Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    fan e detta för na jävlla dritt ja tycker sverigedemokraterna är ett bra parti men detta är fan de sämsta jag har varit med om vafan!
    Ja blir aldrig riktigt vuxen jag!!

  2. #32
    _Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Kristianstad, Skåne!
    Inlägg
    258
    Stänger ner här. Tråkig som jag är..


    Det går inte att diskutera sånt här. För många starka viljor som "måste ha rätt" finns. Sorry.
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in