hej alla ! vet inte vilket effektrör jag ska köpa till min derbi senda x-treme 07 , har tänkt mig ett MK thrower eller gianelli 2t (2 ganska olika rör vad jag har förstått).
Jag har 13/53 dervning och funderar även på att köpa en ostrypt cdi.

kom gärna med bra förslag och tips , utan att behöva byta cylle.

tack på förhand