-
2010-07-11, 00:01 #31
fan e detta för na jävlla dritt ja tycker sverigedemokraterna är ett bra parti men detta är fan de sämsta jag har varit med om vafan!
Ja blir aldrig riktigt vuxen jag!!


-
2010-07-11, 00:07 #32
Stänger ner här. Tråkig som jag är..
Det går inte att diskutera sånt här. För många starka viljor som "måste ha rätt" finns. Sorry.Mnf is back in blue, Sjuan too!


