Ämne: Ciaaaaao orginal!
Trådad visning
-
2012-04-25, 20:07 #1Medlem
- Reg.datum
- Apr 2012
- Ort
- Upplands Väsby
- Inlägg
- 22
Ciaaaaao orginal!
Tjena
Har precis sålt min Stalker
och är fruktansvärt sugen på en Piaggio Ciao.
Vill inte köpa en sönder trimmad Ciao, den ska vara orginal!
Den ska finnas i Stockholm. Ska inte vara överdrivet dyr.
Skriv här på tråden. Tack /John


Svara med citat