Jag lämnade in moppen på en verkstad när den hade skurit( den verkstaden har väldigt dåligt ryckte och dom är helt värdelösa, men det är den ända verkstaden som finns i närheten) när jag lämnade in moppen så hade jag zx rör på och lättare vikter så den toppade ca 80 med bra axx. men när jag hämtade den så kände jag direkt att axxet var helt borta och den toppade bara runt 50 - 55, och när man låg på väldigt lite gas så hörde man ett ganska högt vibrerande ljud. jag antog att dom hade pluggat röret eller något så jag brydde mig inte så mkt om det, men ljudet var jag lite orolig över, dessutom så dog inte moppen när man stängde av tändningen när den var varm, så jag lämnade in den och dom sänkte tomgången och lite så att den dog när man stängde av den men det vibrerande ljudet hade dom inte fixat... jag lämnade in den två gånger till efter det och dom fixade inte ljudet, dom sa att det kan vara effektröret som gjorde det. så jag tog loss röret för att kolla efter någon plugg eller liknande men det fanns det ej och variatorn var fortfarande lika trimmad som vanligt. nu kör jag moppen mer org rör och vikter men utan v-ring och den toppar inte mer än 50 och har dåligt axx och är klen. och så fort motorn får lite motstånd, tex en liten backe så kommer det där vibrerande ljudet igen... dom monterade ett nytt cyllinder kit och vev axel, har dom monterat det helt fel eller varför går moppen så dåligt och låter så konstigt?