Ämne: Aprillia eller Yamaha?
-
2012-05-02, 18:46 #1
- Reg.datum
- Apr 2012
Aprillia eller Yamaha?
Tja, har så jäkla svårt att bestämma mig om vilken moped jag ska köpa! Har span på antingen Aerox WGP 50th anniversary 2012 Eller en Aprilia sr50 R. inte factory
Vore najs om någon som provat de båda svarar på ett par frågor.
1. Vilken går bäst utav dom? skönast att köra, bästa acceleration hastighet osv?
2. Vilken har skönast tillbehör, lr vad man ska säga, störst utrymme, skönast att skjutsa på, skönast att själv sitta på? är ganska kort. ca 170
3. Jag har väl tänkt trimma, vilken går bäst då? ska nog inte köpa nya delar, utan bara dra pluggar.
4.Vilken tycker ni jag ska köpa, och varför?
Sen undrar jag också vad för och nackdelarna med factory är, och vad rekomenderar ni?
-
2012-05-02, 18:54 #2
Det bästa är nog att du åker till återförsäljarna och provar dessa två själv och känner på de, Vet att det finns väldigt mycket tillbehör till Aerox både nytt och begagnat
To much is never enough.. !
-
2012-05-02, 20:01 #3
Jag har själv haft en Yamaha aerox. Skönaste mopeden jag haft, bra rätt styling och lite trim får du många blickfångare! Sen när du vill sälja aerox är den väldigt lättsåld då många vill ha dom! finns mycket delar på alla olika sidor så som twostroke osv..
.
-
2012-05-03, 00:25 #4
Vill du vara unik så köp en aprilia
dom är både snygga och går bra. Jag har den äldre modellen. Jävligt skön o köra med är den faktiskt! Aeroxar är fina dock små.