Ämne: orkar fortfarande inte..
Trådad visning
-
2012-05-18, 19:59 #1Medlem
- Reg.datum
- Jan 2012
- Ort
- Borås
- Inlägg
- 123
orkar fortfarande inte..
Jo, idag tog jag bort pluggen till mitt stage 6 pro replica.
Axxet blev betydligt bättre men hastigheten blev typ densamma ( 30-40 km/h och är EU ). Den axxar på jävligt bra när inte cylindern inte är varm/kommit upp i arbetstempo och när den e varm så händer det knappt något.
Hade samma problem igår.
Har 62 i munstycke, 12 mm gurtner förgasare. Egentligen ska det vara 72 i munstycke men det är en typ av strypning på min aerox.
Kan det vara munstycket, att det blir för snål blandning så den inte orkar varva ut ordentligt?


Svara med citat