-
2012-04-11, 22:25 #1
problem med derbin igen..
Tjena, har fått problem med derbin igen, nu laddar inte batteriet upp sig, satt det på laddning o förrgår och nu sluta alla lampor att lysa igen, precis som att generatorn inte funkar ordentligt, och så känns det som det misständer, går som skit och den t.o.m stannade 200meter ifrån mitt hus påvägen hem från skolan, och när jag var påväg till skolan imorse låg jag på fullgas i 5an och då gick den rent, dock så bara dog den till ibland så jag fick släppa på gasen och sen ge full gas igen, skitskumt, gick bättre imorse än va den gick ikväll när jag prova också ka jag tillägga är det byta batteri som gäller eller är det något skumt med både munstycke att den får för lite/mycke bensin plus att den inte tänder ordentligt? svårt o förklara bra, hoppas ni begriper va jag menar iaf..
Senast redigerat av Kaiiler den 2012-04-11 klockan 22:31.
§6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.
-
2012-04-11, 23:25 #2
Det låter som du har fått skit i förgasaren eller att något strular med vakumklockan. För bensin har du... eller?
Angående batteriet så har det förmodligen gjort sitt...
-
2012-04-12, 07:01 #3
ja bensin har jag, tankade 2 liter igår på lunchen..
§6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.