Ämne: miniDELAR.se

  1. #1

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66

    miniDELAR.se

    I söndags så beställde jag en CDI box och tändspole från minidelar.se. På hemsidan står det att dom ska skicka inom två dagar men jag har ännu inte fått något. dagen efter så mailade dom och sa att tändspolen inte finns i lager. jag och pappa har skickat flera mail och frågat om vi får tillbaka pengarna för tändspolen och att dom bara skickar CDI boxen. Vi frågade även när dom tänker skicka de vi beställde men vi har ännu inte fått något svar. Jag har ringt dom flera gånger men har inte heller då fått något svar.


    Är det någon av er här på moppenet som har beställt från minidelar.se och fått sina grejer och vad tycker ni om företaget?

    Tacksam för svar!

  2. #2
    beställde kåpsett där ifrån till min gammla fiddy, frakten gick skitsnabbt för mig tycker att den är ett kanon företag!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  3. #3

  4. #4
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Har beställt där och de gick snabbt för mig . Beställde någon form av trim CDI till min gamla Kinroad
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  5. #5

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Okej, tack jag ska ta och ringa igen

  6. #6
    Funkade bra för mig
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

  7. #7
    Han som driver det ska tydligen vara väldigt seriös, tror inte du behöver vara orolig.

  8. #8
    har köpt lite skit där funka prima!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  9. #9

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Det låter ju bra, men det känns lite konstigt att dom inte svarar på mail som vi skickade i måndags...

  10. #10

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Vad håller företaget på med? har fan inte fått skiten än. Jag lär aldrig mer beställa något därifrån igen...

  11. #11
    Beställt där 2 gånger innan och då fick ja det skickat dagen efter, men denna gång beställde ja lite mer och tog en vecka innan dom skicka det.
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

  12. #12
    Har upplevt samma sak när det kommer till detta företag, absolut inte "seriösa" i mitt tycke. Visst fel kan bli fel, beställde alla fall en kåpa från dem. Fick fakturan och betalade någon kåpa fick jag dock aldrig.

    Men men låt oss hoppas att det endast var ett misstag och du får dina saker.

  13. #13

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Antagligen det mest oseriösa företaget jag beställt hos, dom har inte ens ett telefonnummer på hemsidan så man kan ringa dom utan jag googlade fram det men då svarade dom som sagt inte. Har inte fått något som jag beställde och jag har inte heller fått pengarna tillbaka...

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Example_ Visa inlägg
    Antagligen det mest oseriösa företaget jag beställt hos, dom har inte ens ett telefonnummer på hemsidan så man kan ringa dom utan jag googlade fram det men då svarade dom som sagt inte. Har inte fått något som jag beställde och jag har inte heller fått pengarna tillbaka...
    Fick mina saker idag men det fattades en sak stod inget nummer på hemsidan eller något! När man ringde så kom man ingen stanns. Har mailat dom.
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av mackan89 Visa inlägg
    Fick mina saker idag men det fattades en sak stod inget nummer på hemsidan eller något! När man ringde så kom man ingen stanns. Har mailat dom.
    Jag har mailat dom säkert 6 gånger nu men inget svar! Eller jo , fick ett svar när ja skicka det första och det var : ordernr?

    Jag skall nog göra en polisanmälan på detta oseriösa företaget!
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

  16. #16

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Citat Ursprungligen postat av mackan89 Visa inlägg
    Jag har mailat dom säkert 6 gånger nu men inget svar! Eller jo , fick ett svar när ja skicka det första och det var : ordernr?

    Jag skall nog göra en polisanmälan på detta oseriösa företaget!
    Ja snälla gör det, jävla skit företag!

  17. #17
    har beställt där en gång och funkade skit bra
    Beta Ark 2006 !

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Example_ Visa inlägg
    Ja snälla gör det, jävla skit företag!
    Japp! Skall nog göra det

    Citat Ursprungligen postat av emiiilll Visa inlägg
    har beställt där en gång och funkade skit bra
    Visa saker kan man ha tur med. Men företaget har ingen mobil eller något adress, riktigt oseriöst!
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

  19. #19
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Skriver ni med all nödvändig information som ordernummer, vad det handlar om osv? Skriver man inte ordentligt är det lätt att det kommer i kläm. Men intresse för att ordna borde man ju få.

  20. #20

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Citat Ursprungligen postat av HHR Visa inlägg
    Skriver ni med all nödvändig information som ordernummer, vad det handlar om osv? Skriver man inte ordentligt är det lätt att det kommer i kläm. Men intresse för att ordna borde man ju få.
    Ja, skrev ordernummer och allt! Sen att dom nu har 30% rea på allt är lite mysko tycker jag!..

  21. #21
    Men det företaget är oseriöst.. hört en massa på fiddy.se!
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in