Ämne: kopplings hus

  1. #1

    kopplings hus

    Någon som vet en sida som har kopplingshus till derbi efter 06 motorn? Helst en svensk sida men utländska går också

    twostroke har men kommer in i maj men behöver ha omgånde

    http://twostroke.se/product.asp?product=21049

  2. #2

  3. #3
    aa precis men vill inte lägga 1000kr till :/

  4. #4
    Lika bra att köpa ett begagnat kopplingshus!

  5. #5
    ja det skulle jag gärna göra men ingen har?

  6. #6
    Vad är det för fel på det du har ?

  7. #7
    " transmissionsdrevet " som sitter på veven som levereras med kopplingshuset är sprucket och man kan ju inte bara köpa ett nytt transmissionsdrev pga dem är cnc frästa tillsamans alltså drevet och kopplingshusen för de ska passa till 100% så om jag tar ett annat drev så kommer det inte hålla i längden så behöver ett beg kopplingshus med transmissionsdrev eller ett nytt omgånde men de är slut i ts lager och på cykelkraft är dem så jävla dyra :/ men om jag hittade ett beg hade det varit toppen

  8. #8
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Måste ju finnas någon som säljer nån senda 06 och framåt i delar, kolla runt på blocket och här på forumet i köp och sälj-avdelningen
    Finns en snubbe som heter kent fast, han kan säkert ta hem grejerna till dig, visserligen inte jättebilligt men troligen billigare än nypris iaf!
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  9. #9
    finns en på blocket och han hade en motor från 05 och 03 :/ kollat runt i köp och sälj också men de som jag hittat är sålda :/

  10. #10
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    http://www.blocket.se/osby/Derbi_del....htm?ca=16&w=3 Mejla denna gubben, han har tamejfan grejer till varenda moppe och kan nog utan svårigheter fixa fram en kopplingskorg till dig!
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  11. #11
    har redan snackat med han och han hade ingen :/

  12. #12
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Okaj, hur gick de då? svarade på ditt pm btw
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  13. #13
    han hade ingen att sälja :/ tack!=)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in