Durkplåt på rieju drac

Hej funderar på att sätta durkplåt där bak på min rieju, men blir det snyggt? ville bara veta vad ni tycker om det

Reg.datum
    Sep 2011
    Vad tycker du själv? skit i vad alla andra tycker, det är ju din moppe
    Kåtmorfar<3

hehe jo visst det är det ju men vill bara veta vad folk tycker och om dom har några bilder på sina mopeder med durkplåt Men jag själv tycker det är snyggt

Citat Ursprungligen postat av simpan304 Visa inlägg
    jasså
    Ser faktiskt rätt sunkigt ut enligt mig

jag tkr det ser rätt bra ut men jag hade plexi på min gammla drac !

vet att moppen är i kasst skick men vafan setup va där tills motorn rasa 2 gånger -.-

En svart av plåt eller plast är snyggt. Enligt mig så är det inte snyggt med till exempel plexiglas eller liknande. Och förfan inget neon!

Fult som stryk
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

aha okey, vad är snyggt som man kan ha som lite skydd så det inte stänker i skit på motorn då?

Det enda som jag tycker passar är något typ av plastskydd som ser ut likadant ut som det röda skyddet här ovan, mattsvart plast ska det vara då. Durkplåt, och färgad plast och massa annat kraffs och krims passar inte in på en cross moppe, inte någon annan moppe heller för den delen!
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Citat Ursprungligen postat av simpan304 Visa inlägg
    aha okey, vad är snyggt som man kan ha som lite skydd så det inte stänker i skit på motorn då?
    Rostfritt (Y) Jag tänkte göra av plexi men det lär väl bli blästrat och inte genomskinligt direkt.

man borde väl bara kunna meka till någn metall platta och sätta där bak

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in