1. #1

    renoveringsobjekt: Senda, RRX, Fs1 eller ciao. CROSSKART bytes evt.

    tjena jag skulle vilja ha en moped att pilla med.

    Vara: Senda, RRX, FS1 eller ciao köpes
    Årsmodell: XXXX
    Mil: XXXX
    Pris: max 4000 svenska kr

    Övrigt: jag har en näst intill komplett crosskart som behöver lite pill. Den har en 500cc 2takts husqvarna-motor, dämpare runtom, nya däck och fälgar. Ramen har vagnbok så om man är sugen på att tävla måste man bara fixa så att resten av karten uppfyller tävlingsstandarder.
    En färdig crosskart är värd 15k +. Jag är evt. villig att byta den med lite pengar ifall det behövs åt något av hållen (till dig eller mig) beroende på delar, skick på mopeden osv. annars är jag intresserad av ett billigt projekt till ett lågt pris.

    Varan/varorna återfinns i: Småland, om det är långt att köra kanske vi kan göra en deal att köra halvvägs eller något.
    Du kontaktar mig via: tråd, pm eller Email: [email protected]
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  2. #2
    bump!
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  3. #3

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Jag har en rieju rrx 09a som behövs besiktigas. Allt är färdigt i prencip!
    8k

  4. #4
    är du sugen på att byta mot en crosskart? (finns i beskrivningen) den är nästintill komplett men måste fixas lite, annars har jag max 4k. Är det sm eller crossdäck?
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  5. #5
    har en fs1a!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  6. #6
    hur mycket hade du tänkt dig för den? priset är ju lite beroende på skick osv. har du bilder?
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  7. #7
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  8. #8
    nja, jag är mer ute efter ett renoveringsobjekt. Särskilt när det gäller fs1:an eftersom jag har tänkt att modda lite, och tycker att det är synd att ge sig på något fint. + att det blir dyrare :s
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  9. #9
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    jag har ett yamaha fs1 renoveringsobjekt du kan få för ett fint pris, finns i dalarna. ge bud!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #10
    Jag har ju en bit till dalarna altså... men har du lite bilder på den? är den komplett?
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  11. #11
    rieju rrx 06a? finns lite o göra på den. skicka PM om du är intresserad så kan jag fixa bilder.

  12. #12
    Tjenare! Jag Har en Röd original ciao som du kan få för 2500kr, Det ända som är negativt på den är att motorn är nedmonterad, skulle serva den men blev inte av, jag kanske kan få igång den och då får du den för 3500kr
    Mvh: Carl

  13. #13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in