Ämne: Motocross/Enduro-tråden!
-
2011-05-22, 23:02 #991
-
2011-05-22, 23:09 #992
- Reg.datum
- Sep 2010
- Ort
- västervik
- Inlägg
- 975
§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.
-
2011-05-23, 08:24 #993
-
2011-05-23, 08:58 #994
- Reg.datum
- Sep 2010
- Ort
- västervik
- Inlägg
- 975
jag ska lära mig den dagen jag har tid
nu bor jag inte hemma och är bara hemma och kan meka på helgerna(som dessutom alltid är fullpackade) så har inte tid, och dessutom vill inte pappa att jag ska göra det så han får betala ändå ´:p men ska köpa nån skabbigare och lära mig på typ
§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.
-
2011-05-23, 09:32 #995
-
2011-05-23, 11:18 #996
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Lockryd
- Inlägg
- 1 160
Finns ju piratkopior på allt nuförtiden så reservdelar är ju samma pris på alla hojar typ
Wiseco, All Balls, Wössner, prox, Holeshot osvosv
-
2011-05-23, 16:54 #997
-
2011-05-26, 23:11 #998
- Reg.datum
- Sep 2010
- Ort
- västervik
- Inlägg
- 975
http://www.youtube.com/watch?v=py_x6LLu5vA orgasm!
någon som testat en?§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.
-
2011-05-26, 23:33 #999
Verkar som något riktigt oseriöst märke, bara "klippet" gav sinnessjukt dåligt första intryck imo.
Vem skryter med en fjärdeplats i Storbritaninen liksom?
Alla stora märken som KTM, Kawasaki, Yamaha osv har ju ändlöst med VM och A.M.A supercross titlar osv... inte skryter dom om det
-
2011-05-26, 23:36 #1000
- Reg.datum
- Sep 2010
- Ort
- västervik
- Inlägg
- 975
vet att klippet är sjukt dfåligt, men dom sägs vara sjukt tåliga
dom går under ngt annat namn inom sidovagnscrossen där dom tydligen är riktigt stora, ochsen har dom avrit nedlagda sen typ 80-talet så dom har inte kunnat plocka så många
och tror inte man ens får tävla med 700 2t i ngn av dom klasserna? :p
men hursomhelst så är 700 2t så sjukt mkt respekt att det väger upp allt annat du sagt§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.
-
2011-05-27, 13:21 #1001
-
2011-05-27, 21:04 #1002
Okej 2t är härligt men nej, 700 2t nej jag ser faktist inte det skit coola/legendariska/fantastiska i det.
Helt enkelt en maskin för att skryta med bara. Vad som gör en imponerad är t.ex 350sxf när den kom och spöade alla 250s och 450s utan problem.
Upp till 250 2t räcker, över det är bara överdrivet imo.
Varför har alla ett sånt hat mot fyrtaktarna? Jag gillar själv 2t bättre men ser inget negativt med 4t utom att dom är lite mer komplicerade motorer och lite tyngre. Och jag tycker inte att dom har en 700cc 2t väger upp mot vad alla andra märken har för storslagna vinster och maxade hojar.
Och ja jag fick känslan av att det var oseriöst, filmen var inte bra marknadsföring alls, riktigt urusel för o vara ärlig.
Jag har inte kört på flera månader, har precis sålt crossen så är crosslös men ska åka och kolla på en lätt mc(ktm 125exc, och får med crosskit så då blir det åka igen)
Nej just därför är hojen totalt onödig att ens tillverka.
-
2011-05-27, 22:00 #1003
http://www.maicointernational.com/html/mx-2010.html Rätt fina ändå
Problem med nya kolven till 250, kolvringslåsningen hamnar i boost porten
kommer allt rasa om jag monterar den? eller måste jag börja flytta låsningen?
-
2011-05-27, 22:13 #1004
-
2011-05-28, 09:11 #1005
Storsmällorna var populära förut, från tiden då 500cc 2t brölade runt!
Självklart är det överdrivet, men entusiaster finns överallt
måste erkänna att jag inte skulle banga på en 250fstorsmällorna är på inga sätt praktiskt men de flesta, som jag tex kör för att det är roligt!
Gött! då får du langa en bildbomb då!
laddar med bacon inför körningen idag!klad hest!
Yellowfail
-
2011-05-28, 09:46 #1006
-
2011-05-28, 16:48 #1007
http://www.allisports.com/motocross/live/
Där kan ni se dagens tävling från USAs nationals
klockan 20:00 börjar 250 (mx2) och 21:00 450 (mx1) Och har ni Motors TV kan ni se andra heaten klockan 23 och 00
Fredrik Noren och Calle Aspegren kör 450 klassen om dom nu lyckas kvala in i dag igen
-
2011-05-28, 18:12 #1008
-
2011-05-28, 18:34 #1009
-
2011-05-28, 19:57 #1010
Var tydligen 450 först, så Fredrik och Calle ska köra om 4 minuter
-
2011-05-28, 21:26 #1011
-
2011-05-28, 21:45 #1012
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Lockryd
- Inlägg
- 1 160
Är du seriös? ^^
-
2011-05-28, 22:12 #1013
-
2011-05-30, 23:57 #1014
Det är kewl...
http://www.youtube.com/watch?v=SH6DcUWVrtc
första räjsetYellowfail
-
2011-06-01, 18:39 #1015
-
2011-06-01, 19:06 #1016
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- 37°14′27″N
- Inlägg
- 3 616
-
2011-06-01, 19:19 #1017
-
2011-06-01, 19:26 #1018
hehe, bra! Första gången som jag har rejsat "riktigt", fast på låtsas. Blev lite förvånad när jag tog starten, skitskraj, trodde alla galningar skulle komma och köra sönder mig men de gjorde de inte
hehe, letar fortf efter ultimata vinkeln, svårt att se när man är på banan hur den är vinklad men när jag har hittat en bra så ska jag märka positionen. Dock blir det nog lite ont om goprofilmer nu, hjälmen trillade i marken och goproföstet pajadeKörde mot de andra som går på min kurs
det är ju kewl att varva bbY!
Bra, då får vi massa filmer från dig i framtiden då!Yellowfail
-
2011-06-01, 19:38 #1019
-
2011-06-01, 19:41 #1020