1. #1

    Unhappy derbil limited edition 08

    Vara: Derbi drd limited edition 08
    Årsmodell: 2008
    Mil: vev, packningar, lager 0 mil cylinder rör, fögge, block 500mil, chassi: 1500mil men alla hjullager är precis bytta och lite annat som var slitet
    Pris: ca 20 000
    Övrigt: XXXX
    Varan/varorna återfinns i: XXXX
    Du kontaktar mig via: pm/sms 0703176286
    Kan jag skicka varan?: ja, helst inte

    finns i Norrtälje, 7 mil från stockholm


    Tjena!

    Nu ska jag tyvärr sälja min Derbi p.g.a. bil körkort. Det är en mycket unik modell som endast tillverkats i 999 exemplar varav 49 finns i Sverige. Den går otroligt bra och har alltid fungerar fint. Just nu sitter det trim på men om du vill kan den levereras helt original. Just nu sitter en splitter ny vev på med nya starkare skf c3 ramlager som rullat 0 mil, veven som är nymonterad är en Doppler Endurance som klarar 18.000 varv så den är bra för den som vill köra med trim men den fungerar även utmärkt till original utförande. Just nu sitter det Airsal 70cc på moppen och den går i 106 km/h med ett härligt axx. Den har alltid körts på Castrol racing 2t värsting olja så den skulle skära eller liknande. Trimmet som sitter på/medföljer kostar ca 10 000kr nytt. Nypris för moppen var ca 50 000kr

    de delar som sitter på just nu:

    motor:

    Airsal 73cc
    yasuni r2
    delloroto 21mm black edition
    malossi membran+ reeds
    metrakit förstärkta lemeller och kopplingsfjädrar
    malossi insug

    chassi:

    finns lite små saker som Renthal fatbar styre, fälg tejp, däckpenna mm men även alla chassi original delar medföljer
    Har alla original motor liggandes som jag kan montera.

    Det medföljer även ett barikit 50cc sport för den som vill köra med en lite starkare cylinder men inte 70cc samt lite styren och lite små saker.

    Namn:  335575_1967980364211_1384018292_31684909_2086292100_o.jpg
Visningar: 353
Storlek:  105,0 KB
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in