Tjena

Har precis sålt min Stalker och är fruktansvärt sugen på en Piaggio Ciao.
Vill inte köpa en sönder trimmad Ciao, den ska vara orginal!
Den ska finnas i Stockholm. Ska inte vara överdrivet dyr.
Skriv här på tråden. Tack /John