Sidan 16 av 73 Första ... 614151617182666 ... Sista
  1. #451
    Någon som är sugen på en yz 250 -03?
    kolven har gått ca 5 tim
    Trimkrök + ljuddämpare
    Bra drivpaket
    Nästan nya sommardäck
    Nya isdäck gått 2 tim.

  2. #452
    Efter att ha kört med Sidis ledade stövlar i 6-7 år är det omöjligt att köra med några andra Kanske lite dyrare en vanligt, men det är det värt isåfall!

  3. #453
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Alpinestars stövlarna ska vara goa har därimot aldrig kört med sådanna jag har ett par thor, det negativa med dem är att dem är så höga eller vad ska säga
    Har tech6 dom är gooa

  4. #454
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Själv kör jag men Sidi , och jag har aldrig haft ett par lika sköna stövlar !

  5. #455
    Blev så jävla sugen på att köra i lördags så hoppade i grejerna och lekte på den oskottade grusplanen utanför verkstaden

    Senast redigerat av Viking^ den 2011-01-18 klockan 16:49.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  6. #456
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Blev så jävla sugen på att köra i lördags så hoppade i grejerna och lekte på grusplanen utanför verkstaden

    soft bild !

  7. #457

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Airoh hjälmarna är sjukt sköna! Men för min del blir det nog till att byta till Thor iår
    Haha suddn , de gjorde jag förra året .

    Är du efter ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #458
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Haha suddn , de gjorde jag förra året .

    Är du efter ?
    haha åeh, har haft ett fett uppehåll så har inte köpt ett skit ;P


    Och ni som kör med såna där påsar över händerna. Hur funkar dom? Sitter dom fast i styret typ? Skulle aldrig våga köra med såna isåfall ;P Man fryser ju bara första 1-2 varven, sen är händerna kokheta på vintern :o

  9. #459
    Fan va skön bild
    Vill se fler bilder! Ingen som har någon fräsch?

  10. #460
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Någon som är sugen på en yz 250 -03?
    kolven har gått ca 5 tim
    Trimkrök + ljuddämpare
    Bra drivpaket
    Nästan nya sommardäck
    Nya isdäck gått 2 tim.
    Inte sugen på något byte ?

  11. #461

    Fyfan sommar snart tack ja....

  12. #462
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg

    Fyfan sommar snart tack ja....
    Fyfan vad fet

  13. #463

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    OMG!!! lite aktivitet här!! :o

    jag kör i alpinestars tech8, riktigt sköna enligt mig men har inte haft ngra andra, bara testat korta stunder så hare ju inte riktigt koll :p
    men ska köpa nya till den här sösongen så blir väl att kolla ngra

  14. #464
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    haha åeh, har haft ett fett uppehåll så har inte köpt ett skit ;P


    Och ni som kör med såna där påsar över händerna. Hur funkar dom? Sitter dom fast i styret typ? Skulle aldrig våga köra med såna isåfall ;P Man fryser ju bara första 1-2 varven, sen är händerna kokheta på vintern :o
    Ja dem sitter fast i styret men är ju inte så att händerna sitter fast i dem är stort luftrum så när man trillar så är det som vanligt eller va det något annat du syftade på? själv fryser jag fan om händerna!!! så därför har jag dessa
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    OMG!!! lite aktivitet här!! :o

    jag kör i alpinestars tech8, riktigt sköna enligt mig men har inte haft ngra andra, bara testat korta stunder så hare ju inte riktigt koll :p
    men ska köpa nya till den här sösongen så blir väl att kolla ngra
    Jag funderar på att köpa tech 3 eller tech 7 som nästa boots
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  15. #465
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Ja dem sitter fast i styret men är ju inte så att händerna sitter fast i dem är stort luftrum så när man trillar så är det som vanligt eller va det något annat du syftade på? själv fryser jag fan om händerna!!! så därför har jag dessa

    Så det är ingen risk alls att fastna? Isåfall så. Men fan vad vidrigt om man skulle lyckas fastna, iallafal om det är en vurpa i lite högre fart och inte en vanlig dykning i en kurva ;P

  16. #466
    Blev inget med crossen btw, men är någon sugen på en yfz 450 -06 så hojta

    Längtar också till sommaren.


  17. #467

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Ja dem sitter fast i styret men är ju inte så att händerna sitter fast i dem är stort luftrum så när man trillar så är det som vanligt eller va det något annat du syftade på? själv fryser jag fan om händerna!!! så därför har jag dessa


    Jag funderar på att köpa tech 3 eller tech 7 som nästa boots
    tech 7 verkar rätt okej med




    alla längtar till sommaren!

  18. #468
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    tech 7 verkar rätt okej med




    alla längtar till sommaren!
    jag längtar jag med!!!!!! Hopppas på att man har ny hoj då också Vilken hade ni valt, HWA TE 250, KTM exc-f 250, KTM exc 300 eller KTM exc 250 ?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  19. #469
    Behöver lite snabb rådgivning! Har en kille som vill byta min skoter värd runt 12tusen + 7 tusen mellanskillnad. Mot en KTM 200 SX 05a. Är det en bra affär? Ser väldigt fin ut på bilderna han skickade.
    Samt delar och sådant är det samma delar som passar till 125orna i samma årsmod?

