Ämne: Trimma derbi

  1. #1

    Trimma derbi

    Om jag skulle kapa upp svetsa en plugg och sätta tilbaks röret(blindtarmen) och plugga ur luftboxen och bestycka hur snabbt skulle den gå (drev 12 65) snabbare uppför?/starkare

    Och om jag koppla en black box på 8000 skulle polisen märka något då hastiget/styrka

    vilken bestykning skulle man behöva?

  2. #2
    testade blackbox på min förut när jag hade urpluggat med 70cc men de hörs direkt om man har det men den setupen jag hade för den varvar inget om den ska gå i 50

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av freddx01 Visa inlägg
    testade blackbox på min förut när jag hade urpluggat med 70cc men de hörs direkt om man har det men den setupen jag hade för den varvar inget om den ska gå i 50
    Menar du att man hör blackboxen (att den stryper) eller att du hade 70cc

  4. #4
    aa precis, man hör att den inte varvar något om håller fullt

  5. #5
    om du har 70cc spelar inte större roll, om den ändå stryper vid 50km/h så hör man knappt ändå,

  6. #6
    eller visst man väl väl det men om polisen provkör och den går i 50 så gör dom iallafall typ inget, bara säg att det blev så när du bytte till luftfilter om du har ett

  7. #7
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av freddx01 Visa inlägg
    aa precis, man hör att den inte varvar något om håller fullt
    Citat Ursprungligen postat av freddx01 Visa inlägg
    om du har 70cc spelar inte större roll, om den ändå stryper vid 50km/h så hör man knappt ändå,
    Citat Ursprungligen postat av freddx01 Visa inlägg
    eller visst man väl väl det men om polisen provkör och den går i 50 så gör dom iallafall typ inget, bara säg att det blev så när du bytte till luftfilter om du har ett
    Trippelpost unge man!
    Om polisen som testar mopeden inte är helt efterbliven (kanske inte är så ovanligt?) så märker de direkt om mopeden har 70 cc, större fögge osv. Så var iaf fallet när jag gick i högstadiet och civilpolisen skulle testa en vråltrimmad DRD som lät rejält och stryptes vid 45 km/h.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Trippelpost unge man!
    Om polisen som testar mopeden inte är helt efterbliven (kanske inte är så ovanligt?) så märker de direkt om mopeden har 70 cc, större fögge osv. Så var iaf fallet när jag gick i högstadiet och civilpolisen skulle testa en vråltrimmad DRD som lät rejält och stryptes vid 45 km/h.
    Ja jag fattar att dem märker 70cc fetto fögge och sånt men märker dem blindtarm (pluggad) och luftburk urpluggad med blackbox på för blindtarmet stryper ju vid 8000
    Blir den bättre ax/starkare?

  9. #9
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Polisen vet om blackbox och man märker direkt om det sitter en monterad på moppen.
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  10. #10
    ville också ha blackbox först och lyckades komma undan med det skiten 1 gång men det är bara att trimm med 70cc och rör och hela kördet och köra hyfsat lugnt och kommer det någon polis efter så är det bara att dra ifrån dem,

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in