Sidan 2 av 2 Första 12
    Robbans avatar
    Reg.datum
    Dec 2011
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    och det där var också en myt.
    polaren kör stage6 sport pro, vilken är mycket högvarvigare än polini och malossi, zx, 17,5mm dellorto, någon annan koppling och variator, den gör runt 70-80 och är jävligt välinställd. han heter Lanken här på forumet f.ö.
    jag vill inte vara den som gnäller och så, men kom ner på jorden
    edit: han kör en neos.
    asså jag vetefan hur jag ska bevisa det till dig? Jag svär på heder och samvete att mopeden gör 83km/h vindstilla på plan mark. Och den är utmärkt inställd.

klart du kan, dock snackar vi om helt andra varvtal och såpass kunnig är du också att du fattar!

75 låter ganska rimligt. en sport pro eller racing så får du upp hastigheten lite, sen skulle jag byta rör.
    Hur stor skillnad snackar vi om då?. En malossi 70cc sport mellan en malossi 70cc mhr racing med massa nya delar som behövs.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Aprilia10 Visa inlägg
    Hur stor skillnad snackar vi om då?. En malossi 70cc sport mellan en malossi 70cc mhr racing med massa nya delar som behövs.
    mellan sport och mhr racing vet jag faktiskt inte då jag inte har någon erfarenhet av mhr racing, men den kommer garanterat gå snabbare iallafall, frågan är hur mycket
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

mellan sport och mhr racing vet jag faktiskt inte då jag inte har någon erfarenhet av mhr racing, men den kommer garanterat gå snabbare iallafall, frågan är hur mycket
    Oki doki,tack (:

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Oki doki,tack (:
    lugnt, men jag tror inte det är några fel på din moped
    malossi sport är en lågvarvig cylinder som går bra på låga varv, men lite klenare på högre varvtal, och ju högre varvtal, desto fortare går ett fordon

lugnt, men jag tror inte det är några fel på din moped
    malossi sport är en lågvarvig cylinder som går bra på låga varv, men lite klenare på högre varvtal, och ju högre varvtal, desto fortare går ett fordon
    Ok. Har märkt det blev en jävla skillnad på accet på moppen efter jag bytt. Blir väl att köpa någon race 70cc cylinder och ett bra rör samt massa delar så småningom

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ok. Har märkt det blev en jävla skillnad på accet på moppen efter jag bytt. Blir väl att köpa någon race 70cc cylinder och ett bra rör samt massa delar så småningom
    det förstår jag. det låter finemang det

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in