Problem med min aerox !... ( hjälp mig )

så fort jag sätter dit mitt splittrans nya luftfilter så går den inte alls ??? men utan luftfilter då går den jämt

Citat Ursprungligen postat av slay1337 Visa inlägg

så fort jag sätter dit mitt splittrans nya luftfilter så går den inte alls ??? men utan luftfilter då går den jämt
    Kan inte se filmen. Bytte du från original luft box till sportluftsfilter?

asså så här va det. jag körde med leovince TT rör med mitt sport luft filter och ett 98 munstycke. nu har jag köpt ett leovince zx rör med ett 105 munstycke men nu går inte luftfiltret att ha längre ...

Citat Ursprungligen postat av slay1337 Visa inlägg
    asså så här va det. jag körde med leovince TT rör med mitt sport luft filter och ett 98 munstycke. nu har jag köpt ett leovince zx rör med ett 105 munstycke men nu går inte luftfiltret att ha längre ...
    vad äre som händer dårå?

pröva mindre munstycke och ställa in föggen

låter det böööö när du kör med fullgas så är det för litet munstycke. Låter det bludderbludderbludder och ryker mkt från avgasröret och fyrtacktar så är det för stort
    och kolla på stiftet med , brunt ska det vara

Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    låter det böööö när du kör med fullgas så är det för litet munstycke. Låter det bludderbludderbludder och ryker mkt från avgasröret och fyrtacktar så är det för stort
    och kolla på stiftet med , brunt ska det vara
    Lika brunt som oboooooy =)

hahah okey. ska prova myta ner mig till ett mindre munstycke igen men vet ni om en stage6 70cc sport cylinder funkar lika bra till stunt som polini eller malossi. för dom har jag hört ska funka utmärkt

okej :S

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in