Reg.datum
    Sep 2011

Hur man får av framhjulet?

Tjenare,Får inte av framhjulet. Det verkar ju inte vara lika lätt som att ta av bakhjulet. Kan nån typ skicka en guide eller nåt?

Bara att dra skruva loss och dra ur axeln?
    Vad har du för moped?

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Bara att dra skruva loss och dra ur axeln?
    Vad har du för moped?
    Har hamrat men det sitter.. Har en rieju rrx,

Reg.datum
    Sep 2010
    Släpp skruvarna längst ner på gafflarna (Antar att de sitter och klämmer som alla andra gafflar? Va länge sen jag mekade moppe nu..) och sen lossar du bulten i änden av axeln och skruvar ur den för har för mig att den är gängad i änden? om den inte är det så äre bara knacka tills den kommer ut!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Släpp skruvarna längst ner på gafflarna (Antar att de sitter och klämmer som alla andra gafflar? Va länge sen jag mekade moppe nu..) och sen lossar du bulten i änden av axeln och skruvar ur den för har för mig att den är gängad i änden? om den inte är det så äre bara knacka tills den kommer ut!
    Sitter en skruv där, Men den sitter redigt hårt fast. Vågar inte riktigt fortsätta skruva på den för har nästan rundat skiten nu :/

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in