Sidan 21 av 73 Första ... 1119202122233171 ... Sista
  1. #601
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Jaha har han 11 i häng Var inte så insatt i dem tidigare inläggen
    tack endå
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  2. #602
    Satan i gatan! Körde lite enduro idag blev väll ca 2,7mil enduro. Fy fan kan inte minnas att det är så jobbigt att brottas med hondan! Men kul var det
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  3. #603
    Nån som skulle kunna gissa på vad jag får för min Suzuki Rm 125 1999?

    *Kolv gått 15 timmar
    *Helt nya kåpor
    *Ganska nytt backdäck
    *Ny slang
    *Nytt däcklås
    *Ny backfälg
    *Nya ekrar
    *Nya kopplingslameller och fjädrar
    *Ny packad ljuddämpare

    Fungerar bra och har endast kört den typ 10 gånger förra sommaren.


    !OBS! färgerna är lite konstiga för min mobilkamera suger..

    Skulle uppskatta om någon skulle kunna gissa på vad jag skulle kunna få för den
    Senast redigerat av tiermaster den 2011-03-01 klockan 13:25.

  4. #604
    12-14 hade jag nog kunnat ge om läger är bra runt om

  5. #605
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    12-14 hade jag nog kunnat ge om läger är bra runt om
    Okej. Tack för snabbt svar!

    Flera som har några idéer?

  6. #606
    Citat Ursprungligen postat av tiermaster Visa inlägg
    Okej. Tack för snabbt svar!

    Flera som har några idéer?
    Säger som Yoohan någon stans mellan 12-14. Men då ska lager vara bra
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  7. #607
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Säger som Yoohan någon stans mellan 12-14. Men då ska lager vara bra
    Okej tack!

  8. #608
    Citat Ursprungligen postat av tiermaster Visa inlägg
    Okej tack!
    PS. den var jävligt fräsh
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  9. #609
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    PS. den var jävligt fräsh

    tack!

  10. #610

  11. #611
    Varför finns det inga vettiga 250 2-t på blocket? Bara massa 4 stånkare och nån gammel härk på 15+..

    Så sjukt sugen på att köra när man kollar på bilder från förra och förrförra sommarn

  12. #612
    Ändå riktigt svårt att hitta nå vettiga crossar, tog flera månader av letande för att hitta min, sen är ju hälften nå tattarcrossar som bara är kört med och inget underhåll

  13. #613

  14. #614

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    "POOORR" *drägglar*

    din är sjukt porr hur mkt har du lagt ut på den egentligen?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #615
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    din är sjukt porr hur mkt har du lagt ut på den egentligen?
    har ju som blivit endel nu, alltsomallt äre typ 15k men då räknar jag med oljor och sånt allt jag köpt till denna, ska bara fixa sadelskum, kedja och dekaler sen är den klar att våldas med

  16. #616

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    har ju som blivit endel nu, alltsomallt äre typ 15k men då räknar jag med oljor och sånt allt jag köpt till denna, ska bara fixa sadelskum, kedja och dekaler sen är den klar att våldas med
    det är inte så mkt ju med tanke på hur fin den är haha, du lär väl skrota första turen
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #617
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    PORR
    im in love
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  18. #618
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    det är inte så mkt ju med tanke på hur fin den är haha, du lär väl skrota första turen
    haha ja nog skrotar man varje gång, men är ju i djup mjuk sand så blir inte nå mer än lite matt av sanden

  19. #619
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Tjena, tänkte kolla vilken castrol olja som passar min kawasaki kx 250 -93 bäst Ska vara i växellådan..

  20. #620

  21. #621
    Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Tjena, tänkte kolla vilken castrol olja som passar min kawasaki kx 250 -93 bäst Ska vara i växellådan..
    ATF olja eller en JASO MA spec 10w-40 olja
    Yellowfail

  22. #622
    Castrol MTX har jag alltid haft i alla mina 2-t Det är faktiskt den enda oljan till 2-t som finns hos den mc firman jag handlar av

  23. #623
    kör alltid på mtx också

  24. #624

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Tjena, tänkte kolla vilken castrol olja som passar min kawasaki kx 250 -93 bäst Ska vara i växellådan..
    hybran 10w-40 ska du inte köra iaf! då förlorar du kopplingsfunktionen, och tror det gäller alla traktoroljor faktistk, även att det står 10w-40 :p

    men gå till gustavsson, han har hondas olja som funkar finfint annars
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  25. #625
    Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Tjena, tänkte kolla vilken castrol olja som passar min kawasaki kx 250 -93 bäst Ska vara i växellådan..
    Kör på Castrol eller Valvoline, 10w40. Var nog med att du köper en olja som är för våtkoppling. Alltså mc-olja. Finns även endel ATF oljor som är jätte bra i växellådan på cross och enduro hojar
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  26. #626
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Tänkte bjussa på 2 bilder ifrån lördagens cross åkning . Första gången jag hoppa seriöst och klara 10 M. Inte så mycket men ganska bra för att aldrig hoppat förr



  27. #627
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Tänkte bjussa på 2 bilder ifrån lördagens cross åkning . Första gången jag hoppa seriöst och klara 10 M. Inte så mycket men ganska bra för att aldrig hoppat förr



    Öj brusch du måste skaffa större hoj och släppa knatte crossen
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  28. #628
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    Öj brusch du måste skaffa större hoj och släppa knatte crossen
    är bara 14 , byter nästa år tror jag

  29. #629
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Castrol MTX har jag alltid haft i alla mina 2-t Det är faktiskt den enda oljan till 2-t som finns hos den mc firman jag handlar av
    Castrol MTX blev det tack så mycket Hoppas det kmr innan fredag så man kan köra i helgen

  30. #630

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Castrol MTX blev det tack så mycket Hoppas det kmr innan fredag så man kan köra i helgen
    var sak du köra? random eller heda? tkr du kan komma till valdemarsvik på söndag, vi har enduroträning där
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in