Trådad visning
-
2012-05-20, 16:37 #1
derbi senda effektrör/trim
hej alla ! vet inte vilket effektrör jag ska köpa till min derbi senda x-treme 07
, har tänkt mig ett MK thrower eller gianelli 2t (2 ganska olika rör vad jag har förstått).
Jag har 13/53 dervning och funderar även på att köpa en ostrypt cdi.
kom gärna med bra förslag och tips , utan att behöva byta cylle.
tack på förhand


Svara med citat