  20. #470
    Citat Ursprungligen postat av mkjn2 Visa inlägg
    Behöver lite snabb rådgivning! Har en kille som vill byta min skoter värd runt 12tusen + 7 tusen mellanskillnad. Mot en KTM 200 SX 05a. Är det en bra affär? Ser väldigt fin ut på bilderna han skickade.
    Samt delar och sådant är det samma delar som passar till 125orna i samma årsmod?
    Tycker att 7k imellan låter som lite mycket.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  21. #471
    Ja.. Bättre att sälja skotern och köpa någon annan cross kanske..

  22. #472
    men 19k är väl inte mycket för en 200 sx 05?
    skulle aldrig köpa en sån men om du vill ha en så.

  23. #473

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    jag längtar jag med!!!!!! Hopppas på att man har ny hoj då också Vilken hade ni valt, HWA TE 250, KTM exc-f 250, KTM exc 300 eller KTM exc 250 ?
    HVA te 250 såklarT!!!!!!! men kan bero på att jag är lite husqvarnafrälst

    nej men husqvarna är jäkligt bra cyklar i skogen, och jag vet rätt många som har haft problem med ktm'arna. så jag rekomenderar husqvarnan men vad snackar vi för årsmodell?

    Citat Ursprungligen postat av mkjn2 Visa inlägg
    Behöver lite snabb rådgivning! Har en kille som vill byta min skoter värd runt 12tusen + 7 tusen mellanskillnad. Mot en KTM 200 SX 05a. Är det en bra affär? Ser väldigt fin ut på bilderna han skickade.
    Samt delar och sådant är det samma delar som passar till 125orna i samma årsmod?
    jag tycker 19k låter som ett ganska okej pris för en 05a sx, och delfrågan har jag inte en aning om tyvärr.

  24. #474
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Tycker att 7k imellan låter som lite mycket.
    såg fel tyckte det stod 16k i värde på aeroxen
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    men 19k är väl inte mycket för en 200 sx 05?
    skulle aldrig köpa en sån men om du vill ha en så.
    Ne det är det inte såg fel innan
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    HVA te 250 såklarT!!!!!!! men kan bero på att jag är lite husqvarnafrälst

    nej men husqvarna är jäkligt bra cyklar i skogen, och jag vet rätt många som har haft problem med ktm'arna. så jag rekomenderar husqvarnan men vad snackar vi för årsmodell?
    Jo men jag har även mött folk som har problem med husqvarna typ årsm 06-08
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  25. #475
    NU KAN JAG KÖRA IGEN!!!!

    Det här har varit ett år av helvete ska ni veta, fyfan... nu får man hålla sig kry

  26. #476
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    NU KAN JAG KÖRA IGEN!!!!

    Det här har varit ett år av helvete ska ni veta, fyfan... nu får man hålla sig kry
    gytt!!
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  27. #477
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    och jag vet rätt många som har haft problem med ktm'arna.
    Får jag fråga vad det är som krånglar och på vilka hojar?
    Har aldrig fått svar på den frågan, har bara hört tusen ggr att KTM suger och bara går sönder... Jag har haft 2 KTM sx 125 och en sx 450(körde dock bara 4h på den), alla va helt underbara. Rasade ramlager på 125an från -04an va de ända, sen blev ju motorn stulen Men annars va det nog fan den bästa hojen jag haft Jag har haft ca10 olika crossar.

    Polarn ska nog sälja sin KTM sx 125 -09 till våren så jag funderar på att köpa den

  28. #478

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    såg fel tyckte det stod 16k i värde på aeroxen

    Ne det är det inte såg fel innan


    Jo men jag har även mött folk som har problem med husqvarna typ årsm 06-08
    dom nyare med insprutning har faktiskt krånglat en hel del, men dom fram till insprutningen går asfint

    okej, men då tkr jag du ska satsa på hva!

  29. #479

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Får jag fråga vad det är som krånglar och på vilka hojar?
    Har aldrig fått svar på den frågan, har bara hört tusen ggr att KTM suger och bara går sönder... Jag har haft 2 KTM sx 125 och en sx 450(körde dock bara 4h på den), alla va helt underbara. Rasade ramlager på 125an från -04an va de ända, sen blev ju motorn stulen Men annars va det nog fan den bästa hojen jag haft Jag har haft ca10 olika crossar.

    Polarn ska nog sälja sin KTM sx 125 -09 till våren så jag funderar på att köpa den
    2 stycken ktm exc-f 250, ngn hade tändproblem som tydligen va assvårt att fixa, den andra krånglade toppen på, har inte koll på årsmodellerna dock, och 450 vet jag inte riktigt, och det är för folk jag känner och sen så har dom lite tveksam kvalitet på 80cc.

    det är det jag vet

  30. #480
    Har inte kört KTM på de större hojarna, men åkte KTM i 65cc. Då gick det ju ialalfall åt mer pengar på att laga en vad skiten kostade ny. Framförallt den där jävla kopplingen!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in