara rent katastrof..

2. Du har nog inte gjort den utan ändrat tunen eftersom orginalet funnits i ett antal år men kommer inte ihåg av vem (Skall leta fram)

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Går inte att undvika att höja volymen!
    Upplevelse man måste vara med om! Tråkigt at dom flyttat från Almere Strand bara !

Defqon.1 2010 No Time To Waste:

Ja det är de allt

Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg

1. Du kan inte ha den tune på basen för då låter de verkligen inte som en bas bara rent katastrof..

2. Du har nog inte gjort den utan ändrat tunen eftersom orginalet funnits i ett antal år men kommer inte ihåg av vem (Skall leta fram)

Upplevelse man måste vara med om! Tråkigt at dom flyttat från Almere Strand bara !

Stod att jag hade gjort en remix utav den ? Alltså gjort om lite utav den ?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Originalet var ju som han skrev DJ panda - its a dream

Jo, verkar helt sjukt skoj, blir att dra på defqon, qlimax osv när åldern är inne.. Har du någon aning om det stämmer att det är 16 årsgräns på vissa event om man har vuxen(förälder?) med sig?

JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010

Citat Ursprungligen postat av riejudrax Visa inlägg
    Stod att jag hade gjort en remix utav den ? Alltså gjort om lite utav den ?
    Sorry grabben råka läsa lite snabbt och slarvigt !

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Originalet var ju som han skrev DJ panda - it's a dream

Jo, verkar helt sjukt skoj, blir att dra på defqon, qlimax osv när åldern är inne.. Har du någon aning om det stämmer att det är 16 årsgräns på vissa event om man har vuxen(förälder?) med sig?
    Med vuxet sällskap ? inte en aning faktiskt men jag vet att t ex BLACK (fd Sensation Black) har 16 år.. Jag har biljett tid 23 April i Belgien !

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Med vuxet sällskap ? inte en aning faktiskt men jag vet att t ex BLACK (fd Sensation Black) har 16 år.. Jag har biljett tid 23 April i Belgien !
    Låter grymt de Du råkar inte veta om Black ska till danmark, tyskland eller holland i år?

edit: Vet du om det är 16 på Sensation (white) också?
    Senast redigerat av Shöwtek den 2011-03-05 klockan 17:33.

inte en aning inte hittat någon info den som är nu är ju som sagt i Belgien men inte sätt att do skall besöka andra städer iaf..

Sitter och spekulerar nu och jag skall plocka Defqon.1 detta året också ? Dom har ju flyttat från stranden och det är ju tråkigt !, Men de är ju ändå musiken och stämningen man är ute efter ! Sedan skall dom ha camping i år med förfest på fredagen sedan eventet lördag och efterfest på söndagen. Låter lockande iaf!

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Riktigt feeeetth
    G1 & Twizted ft. Triple 6 Hardstyle Society Anthem
    http://open.spotify.com/track/5SSJCR5D0WCi7ztApj7sEh
    2:43
    Ride on!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Inte allt för illa med Wildstylez, hoppas dom lirar ett tag! http://www.facebook.com/thenrjexperience hoppas även att man får vip för 4e gången i rad

Hardstyle bby dj8mine

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in